Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp  (Pročitano 4587 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže dzonTopic starter

Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« poslato: Novembar 25, 2017, 10:35:04 pre podne »
Imam dosta problema sa autom u zadnje vreme, pa rek'o da se prokonsultujem sa forumašima...

Prvo je počelo da mi se čuje neko caktanje u motoru dok sam bio na autoputu, 300km kasnije sam skontao da je motor skoro ostao bez ulja i da su se to zapravo čuli ventili...  hearcut To će reći da je motor popio 3 litra ulja za 4000km od prošlog malog servisa, što je, složićete se, mnogo. (nasuo sam 2.5 litra ulja i stigao do maksimuma, u ceo motor staje 3.2, užas)

Prvi majstor kog sam posetio mi je rekao u fazonu "j*biga, troši ulje, vozi ga tako", dok je drugi majstor okrivio PCV ventil i objasnio mi da se stvarao vakuum u usisnoj grani i da je motor usisavao uljnu paru iz kartera i polako goreo ulje. E sad, ono što mene buni ovde je da je čovek rekao "taj ventil mnogo košta, mora original, nema zamenski, sad ću ja da ti napravim to da radi", izvadio neko crevo, nabio pampur u njega, umotao izolirbandom i kao, vozi tako... Nakon toga, kad god pustim ventilaciju sa grejanjem osetim neki kao miris motora u kabini što ume da postane neprijatno za vožnju. Jedan prijatelj me je upozorio da sa tim pampurom u tom crevu može da se desi da krene ulje da izbija na čepu što se (isprva) nije dešavalo... (čitaj dalje)

Par dana nakon toga sam posetio vulkanizera da stavim felne sa zimskim gumama, nakon čega je auto počeo da mi blago vuče na desnu stranu. Otišao sam do drugog majstora (bližeg, ovaj prethodni mi je malo daleko ali je bio po preporuci) koji je okrivio kuglu koja ima lufta i manžetnu koja je pukla na prednjem desnom točku i reče da će se uz zamenu ta dva i centriranje trapa rešiti to što vuče na desnu stranu. Ok, nema veze, ionako moram i prednje amortizere da menjam, sve ću onda sad odraditi.

E sad, upitao sam tog majstora šta je ovaj prethodni tačno uradio sa tim pampurom i ovaj je tu za*rao motku jer prilikom vraćanja onog plastičnog poklopca motora nije povezao nazad ona dva gumena creva koja spajaju motor i plastični poklopac sa filterom. Epilog je da mi je ceo motor sada okupan uljem koje je izbijalo iz otvora na glavi motora (onaj pored senzora bregaste, koliko sam shvatio to je otvor za ventilaciju kućišta gde su bregaste osovine).

Dakle, za one koji su čitali do kraja  :) , šta taj PCV ventil radi, da li piju vodu ova objašnjenja što sam dobijao i da li je sve to povezano sa tim nekim mirisom koji imam u kabini?
« Poslednja izmena: Novembar 30, 2017, 12:07:47 posle podne Karlheinz »
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #1 poslato: Novembar 25, 2017, 11:20:02 pre podne »
Izvinjavam se na double post-u, admini mogu da spoje...









  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Na mreži slobodanalex

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #2 poslato: Novembar 25, 2017, 11:42:23 pre podne »
Koliko je auto presao?
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #3 poslato: Novembar 25, 2017, 11:45:29 pre podne »
Sada je na 122.000, uzeo sam ga sa 114k, na 118k je rađen mali servis. Pregledan je posle kupovine i deluje da je to prava kilometraža.
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Na mreži lipovaccc

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #4 poslato: Novembar 25, 2017, 12:45:31 posle podne »
Ja reči nemam pampur da stavi . No coment   hearcut hearcut hearcut

Prvo nadji krštenog majstora nemoj da žališ pare ako mislis da se voziš ...

Ti imas 5-6 majstora koji izgleda pojma nemaju nadji jednog ali čoveka sa iskustvom koji zna materiju mani me oni majstora koji rade sve i sve znaju ...
 
Ovo je katastrofa ja sam zgorežn ej čoveku pampur da stavi bože budale
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god


Van mreže observer

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #5 poslato: Novembar 25, 2017, 13:41:21 posle podne »
... i ovog drugog "majstora" sto ti je rekao da auto vuce u stranu zbog pocepane manzetne mozes takodje odmah da zaobidjes.
Pocepana manzetna mora da se sto pre menja da ti ne udje prljavstina u zglob ali nema veze sa optikom. Sredi taj luft i odvezi ga na optiku trapa.

