Autor Tema: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore  (Pročitano 34208 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #75 poslato: 20. Mar, 2021. 18:34 »
@shuxx
Postavio sam ove 2 slike,iz toga se vidi da Stag uopste nije losa marka,cak,stavise izuzetni su. Zavoli injektori bili gotovi posle 80.000km i kraj,nema ciscenja,rastavljanja,zatvorene su u kucistu (neki su imali uzaludne pokusaje pranja u teh.benzinu,alkoholu,kocionoj tecnosti).
Stag smo ugradili bas na preporuku,a ostatak sistema je Zavoli,bitno je samo pravo podesavanje mapa i to je to.
Stag imaju prednost sto se otvore i rastave,izmenjaju se delovi,gumice,jednostavno sve-kao cekic i vozi se dalje,vidi se na slici koliko je sve kulturnije...i turbo tip dizni im je ok,te sam video na Astri J 140ks,"bez primjedbi" sto se kaze...Poljska je ipak Lpg/Cng velesila (uz Japan,Tursku,Italiju i Australiju).
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Van mreže Miro MNE

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #76 poslato: 09. Jun, 2021. 08:49 »
Društvo ne bih novu temu da otvaram zbog jednog pitanja ali me interesuje šta je to OBD sekvent plin? U čemu je razlika u odnosu na običan sekvent, koje su prednosti, mane, i sl, pošto vidim da je razlika nekih stotinjak eura? Hvala.
  • Vozi: Fabia 2.0 MPI

Van mreže Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #77 poslato: 13. Jun, 2021. 08:50 »
Pozz,nisam stigao ranije...Probacu da postavim i link...
Manja razlika je nesto u komunikacionom kablu,bas se ne razumem u elektriku,ali glavna razlika je ta je OBD-sequent nesto moderniji od Sequenta i da ima komunikaciju sa OBD magistralom (K and CAN),jednostavnije receno racunar bolje prica,cak moze i nivo plina da se prikazuje na meracu za benzin...
Ali, u principu, ti ugradi sto pristupacniji tip za tvoj auto i da je bas dobar majstor,kod toga kojeg imas u svom krugu od 100km. Ja bih se drzao top cetvorke,redom pa kako se svidi: Prins,BRC,Zavoli,Stag....
https://brc.it/en/compare-products/?kit=sequent-32-obd-en
https://www.prinsautogas.com/en/distributors
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Van mreže dudule

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #78 poslato: 12. Jun, 2022. 10:16 »
Pozdrav svima,
Razmisljam na ovu skupocu od goriva o ugradnji cng u skodu rapid 1.2 tsi, CJZC, 66KW, 2016 goduste. Da li neko ima iskustva, sta preporucujete, koja marka, koji servis, koliko kosta koja je potrosnja u odnosu na benzin, na koliko se isplati uredjaj,  jel moze da radi samo  na metan ili mora da radi i malo na benzin, kolika je boca, kolilo zauzima mesta u gepeku(limuzina, nije spaceback verzija), da li moze od boce da se vadi rezervni tocak
  • Vozi: Fiat Punto Classic 1.3 multijet

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #79 poslato: 15. Jun, 2022. 15:07 »
Ukratko, nije neka sreca ugraditi naknadno u TSI ni tng ni cng.
Trosi i benzin uporedo sa metanom. Zavisi kako se nasteluje, ali mozda okvirno oko 1l benz na 100km, ostalo metan.
Kada stavis bocu u koju ce stati oko 10kg metana, gepeka skoro da neces imati. Mozes i dve manje, ali opet zauzmu dosta mesta, jer su velike, a i teske.

Na mreži observer

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #80 poslato: 16. Jun, 2022. 09:35 »
Meni 1.2 TSI (i to slabiji, sa 86KS) troši u ukupnom proseku 5.1-5.5 (zavisi od udela autoputa, na kom ne vozim ispod 140).
Stil voznje je kljucan za potrosnju (kljucno je: ne sporo nego planirano, vozite kao da nemate kocnice i to je sva mudrost). Bolje je "uloziti" malo u promene navika nego se izlagati troskovima ugradnje uz vrlo neizvestan ishod.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Robby

  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Van mreže karburator

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #82 poslato: 08. Okt, 2022. 15:59 »
Vozim upaljac, Citroen C3, 2004god, 1.2, benzin + TNG (kapacitet 34 litre). Nedeljno predjem oko 450-500km, sto godisnje izadje oko 24-25.000km. Pola puta je gratska voznja.
Sa ovim cenama goriva, moja racunica okvirno ispadne ovako: 
Nedeljno: voznja samo na benzin =4000din VS TNG 2700din+600din (benzin) =3300din
Godisnje: benzin 208.000din VS TNG+benzin 171.600din.
Godisnja usteda: okvirno 36.000din tj. 17%

Ugradnja plina za moja kola kosta oko 500e, tako da sam 1god u minusu sa ustedom, a narednih 9god usteda pokriva taman registraciju od 18.000din i neke sitne opravke/servis. Nazalost, ako uporedim 2019tu pre korone, TNG je skuplji za 46% a benzin za 20%. Usteda je tad bila oko 35% godisnje, dakle, duplo veca nego sad.  :( Sve u svemu, isplati se.

Ako vozite kola povremeno, recimo par puta nedeljno i to za manje relacije oko 20km, moje misljenje je da je ugradnja plina cisto bacanje para i ne mozete ustedeti nista. Prvo, auto ce pola puta vuci benzin dok se ne zagreje (pogotovu zimi) tako da je usteda goriva zaista smešna. A drugo, platicete odrzavanje boce i potencijalne kvarove na senzorima i cevcicama, nije nesto skupo, oko 50e za auto u mojoj kategoriji, ali ipak...
  • Vozi: Citroen C3

Van mreže Dragan82

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #83 poslato: 07. Sep, 2023. 15:29 »
Nije pisano bas puno o ovoj temi poslednjih par godina, interesuje me ima li neko iskustvo iz prve ruke o voznji Octavije 1.4 tsi na plin.

