Autor Tema: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG  (Pročitano 17669 puta)

gari021 i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže petarp031

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #165 poslato: 18. Jul, 2020. 22:45 »
Robby svaka cast, super je citati vase preporuke. Moze da prica ko sta oce i vodi polemike, testove i zakljucuje da je sve isto po kvalitetu, ali Grcko gorivo na Eko i Shell pumpama, nema veze ni sa jednim gorivom u Srbiji. Plina je vozilo uvek trosilo od 1 do 2 litra manje sa GR sipanjem, a garantujem da sam na autoputu u povratku uvek brze vozio, dok za Shell V Power 100 i preko, ne mogu opisati kakvu snagu daje vozilu i kako vozilo radi sa tim gorivom, to nisam samo ja osetio nego i zena koja vozi nasa kola, a ne razume se toliko, kao i kum sa kojim smo bili na letovanju. Moram da kazem da u povratku uvek imam isto ili nesto vise stvari jer se svraca svuda pa da se utrose sitne pare, tako da nije do tezine vozila. Ovde kod nas uvek sipam Eko i Nis 98 ili 100 kako ga ko potpisuje, ali to je sada isto gorivo, samo ga treba tociti na pumpama koje imaju veliki promet zbog isparenja oktana. Do pre 2 godine Eko je uvozio goriva prvo iz Grcke pa posle Madjarske i tada se osecala razlika, ali sada je to sve isto, mogu da potpisem koliko god ga aditivirali nema razlike.
Svaka cast vama trojici za odrzavanje vozila, lepo je videti kada neko odrzava starija kola i drzi ih spremnija nego vozila po 3, 4 godine starosti.
Veliki pozdrav

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #166 poslato: 18. Jul, 2020. 22:55 »
Sto se tice ulja, trenutno vozim Z10 8V, koji nije zahtevan, a Stalkera sam konsultovao, i rekao mi je da mogu da koristim FAM 10W40, koje i koristim.
Mislim da se u srbiji puno koriste razna ulja, a bezi od domacih. Miskim da FAM ima dobra ulja. A kupovinom od Valvoline, cenim da ce dati akcenat na kvalitet, i sirenje na domacem trzistu.
Bolje i skratiti interval zamene, a koristiti ulje koje verujem Niko ne kopira. Mada im je maloprodaja mala. Ja imam prodavnicu u Nisu.
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #167 poslato: 18. Jul, 2020. 23:01 »
Prvi auto, skodu fabiju mk1, sam povremeno vozio na BMB, i imao 12% voznje na BMB. Cak i kupovao aditive za benzin... Ali kod Z10 sam smanjio, vozim samo na TNG, osim kad ostanem bez TNGa, i imam 7% na BMB... Po plinskom kompjuteru....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #168 poslato: 19. Jul, 2020. 00:09 »
@petarp031
Hvala,Petre,lepo je imati dobre sagovornike ovde,mnogo znaci i meni konsultovati se sa ljudima.Dobro si me dopunio,to sam hteo da kazem,ali sam hteo da skratim,dakle,ko ide u GR,batalite ta jeftina tocenja u MK,u GR je gorivo grom! Takodje,i u HU. Strucno se edukujem,dipl.ing. sam i imam preko 15g staza u naftno-gasnoj struci. Zato ubacim i o ulju nesto.Kvalitet benzina,npr taj od 100 oct se vidi pogotovo na tvom autu,Octavia Vrs,ti dolazi do izrazaja,dakle,moderni turbo motori kod nasih 1,4 i 1,2 se toliko i ne primeti,pa dodje samo placeni koji dinar vise. Za nas je 95 aditivirani dovoljan.Treba paziti gde se toci,da to bude renomirano mesto.A i ko vozi na Lpg,njemu benzin jos duze odstojava i degradira se.Uglavnom,ovde imam pozitivne utiske sa MOL pumpi,a takodje,tocenje i u HU,posto smo blizu,gorivo im je vrhunsko.Ima leka i za starenje benzina,to cemo,ukoliko bude zainteresovanih,detaljno,no sad ukratko. Ima Petrol Stabilizator,sipa se na tocenju benzina,i moze benzin da odstoji i po 6,8,10 meseci...ja sam kupio u HU,ima raznih i ovde,Liqui Molyjev,Ravenol,Eurol isto pravi...mnogi u Usa to koriste i za oldtimere i za zazimljavanje glisera itd,a iz Belgije sam dobio i preporuku i koristim redovno cele godine. Benzini se markiraju,mucki vise nema...e sad,plin isto se obelezava,ali neki bas standard ne postoji,sastav i kvalitet zna da varira,uglavnom,i tu bih se drzao i drzim se renomiranih firmi.
I jos nesto,imamo mi u regionu dobra ulja i ostali "materijal", mnogi nisu svesni da dosta proizvoda nisu istog kvaliteta za nas i za zapad, Castrol tamo i Castrol za ovde...radi on svoje,ali sumnjam da je isto. Zato uvek i ponovim,MOL,Fam,Ina,Petrol,Wolf...itd.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #169 poslato: 19. Jul, 2020. 07:18 »
Odlicno, lepo je imati strucno lice na forumu, pisi kad mozes.

Lek za odstojavanje BMBa kod vozaca TNGa, je odrzavati u rezervoaru nivo od 1/4 do 1/2 rezervoara. Ja obicno dolivam BMB na mesec dana, za npr 1000din.
Dovoljno je imati ga, da hladi pumpu goriva, a i u slucaju da ostanes bez TNGa.

Kopka me jedna stvar, pa ako znas odgovori.
Za vreme Corone, pada cene goriva, TNG je najmanje pojeftinio, a sada najbrze raste. Npr danas ja TNG 74din, BMB 130. A letnji TNG je prethodnih leta bio ispod 72din., a BMB 150. Manje je isplativa voznja na TNG, nego pre corone i uopste prethodnih godina.
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #170 poslato: 19. Jul, 2020. 10:13 »
Da da,jednostavan lek je tocenje za oko 1000 din/mesecno.Prvi lek.
E,sad,kako bila ova Korona i nevozenje auta,tu je Fuel stabilizator dosao do izrazaja,kao drugi lek.5 velikih svetskih Lpg sila su: Italija,Poljska,Turska,Australija i Japan.Citajuci,od njih mi to palo na pamet,tako rade npr.Poljaci.(Octavia 1,4tsi na Lpg,svako tocenje benzina,obavezno sipanje stabilizatora).Eksperiment sam uradio i na Yugu i na Ibizi,natocio sam do vrha,sipao Petrol Stabilazator,Wynns-ov...i odlican je,mislim da nisam bio tocio 4 meseca,min.On na taj nacin konzervira benzin,sto ne dozvoljava da benzin stajanjem primi vlagu i ne dozvoljava da dodje do izdvajanja faza u gorivu prilikom stajanja.Kod nas su benzini jos uvek sa E5 i to je super,ali vec u HU i EU idu sa E10,sto je veci sadrzaj etanola,veca je opasnost od "brzeg kvarenja" benzina,tako da ce Stabilizatori u buducnosti vise dolaziti do izrazaja.(sprecavanje stvaranja kiselina,nagrizanja instalacije itd.) Uglavnom,posle duzeg stajanja,prilikom starta,nije bilo nikakvog "lupkanja" motora,sto inace hoce.
E,sad,cene.Barel je do marta 2020 bio oko 50$,to je neka korektna dogovorena cena izmedju Opec i Usa i ostalih. Kad padne na ispod 30$,Norvezani,Shell i ostala ekipa Severno more itd-mogu da krecu na godisnji odmor.U aprilu je pala i na 12$,bilo situacija da Kanadjani zamalo da poklanjaju naftu,da bi ispraznili zalihe,najskuplje je zaustaviti proizvodnju na velikim i skupim poljima,gde su posebne metode(skriljci,Eor itd). S.Arabija ima toliku moc,da "polije" svetsko trziste sa 10mil barela za 1 dan i da izazove krizu kao 1973,e zato im Ameri obigravaju,drze kontrolu Iraka itd,a i Rusi. Dakle,cene su im dogovorne.S druge strane,Kinezi,ne pitaju za cenu,kupuju sve,treba im sve i to ce se sve vise osetiti,oni su nadolazeca auto i industrijska  sila.Lpg,nije imao neku veliku potraznju,kod nas ga ima dovoljno,skoro da ne bi morao ni da se uvozi.Njegova fluktuacija cena se ne oseti,potraznja nije toliko velika,a akcize u nasoj zemlji su ionako preterane na Lpg,umesto da,tu se slazemo,budu subvencionisane.Dakle,Lpg skoro da i nije osetio koronu.Silni milioni m3 gasa se spaljuju na bakljama u Libiji,Venezueli,Arabiji,Kazakhstanu,jer njima nije potreban,a mi smo predaleko.Dakle,transport igra veliki udeo u ceni,granice i ostalo.No,Lpg ima sanse da zivi i dalje,ima novih vozila,Duster,Astra klasik sa fabrickom instalacijom,a ima i holandski PRINS,mozete otici na sajt,imaju listu vozila,koju redovno osvezavaju,za koje imaju kit za ugradnju,npr Pezo 308 1.2t, Octavie,Golf 1.5tsi,Reno Nisan 1.33Tce,A klasa Mercedes...mislim da sam video u Mariboru da je cena oko 1400€,da je skupo jeste,a da vredi-vredi svaki dinar.
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #171 poslato: 26. Jul, 2020. 12:09 »
Vratila se Fabia

Lezaj u menjaču je bio, tj dva komada su u tom delu kao na slici u prilogu, ali jedan svira.
Menjač je majstor skinuo, ja sam nosio u Šabac u dogovoru sa majstor Draganom, kako bi bio odmah urađen.
Stigao sam oko 12h u pola 3 su me zvali da ga preuzmem, cena opravke 90e, uz menjač sam dobio i taj deo sa ta dva ležaja, tako sam i saznao sta je menjano :D 
Po povratku u NS sam vijao set kvačila, kako bih sve odneo majstoru da u subotu sklapa. Po preporuci majstora tražio sam LUK i radnja gde uvek uzimam ima ga nije imala odmah,  već  za sutra (10400), a druga e imala odma 12000 din, plus 2 litre ulja 75W gl4 2000din.
U petak predveče predato.
Juče sve završeno, preuzeo auto i to je to, samo malo mekse kvacilo, al brzo se naviknes

Svećice su lako skinute, i ako su imale 60k km majstor kaze da su kao nove.

suma sumarum veliki + mali + set kvačila + remont menjača cirka 550e
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #172 poslato: 26. Jul, 2020. 18:44 »
Cudi me da te lezaj menjaca zeza, vozite duge ture, ne gradsku voznju. Ja sam bas voleo fabijin menjac, precizan i brz.
Veliko ulaganje, ali si miran duze vreme..
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #173 poslato: 26. Jul, 2020. 21:07 »
Ne znam šta bi rekao, prvi kvar od kako je kod mene, pola cifre me je menjač izašao (i set kad je vec skinut). Što se kvara tiče majstorima nije stran, kazu nista neuobičajno za vw menjače kod benzinaca. Što se desilo ne znam, al bilo bi lepo da se ne ponovi bar 100k :D
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže Karlheinz

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #174 poslato: 27. Jul, 2020. 08:27 »
 offtopic23 backtotopic1
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #175 poslato: 27. Sep, 2020. 20:01 »
Na 222222 km počuh neko blago šištanje iz haube, i slicno kao pre 60k km iz ventilacije kad je klima bila malo ispražnjena. Odoh kod majstora zbog zamene zadnjih pločica, nove ate 2550 dinara su plaćene i dopunili klimu ( ovog puta imala 370g od 500g) ,ali šuštanje se povremeno javi, skinut pk kaiš i ležaj na kompresoru. Drugi dan oterao auto ,majstor skinuo da hidi koji je ležaj, remenica on ce zameniti (neki igličasti), ili skida kompresor pa kod drugog. Ispostavilo se da je taj iglicasti, ali i da je kvačilo napuklo, pa i to zamenjeno, remont remenice sa kvačilom, rukama i nogama 6000din.

