Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: saveti za kupovinu oktavije  (Pročitano 10814 puta)

3 članova i 14 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži djordjebg

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #120 poslato: Jun 14, 2019, 08:06:10 posle podne »
To je seam sealant, masa za dihtovanje varova. To se stavlja  fabricki, ali i naknadno kada se popravlja limarija. Ne treba to da te brine.

Van mreže -nebojsa-

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #121 poslato: Jun 14, 2019, 10:14:47 posle podne »
Jes.  :) A i ne treba da brine kada izgleda kao da je naneto pistoljem ili nekim alatom, ja bih brinuo ako izgleda kao da je rucno naneto ili ako izgleda drugacije od ostalih spojeva na karoseriji.
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Comfortline 2010.

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #122 poslato: Jul 03, 2019, 04:36:21 posle podne »
Hvala na odgovorima, Oktavija je 2011 god. Meni je ovo u gepeku bilo cudno ali je forum tad nesto bio zabagovao pa nisam okacio sliku iz gepeka. Uglavnom bilo kako bilo auto sam uzeo .Evo slike gepeka

Na mreži ISA14

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #123 poslato: Maj 23, 2020, 09:59:52 posle podne »

Na mreži petarp031

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #124 poslato: Maj 24, 2020, 11:25:16 pre podne »
Auto deluje lep i ocuvan, prednji branik ne leze kako treba, ali ne deluje da je nesto mnogo havarisano obzirom da su hladnjaci i farovi originalni. Enterijer deluje ocuvan, lepa je oprema, felne i gume su zimski set, u CH vecina ima dva seta tockova, tako da je najverovatnije prodavac ili neko pre njega zadrzao lepsi set tockova. Motor je diskutabilan, kada radi kako treba i ne trosi ulje savrsen je za ovaj auto, snaga prilagodjena vozilu. Dosta je auta bas sa ovim agregatom doslo iz CH sa problemom potrosnje ulja, kupljeni su gore za malu cenu i ovde posle pravljeni, samo je pitanje kako je sve uradjeno. Inace, ova skoda je pravljena za trziste Nemacke, mozda je u CH uvezena iz Nemacke, trebalo bi dobro proveriti stanje limarije i da li ima korozije.
Po mom misljenju, za ovaj novac vec par puta sam imao 4x4 varijantu, tako da mi cena za auto iz uvoza u koji treba dati barem 500-700 eur za redovne stvari poput registracije, guma, servisa deluje malo veca, ali treba pogledati, ako je dobar primerak, vredi se pomuciti za spustanje cene.
Inace, drugar je pre mesec dana prodao 4x4 1.8tsi u izvanrednom stanju sa kompletno resenim svim problemima za 6250 eura na 17 icama felnama sa novim letnjim gumama, u auto sem malog servisa nema ulaganja i najverovatnije ce biti predstavljen na forumu ovih dana
Pozdrav
  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži ISA14

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #125 poslato: Maj 25, 2020, 01:16:29 pre podne »
Prvo da se zahvalim na brzom i veoma iscrpnom odgovoru. Hvala puno. Elem... Postoji li bilo koji nacin da se utvrdi ta famozna potrosnja ulja pre kupovine i koje su gornje granice potrosnje?. Kod mene je situacija malo drugacija. Posto zivim u inostranstvu treba mi nesto za tih par meseci provedenih dole. E sad. Mali servis bi radio tako i tako, jednom godisnje. Presao 1000km ili 5000( kao sto je bio zadnji slucaj proslog leta za mesec i po), tako da bi preko te potrosnje i mogao nekako da predjem samo da ne bude nesto drasticno. E sad neke pare da “pucam” za nesto sto ce mi stajati tamo, mislim da ne vredi. Opet u ovom cenovnom rangu i za neke moje potrebe, mislim da moze da se nadje nesto sto ce posluziti za tih par meseci godisnje. Hvala jos jednom. Pozdrav svima!!
PS Koje je godiste bila ta 4x4

Na mreži petarp031

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #126 poslato: Maj 25, 2020, 11:54:49 pre podne »
1.8tsi uvek trosi ulje, ali normalna potrosnja na 1000km je do 500-700 grama, u praksi i manje dosta, nakon generalne. Kako utvrditi da li trosi, tesko. Auto mora raditi mirno, auspuh ne sme biti "mastan", crevo koje ide na usis takodje ne bi smelo biti preterano masno. Kompresija jednaka na svim cilindruma, svecice da pokazuju dobro sagorevanje bez tragova ulja i ikakvi tackica, cev od turba da nema mnogo masnoce. E sada, to da utvrdis na terenu, jako tesko, gotovo nemoguce, pa se svodi sve na lutriju.
Sto se tice ove octavie od drugara, imala je gasni uredjaj lpg direkt vredan preko 1000 eura i stvarno je savrsen primerak 4x4 godista decembar 2009, model 2010, inace FL model kao i ova sa linka. Felne 17 ice skodine vredne barem 350 eura.
Pozdrav
  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži ISA14

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #127 poslato: Maj 25, 2020, 01:30:14 posle podne »
Uhhh. To je bas poprilicno.Izvinjavam se, ali imao bih jos nekih pitanja. Sve te stvari koje su nabrojane da bi trebalo da se provere, pretpostavljam, svaki mehanicar moze da pogleda. Generalna, koliko kosta. Da li su kasnije generacije tsi motora resile taj problem sa potrosnjom ulja, i ako jesu, od kog godista. Hvala jos jednom. Veliko pozdrav

Na mreži petarp031

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #128 poslato: Maj 25, 2020, 02:35:06 posle podne »
Svaki mehanicar moze pogledati, ali pitanje je ko je upoznat sa tsi agregatim, obzirom da se vecina prihvati posla, a ne zna mnogo. Ovo napisano u prethodnom postu moze biti, a i ne mora, mozda konkretno ovaj primerak nema nikakav problem jer je bilo serija od 2011.god koje nisu imali potrosnju ulja.
Generalno tsi od 2013.godine je odlican motor, skoro bez mana. Prethodne motore je najvise ubijao long life rezim odrzavanja.
  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži ISA14

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #129 poslato: Maj 25, 2020, 04:12:44 posle podne »
Ok.  Hvala na svemu. Veliku pozdrav i sve najbolje.

Van mreže -nebojsa-

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #130 poslato: juče u 07:26:46 posle podne »
Mojih 2 centa za kupovinu A5, ukratko:
Sto mladja (zbog limarije),
Od benzinaca 1.6 kome nije lenj, 1.4tsi. 1.8 samo ako se ZNA da je motor ok 100%.
Od dizela 1.9tdi i 2.0tdi CR.
RSove ne pominjem jer ovde verovatno nisu tema.
Stanje letve, kompresora klime, zamajca, rubova, proveriti pod obavezno.
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Comfortline 2010.

Na mreži vojkan85

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #131 poslato: juče u 07:28:01 posle podne »
Škoda ima dobru limariju, nije kod nje to kritična stavka.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW, Eibach ProKit

Van mreže -nebojsa-

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #132 poslato: juče u 07:34:32 posle podne »
Ja ponavljam kao papagaj na forumu, A5,Yeti,Superb II, cak i poneki gepek Roomstera i Fabije II nisu bas sjajni.
A5 pre redizajna rubovi, ivice pragova, vrata; Yeti vrata(obicno zadnja), S.II rubovi, itd...Skoda zinc inclusion guglati.
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Comfortline 2010.

Na mreži vojkan85

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #133 poslato: juče u 07:39:49 posle podne »
Ako tako gledaš nova kola imaju problema sa limarijom. Seti se Mazde i opoziva modela 3 čini mi se koja je trulila nakon izlaska iz fabrike. Nije tajna da su stariji automobili mnogo kvalitetnije rađeni limarijski i da su imali i dupli lim i da su bili jači, danas je sve plastika i sklapanje na "brzaka". Svakako verujem da ima i toga što si napisao ali znam mnogo primera Škoda koje su i posle 15+ godina kao čaše :).
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW, Eibach ProKit

Na mreži petarp031

Odg: saveti za kupovinu oktavije
« Odgovor #134 poslato: juče u 07:41:19 posle podne »
Slazem se oko limarije, ako je ikako moguce izbeci vozila iz Austrije, Nemacke i Skandinavije, tamo bi satrulilo i zlatno vozilo
Saberi oduzmi, Italija je majka, sve se sredi osim trulezi.
  • Vozi: Octavia RS mk1