Konkretno me zanima:
- cena ugradnje uredjaja na plin u ovaj motor,
- preporuka kod koga ugraditi/odrzavati uredjaj u BG,
- potrosnja benzina/plina, grad/autoput,

Inace vozim vise od 200k km fabiju na plin bez ikakvih problema te stoga imam nameru da produzim sa octavijom.

Hvala unapred na informacijama.
 

  • Vozi: Škoda febija, 2005, 1.2 htp

Na mreži Ljuba

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #84 poslato: 07. Sep, 2023. 20:39 »
@Dragan82  Nemam iskustva sa pomenutim motorom, jedini savet bio bi da gas ugradis sto vise lokalno mestu stanovanja jer skoro pa garantujem da ce naknadno biti nekih pritezanja, stelovanja proveravanja novougrađene aparature a vozikati se npr. 20km kroz Bg do majstora je nocna mora. Druga stvar, bice usteda, naravno, ali ne onoliko koliko obecavaju u servisu. Kao i drugde, prodavcu su slatkorecivi dok "ne legnes na rudu", posle toga se vade na kvalitet gasa, pritisak i vlaznost vazduha i sl.
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #85 poslato: 07. Sep, 2023. 21:24 »
Nije pisano bas puno o ovoj temi poslednjih par godina, interesuje me ima li neko iskustvo iz prve ruke o voznji Octavije 1.4 tsi na plin.

Konkretno me zanima:
- cena ugradnje uredjaja na plin u ovaj motor,
- preporuka kod koga ugraditi/odrzavati uredjaj u BG,
- potrosnja benzina/plina, grad/autoput,

Inace vozim vise od 200k km fabiju na plin bez ikakvih problema te stoga imam nameru da produzim sa octavijom.

Hvala unapred na informacijama.
Након позитивног искуства са Фабиом 3 и МПИ мотором, предлажем ти талијански уређај Zavoli. Главни дистрибутер је Станишић из Новог Сада, а у Бгд мислим да му је партнер Pane AG.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #86 poslato: 07. Sep, 2023. 21:44 »
Isto sve preporuke od mene za "Zavoli" 430.000km sa sluzbenim 1.4 BXW 16v 86ks u Fabiji i 189.000km u Ibizi (sada dizne AC Stag W01). Sve jace firme Brc,Zavoli,Prins i Valtek su sad pod grupacijom iz Kanade, Westport fuel systems
https://wfsinc.com/brands
-problem su nasi majstori za Lpg koje uopste ne zanima taj jedan "korak napred" da se razviju u ovom smislu. Ja sam na Omv Palic bio pre oko 2g sreo Poljake u 1.4 tsi Octaviji sa komplet AC Stag uredjajem,auto je imao 90kkm i malo smo porazgovarali. Ja znam da cu kada dodje to vreme otici ili u Hu ili Slo i tamo uraditi ugradnju. Evo jos 1 link,mozda pomogne. Za BG ima BRC Eco forte i Pane AG da rade turbo motore.
https://autogas.rs/autogas-uredjaji-sa-pratecom-opremom/ac-stag-200-300-4-300isa2-400/ac-stag-400-dpi-autogas-kontroler-direktno-ubrizgavanje-fsi-tsi-tfsi/
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG 2007, Škoda Scala 1.5 evo2TSI 2024

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #87 poslato: 07. Sep, 2023. 22:51 »
Ako ikako mozes nemoj na TSI ugradjivati plin, nije neka sreca.
Bolje juri fabricki metan, ako vec hoces da ustedis...

Van mreže hirurg

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #88 poslato: 08. Sep, 2023. 10:00 »
Plin u obican atmo motor ide. I lijepo to radi. Ovi novi motori jos nisu izuceni do kraja. Potrosnja je mala razlika pola pola . Oprema je dosta skupa. Plus zuta lampica cesto se pali.

Brc plin i nije toliko vau s obzirom koliko kosta. Plus sto u nasim krajevima se valja dosta kopija pa mozes i da budes prevaren za veliku lovu.

Sto se tice zavoli sistema sve super ali jako mala mreza majstora a uz to je solidno i skup. Licenca je skupa. Tako da ja se ne bi nikad usudio na to.


Imam preveliko iskustvo i mnogo sam naucio i odradio oko Ac stag uredjaja.
Veoma je lagan za rad i podesavanje. Interfejs mu je za svakog korisnika uredjen. U kombinaciji sa baracuda ili hana injektorima. Tomaseto isparivac. Za malo novca si miran nekih 120000.
Cijena prihvatljiva. A mreza majstora ogromna.
Naravno ovde sam mislio na neki kvalitetniji i noviji Stag uredjaj poput Q Box sa opcijom OBD.


Van mreže Dragan82

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #89 poslato: 08. Sep, 2023. 14:03 »
Hvala vam svima na odgovorima i predlozima.

Moj zakljucak ja da je kod nas ugradnja i voznja na plin u poslednjih par godina zamrla, narocito kada su u pitanju noviji motori.

Ostaje mi onda da potrazim starije automobile sa atmo motorima u Skodama ili neke novije automobile sa atmo motorima u Renoima, Hyundaiima...

U potrazi sam za novijim autom i ne zurim, tako da cemo videti u narednom periodu...
  • Vozi: Škoda febija, 2005, 1.2 htp