Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore  (Pročitano 16031 puta)

0 članova i 11 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #75 poslato: Mart 20, 2021, 18:34:28 posle podne »
@shuxx
Postavio sam ove 2 slike,iz toga se vidi da Stag uopste nije losa marka,cak,stavise izuzetni su. Zavoli injektori bili gotovi posle 80.000km i kraj,nema ciscenja,rastavljanja,zatvorene su u kucistu (neki su imali uzaludne pokusaje pranja u teh.benzinu,alkoholu,kocionoj tecnosti).
Stag smo ugradili bas na preporuku,a ostatak sistema je Zavoli,bitno je samo pravo podesavanje mapa i to je to.
Stag imaju prednost sto se otvore i rastave,izmenjaju se delovi,gumice,jednostavno sve-kao cekic i vozi se dalje,vidi se na slici koliko je sve kulturnije...i turbo tip dizni im je ok,te sam video na Astri J 140ks,"bez primjedbi" sto se kaze...Poljska je ipak Lpg/Cng velesila (uz Japan,Tursku,Italiju i Australiju).
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže Miro MNE

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #76 poslato: Jun 09, 2021, 08:49:50 pre podne »
Društvo ne bih novu temu da otvaram zbog jednog pitanja ali me interesuje šta je to OBD sekvent plin? U čemu je razlika u odnosu na običan sekvent, koje su prednosti, mane, i sl, pošto vidim da je razlika nekih stotinjak eura? Hvala.
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Van mreže Robby

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #77 poslato: Jun 13, 2021, 08:50:11 pre podne »
Pozz,nisam stigao ranije...Probacu da postavim i link...
Manja razlika je nesto u komunikacionom kablu,bas se ne razumem u elektriku,ali glavna razlika je ta je OBD-sequent nesto moderniji od Sequenta i da ima komunikaciju sa OBD magistralom (K and CAN),jednostavnije receno racunar bolje prica,cak moze i nivo plina da se prikazuje na meracu za benzin...
Ali, u principu, ti ugradi sto pristupacniji tip za tvoj auto i da je bas dobar majstor,kod toga kojeg imas u svom krugu od 100km. Ja bih se drzao top cetvorke,redom pa kako se svidi: Prins,BRC,Zavoli,Stag....
https://brc.it/en/compare-products/?kit=sequent-32-obd-en
https://www.prinsautogas.com/en/distributors
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže dudule

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #78 poslato: Jun 12, 2022, 10:16:08 pre podne »
Pozdrav svima,
Razmisljam na ovu skupocu od goriva o ugradnji cng u skodu rapid 1.2 tsi, CJZC, 66KW, 2016 goduste. Da li neko ima iskustva, sta preporucujete, koja marka, koji servis, koliko kosta koja je potrosnja u odnosu na benzin, na koliko se isplati uredjaj,  jel moze da radi samo  na metan ili mora da radi i malo na benzin, kolika je boca, kolilo zauzima mesta u gepeku(limuzina, nije spaceback verzija), da li moze od boce da se vadi rezervni tocak
  • Vozi: Fiat Punto Classic 1.3 multijet

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #79 poslato: Jun 15, 2022, 15:07:43 posle podne »
Ukratko, nije neka sreca ugraditi naknadno u TSI ni tng ni cng.
Trosi i benzin uporedo sa metanom. Zavisi kako se nasteluje, ali mozda okvirno oko 1l benz na 100km, ostalo metan.
Kada stavis bocu u koju ce stati oko 10kg metana, gepeka skoro da neces imati. Mozes i dve manje, ali opet zauzmu dosta mesta, jer su velike, a i teske.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže observer

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #80 poslato: Jun 16, 2022, 09:35:05 pre podne »
Meni 1.2 TSI (i to slabiji, sa 86KS) troši u ukupnom proseku 5.1-5.5 (zavisi od udela autoputa, na kom ne vozim ispod 140).
Stil voznje je kljucan za potrosnju (kljucno je: ne sporo nego planirano, vozite kao da nemate kocnice i to je sva mudrost). Bolje je "uloziti" malo u promene navika nego se izlagati troskovima ugradnje uz vrlo neizvestan ishod.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Robby

  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG