Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp  (Pročitano 4715 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže rkoms

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #30 poslato: Decembar 15, 2017, 22:25:59 posle podne »
Izbaci to ulje, i stavi neko krsteno u originalu, Castrol, Shell, Motul...

Dolivaj po potrebi od istog proizvodjaca. Iako se mogu mesati sva koja su iste gradacije, time rizikujes da fasujes neko koj nije original, ili da neko ne zadovoljava svoje specifikacije.


Znam da ti to nece resiti problem, ali ne moras dodatno da mucis motor a i mozda ce biti manja razlika....
« Poslednja izmena: Decembar 15, 2017, 22:33:51 posle podne rkoms »
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #31 poslato: Decembar 18, 2017, 12:19:05 posle podne »
Pa ista je potrošnja ulja, neću rešiti problem i biću lakši za jedno 3000 dinara... Kad prestane da troši ovoliko, zameniću filter ulja, sipati castrol nazad i to je to. Slažem se da nije idealna situacija...

Primetio sam da se na osovini ispod creva koje mi sad ide iz PCV ventila formiraju kapljice ulja, što će reći da je verovatno ipak problem u separatoru, izbacuje uljna isparenja iz motora umesto da radi recirkulaciju. Treba ovih dana da registrujem auto pa ću i posetiti majstora, samo da legnu pare. :)

Možda da pređem na 15w40?

  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže rkoms

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #32 poslato: Decembar 20, 2017, 22:04:45 posle podne »
Iskreno ja ne znam za 15-40, ono sto ja znam u taj motor bi trebalo da ide 5-40, pa nakon vece km eventualno da se ide 10-40.


ovo gore iznad sam ti ispricao, zato sto znam ljude kojima se drasticno smanjivala potrosnja sa krstenim uljem.
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže rkoms

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #33 poslato: Decembar 20, 2017, 22:09:57 posle podne »
Nadji dobrog majstora i i resio si 50% problema
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #34 poslato: Decembar 21, 2017, 00:38:53 pre podne »
Jasno mi je, potpuno sam za to da u motor ide kršteno ulje (Magnatec nije bio falš, al džabe kad ga je ovaj izgoreo celog za dva meseca), verovatno ću sutra da svratim do AC Stojanov gde sam bio da mi suše bobine od nestručnog pranja motora, spomenuo sam majstoru da imam problem sa uljem, reče mi da svratim neki dan da pogledaju.
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #35 poslato: Decembar 28, 2017, 17:03:21 posle podne »
Epilog: očišćen ciklonski separator, zamenjen PCV ventil (5300 din), crevo iberlaufa vraćeno na mesto. Idem na malo duži put posle nove godine, ako prestane da srče ulje po autoputu dobija zamenu.
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže rkoms

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #36 poslato: Decembar 28, 2017, 17:16:18 posle podne »
 bravo2
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI


Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #37 poslato: Januar 04, 2018, 23:04:45 posle podne »
Definitivno rešen problem, ne troši više ulje po autoputu, dobija obećanu zamenu. U AC Stojanov su mi preporučili CITGO ulje kao odličnu varijantu pri čemu je malo poznato kod nas, ima li neko iskustva? Nešto naginjem ka toj varijanti.






Sad je uživanje voziti kad se ne nerviraš oko ulja...  :)
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Na mreži lipovaccc

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #38 poslato: Januar 04, 2018, 23:47:32 posle podne »
Citigo ulje jeste manje poznato kod nas .
Ulje kao ulje je dobro poznajem više ljudi koji su ga sipali i to u AC stojanov , par mojih drugara su sipali i bez ikakvih problema vec nekoliko destina hiljada km .
Moja preporuka je da sipas to ulje .

Drago mi je da si rešio problem potropšnje ulja sada uživaj u vožnji putuj živi život  :B=) :B=) :B=)
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Neba

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #39 poslato: Januar 05, 2018, 12:26:51 posle podne »
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #40 poslato: Januar 05, 2018, 13:22:26 posle podne »
@Neba Rtanj  :)

@lipovaccc po svoj prilici će tako i biti, pa da se pojavim na narednom skupu sa potpuno ispravnim autom  :B=)
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže rkoms

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #41 poslato: Januar 05, 2018, 15:09:50 posle podne »
Top  8)

Dobar epilog, ovo nije losa tema za sve koji imaju problema sa potrosnjom ulja na HTP....