U nadi da je to to sa kvarovima ove godine. E. I da posle tehničkog nema mi poklopca motora, onog malog preko bobina
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže Karlheinz

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #176 poslato: 27. Sep, 2020. 20:13 »
Kolega ne bi bilo loše da otvoriš novu temu ili npr. Garažu za svoje vozilo, za ovakve postove.   bravo2
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #177 poslato: 27. Sep, 2020. 21:04 »
Razmišljao sam, medjutim tema je za mišljenja iskustva, kvarove, cene održavanja delove, kao sto ja na  početku napisano. Ja navodim km, kvar i cenu delova i majstora. Uz lične dodatke.
Ispravite me ako grešim, licno mi je lakše ispratiti ovako nesto nego ici u garažu od vozila do vozila. 
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže drmika

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #178 poslato: 14. Apr, 2021. 09:27 »
Prošlo 6 meseci :D ne dupliram post.
u međuvremenu urađen mali servis (wolf 5w/40 pic3), škripe nove ATE zadnje pločice, i dalje povremeno prisutan cudan miris lamele iz haube (i ako ne kliza) suma sumarum to bi bilo to da nije KLIME :D.
Neki dan bi veselo, mlada sa 4 koleginice u kolima vraća se sa posla, zove i kaže popalile se i blinkaju lampice, ugasila se i jedva upalila. Prva misao preskočio, al zovem je ja odmah kaže radi lepo normalan zvuk, rekoh trepere ili sija lampica akumulatora, SIJA :D osija i mene sunce, vozi i prvom prilikom parkiraj na sigurno i pogledaj jel tu kaiš. Srećom ušli u Srbobran, parkirali pred kavanu :D, a od kaiša samo gomile kapljica ostalo, tu je dodala da je upalila klimu i nakon minut se to desilo. Stigli po njih, odslepali kola do majstora (auto otpad) koji me je sacekao i ako je bio kraj radnog vremena da kupim kompresor, koji na kraju za škodilaka nisu našli. Ali smo osposobili da se vozi.

Rezime, upalila klimu, otvorio se ventil kompresor zakucao, pukla sigurnosna spojka (neko kaže kvačilo, ali ne ono elektro magnetno, ovaj kompresor stalno vrti), ali kako je pukla komad metala se zaglavio i kao da nije pukla ostala u spoju. Kaiš vrteo preko nje ugrejao se istopio, prskao svuda okolo i pukao. Po skidanju kvačila/spojke oslobodili remenicu klime da se vrti, ali nov ležaj od te temp počeo da huči, kandak ošla mast.

Poručen drugi kompresor sa kp iz ZR u petak idem da montiram, drugi kompresor ima drugačiju spojku na remenici koja ne može da ostane zaglavljena po pucanju. Čovek od kog kupujem kompresor samo njih radi, kaže da je 1 od 10 problem da zakuca a preostalih 9 je ventil klime. a moj je 100% zakucao to sam se sam uverio.

Pa ti imaj klimu na kolima :D 200e lagano u godinu dana.... samo da se sve reši...
  • Vozi: Fabia II ambiente 2009 1.4 16v BXW

Van mreže Robby

Odg: Fabia MK2 1.2 51KW i 1.4 63KW Iskustva +plin +TNG
« Odgovor #179 poslato: 14. Apr, 2021. 09:38 »
Fantasticno (i hvala) sto si sa nama podelio ovo gorko iskustvo,dobro je ovo znati.
Inace,primi moje saucesce za klimu,ali bice bolje,glavu gore!
Pozitivno i za pohvalu ti je taj Wolf Vitaltech 5w40 PiC3👍✊
  • Vozi: Seat Ibiza 1,4 16v 63kW LPG



Pretraga foruma [Google]