Sto se tice PCV-a on sluzi za recirkulaciju uljnih para i to sto je uradjeno je neverovatna glupost.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #6 poslato: Novembar 25, 2017, 13:53:58 posle podne »
Istini za volju, nije rekao da vuče zbog manžetne ali da je pukla i da treba da se menja, ali da kugla ima lufta i da zato vuče... Ali ću ga svakako zaobići kad mi je napravio ovo sa tim crevom što mi je sad ulje svuda po motornom prostoru, poludeo sam.

Narode, ja imam problem da ja nemam majstora i ne znam kome da odvezem :), zvao sam jednog sa oglasa ovde na forumu i dobio savet da prodam auto :), i nije baš neko rešenje...
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #7 poslato: Novembar 28, 2017, 14:36:45 posle podne »
 Stavljeni bilsteini napred, zamenjen kraj neke letve umesto kugle i manžetna, centriran trap iiiii auto opet vuče...  :(
Kad sam stigao kući, podigao sam auto na parkingu i sam sam vratio napred alu felne sa letnjim gumama i sad auto ide pravo kao strela... Još samo da otkrijem da li su felne ili wintere krive, mada sumnjam na ovo drugo.

Pcv ventil i dalje nije dobio epilog...
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Na mreži nidza

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #8 poslato: Novembar 29, 2017, 06:59:55 pre podne »
Može do guma da bude, pogotovo ako je bio rascentriran trap i tako je voženo. Možeš probe radi malo da pojačaš pritisak u toj gumi na koju stranu vuče da vidiš da li će da se smanji malo problem.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #9 poslato: Novembar 29, 2017, 11:34:20 pre podne »
Bio sam do dva vulkanizera od jutros, vratili zimske napred, obojica kažu da su zimske sa winterama okej, opet su balansirane i provereni pritisci, zamenili mesta prednjim i zadnjim gumama, auto opet vuče u stranu.  hearcut

Ovo je ono začarano kolo, mehaničar kaže da je trap, trapadžija da su gume, vulkanizer da je mehanika, pa sad ko popusti... Ono što meni apsolutno nije jasno je kako to da su gume prema njima okej, a auto sa njima vuče, dok sa letnjim nemam taj problem. Jedino što je meni palo na pamet je da su letnje gume sa alu felnama lakše od čeličnih sa zimskim, pa se onda pojavi neki problem sa mehanikom kada se više optereti. Mislim, ako je do guma, uzeću dve nove gume napred, ali šta onda kada ostavim 10.000 na gume i završim sa autom koji opet ide u stranu...

Probaću da pojačam pritisak na prednjoj desnoj pa da vidimo.
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V


Na mreži shuxx

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #10 poslato: Novembar 29, 2017, 13:00:37 posle podne »
Balansiranje točkova, naravno ravnomerno napumpanih, i reglaža trapa....

 zaista ništa više nebi trebao da radiš...... baš me interesuje šta te drugo može mučiti

za PCV ventil ima i tema, koliko se sećam da je oko 100eur.... nov.... e sad dali ti je do njega problem sa potrošnjom ulja... na tvojoj kilometraž nebi trebao da imaš loš motor, moj je na TNG durao do 200000 i tada počeo da troši ulje.... možda je baš taj PCV bio problem

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #11 poslato: Novembar 29, 2017, 13:40:53 posle podne »
Pa odradio sam sve to jutros kao što sam napisao, sve 4 wintere su balansirane i napumpane na 2.2 bara, opet sa njima vuče, sa letnjim savama i alu felnama napred ne vuče... A wintere navodno dobre.

Sutra ću otići do autoline servisa koji ima sve majstore na jednom mestu, pa da vidimo... Konzilijum  :)
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Na mreži nidza

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #12 poslato: Novembar 29, 2017, 13:49:09 posle podne »
Zameni levi i desni točak, bez obzira što će smer rotacije biti pogrešan, samo radi testa. Ako je do guma, koliko ja te stvari kapiram, trebalo bi da počne da vuče na drugu stranu.

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 2.0 TDI 2015 Style

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #13 poslato: Novembar 29, 2017, 13:58:46 posle podne »
Da, to bi moglo, probaću kad se vratim sa posla...
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže zare

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #14 poslato: Novembar 29, 2017, 16:35:22 posle podne »
To sto si bio kod vulkanizera i utvrdio da su gume "OK", ne znaci bas nista. Moze guma (i felna) da bude savrseno balansirana a da auto skace kao jarac ili da vuce. Balanserka ce pokazati nulu (tj. da su sile uravnotezene i nista vise) i ako su guma ili felna toliko krive da se to vidi golim okom. Ne pokazuje balanserka da li su guma i felna ok nego koliko su uravnotezene sile koje deluju na osovinu tocka.