Motor koji je inace konstruisan za fabiju i pola i nije ugradjivan u vece modele osim recimo roomstera....
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže dzonTopic starter

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #42 poslato: Januar 06, 2018, 00:37:19 pre podne »
Ali zanimljivo je, obišao sam više majstora i svi su bili u fazonu "ma to je motor otišao, mora da se skida glava da se sredi, karike i ventili", gde bre, polako, stani...  :) Stvarno glup problem koji je mogao da me košta da mi zariba motor kompletno kad je ostao bez ulja... Neverovatno mi je samo da je ostao sa 200-300ml ulja i da mi se nije upalila lampica.

Što se samog motora tiče, ja sam stvarno zadovoljan kako taj HTP radi, isprva mi je malo bio čudan prelaz sa benzinca od 1600 kubika i 110 konja na ovo, mada sam se brzo navikao, a ako se promišljeno vozi bez gaženja i divljanja može i sasvim solidna potrošnja da se izvuče, konkretno u mom slučaju sad u dolasku sam uhvatio prosek od 5.6l autoput + magistrala, dok se po Beogradu šetam između 7.5 i 8.5, zavisno od autoputa i gužve na njemu, ukoliko nisu kratke relacije. Na kratkim bude i bolnih 10l prosek.  :)
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže rkoms

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #43 poslato: Januar 06, 2018, 16:12:03 posle podne »
Auto je tezak sa tim motorom oko 1000kg, ima maksimalni obrtni moment na 3000 obrtaja, lepo povlaci startan je i poletan ali do 5 brzine.....

Tada mu i potrosnja skace naglo, na otvorenom zavisi kako vozis, ako ga vozis do 90 trosice ti 4-5 litara, ako ga vozis 120-150 trosice ti kao u gradu pa i vise.

Meni je recimo golf 1.6 16v bio tromiji po gradu od tog htp zbog tezine auta, dok se tek na pravcu menjala situcaja, ali i mirnij rad motora na visim obrtajima.

Primetio sam da vecina koja kudi taj HTP ga nije ni vozila. Nadam se da ce jos neko resiti problem sa potrosnjom ulja na nacin na jkoji si ti to resio a ne generalnom, ponovnom potrosnjom  itd.




  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže Dax1993

Odg: Trosi ulje, vuče u desno, 1.2htp
« Odgovor #44 poslato: Januar 06, 2018, 17:21:54 posle podne »
Slican problem sa potrosnjom ulja sam imao i ja na mojoj Fabiji, samo sto se moj problem zavrsio skoro generalkom. Prvo je auto poceo da primetno trosi ulje ali nista zabrinjavajuce, dolivao sam ulje ali vrlo malo. Onda sam primetio da je posle jedne duze voznje od oko 500 - 600 km ulje sa maksimuma na meracu doslo do samog minimuma i posle par dana mi se upalila check engine lampica. Na dijagnostici je prijavio problem senzor bregaste osovine. U ovlascenom servisu gde sam sve servise do tad radio su mi rekli da je problem do lanca i da su verovatno osteceni ventili. Zamenjen je lanac i 2 ventila, ali uz pratece probleme koji su nastali kada su rasturali motor u servisu, 2 srafa su se polomila i ostala u bloku tako da su u servisu i to sredjivali. Auto je posle toga radio celo leto i jesen odlicno da bi onda u zimu nastali novi problemi, poceo je naglo da trosi ulje sve vise i vise, riknule bobine, svecice umazane uljem. Jedva sam se jedan dan dovukao kuci na 2 cilindra. Onda sam kod mog majstora lepo rasturio motor, zamenjene su karike, hidro podizaci, lezajevi ... i sad oko 15 000 km nemam nikakvih problema sa motorom. Sad sam mu samo upropastio limariju  :B=) A tu zimu kad je gutao ulje relacija Velika Plana - Kragujevac  - Velika Plana ili ti oko 100 km, trosio je skoro litar ulja.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 htp 2007