Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 110809 puta)

0 članova i 61 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže vojkan85

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #150 poslato: 18. Jun, 2021. 20:02 »
Mislim da ovo Dixon kaci sa telefona.
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0TDI 4x4


Van mreže dixon

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #151 poslato: 18. Jun, 2021. 20:14 »
Упс моја грешка, на телефону тј. преко tapatalk се види spoiler тј. мали падајући мени за фотке, на PC га не учитава, сад видим. Биће скалиране од сад

Na mreži observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #152 poslato: 01. Jul, 2021. 11:02 »
Ево причало се о DPF, кад је узет ауто oil ash volume је било н 198ml, иако VCDS показује да се DPF мења тј. да је пун на 175ml, силни зналци по форумима су ме убеђивали да је све ок докле год сам ради регенерације и док не упали лампицу на табли.

....

Чисто да знате да се не може знати какав је филтер, док се не отвори, а уме и те како да прави проблеме без да крене да пали лампицу.


Koristan post hvala, ali ovo gore je malo nejasno - kako se ne moze znati kakav je filter kad si sam napisao da je po vrednostima bio odavno za intervenciju?
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže atlas382

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #153 poslato: 03. Jul, 2021. 19:53 »
Ima li neke šanse da se regeneracija aktivira ručno ? Preko nekog obd2 uredjaja aplikacije na telefonu ili slično. Ne mislim na odlazak u servis, neko fino kad znaš da ideš na neki put uključiš odradiš usput i to.

Juče sam odvozio 600km autoputa iz cuga u S modu konstantnih 140km i 2000o. Taman razmišljam ajde očistio sam dpf malo. Kad danas palim auto, on u punom zanosu ventilator šiba upalio regeneraciju. E reko nanu ti naninu što im je sistem u pm.
  • Vozi: 2017 Superb 2.0TDI 4x4 L&K

Van mreže atlas382

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #154 poslato: 06. Jul, 2021. 17:19 »
Evo da odgovorim na svoje pitanje, možda nekom bude korisno. Nakon malo istraživanja našao sam da Carista ima tu funkciju.
OBD uredjaj košta oko 30e sa 1mesec free korištenja. Danas sam ga spojio i radi posao. Ukratko prva iskustva:

CONS:
  • Manji broj modifikacija u odnosu na konkurente (obdeleven)... Većina stvari koje su već uključene, ili koje se mogu uključiti na MFD.
  • Subscription based. Znači na pretplatu.. koja nije baš jeftina, osim ako se ne kupi lifetime

  • PROS:
  • Radi sa drugim aplikacijama (U prilogu slika VAG DPF - samo android) i radi na iOS bez limita. 
  • Moguće je jednom platiti lifetime i koristiti dalje nesmetano neograničen broj puta, što je za moj slučaj gde ću da pratim i regenerišem DPF korisnije od plaćanja bodovima svaki put kad nešto promenim kao na obdeleven

    • Vozi: 2017 Superb 2.0TDI 4x4 L&K

    Na mreži AcoSk

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #155 poslato: 06. Jul, 2021. 19:59 »
    Ili da si procitao ovu temu, kupio elm327 za 5-10e, skinuo Caristu full otkljucanu i to je to.
    https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=12174.0

    Van mreže atlas382

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #156 poslato: 06. Jul, 2021. 22:36 »
    Evo izgleda da si mi uštedeo 90€. Uopšte mi nije palo na pamet da tražim unlocked verziju. Skinuo sam neku 6.20 beta sa još nekim novim opcijama koje nemam na iosu.

    Sad dodjem ručak najmanje   bravo2
    • Vozi: 2017 Superb 2.0TDI 4x4 L&K

    Van mreže Br@n@

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #157 poslato: 07. Jul, 2021. 07:55 »
    Evo da odgovorim na svoje pitanje, možda nekom bude korisno. Nakon malo istraživanja našao sam da Carista ima tu funkciju.
    OBD uredjaj košta oko 30e sa 1mesec free korištenja. Danas sam ga spojio i radi posao.

    Kao što reče AcoSK Caristu si mogao da pokreneš sa Vgate-om koji je neuporedivo jeftiniji, naravno pod uslovom da preko Vgate-a može da se pokrene ručno regeneracija. Jesi na kraju uspeo da pokreneš preko Cariste ručno regeneraciju? Pošto sama zamisao nije loša umesto da se čeka taj trenutak od 20 u kusur grama čađi iliti interval od 400-500km (kako kod koga) da bi se regeneracija pokrenula automatski, mnogo je bolja varijanta ako je to izvodljivo da se regeneracija pokrene ručno kad se dođe blizu te vrednosti.

    Van mreže dixon

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #158 poslato: 07. Jul, 2021. 09:24 »
    Да одговорим везано за мој пост.. може се видети само напуњеност тј. зачепљеност, стање самог филтера, саћа, се не може видети док се кућиште не отвори... Ја да сам отишао у неки од ових "сервиса" што се баве чишћењем DPF, завукли би сонде са обе стране и рекли би да је ок, може да се испере... а оно не да нема испирања него Богу хвала да се није ауто запалио... Моја је грешка што раније нисам истраживао у реону механике путем дијагностике, конкретно стање DPF се показује у различитим јединицама зависно од возила до возила... Нпр на мом супербу мк2 (2008) показује у милилитрима и пун је на 175ml, на истом мк2 али 2011-12 већ показује у литрима и пун је на 0,17l, док нпр на MQB (голф 7, октавија 5Е, суперб 3V, passat B8...) показује у грамима, пун је на 70g... Искрено оном испирању и декарбонизацији ништа не верујем, и нико ме не може убедити да се талог на EGR, клапни гаса и усисној може икако скинути сем шрафцигером, бензином и brake cleaner-ом. Кад сам видео код себе 5mm талога по ивицама усисне и видео да никакав чистач не помаже док се добро не скине шрафцигерима и металним четкама...

    Van mreže atlas382

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #159 poslato: 07. Jul, 2021. 16:38 »
    Kao što reče AcoSK Caristu si mogao da pokreneš sa Vgate-om koji je neuporedivo jeftiniji, naravno pod uslovom da preko Vgate-a može da se pokrene ručno regeneracija. Jesi na kraju uspeo da pokreneš preko Cariste ručno regeneraciju? Pošto sama zamisao nije loša umesto da se čeka taj trenutak od 20 u kusur grama čađi iliti interval od 400-500km (kako kod koga) da bi se regeneracija pokrenula automatski, mnogo je bolja varijanta ako je to izvodljivo da se regeneracija pokrene ručno kad se dođe blizu te vrednosti.

    Za mene nije jeftinija iz razloga što EU i u konkretnom slučaju Švedska ima paprene tarife za porudžbine iz vana. Čuvaju ekonomiju. Jednom sam naručio neki privesak od 5e sa aliexpressa, kad su dodali svoje dadžbine (15e je tarifa samo što su pogledali i počeli proceduru carinjenja) na kraju mi je došlo da platim 30e. I samo sam ostavio tj vratilo se pošiljaocu.

    Ovako sam sa amazona naručio original, 30e nije neka para, stiglo za 2 dana iz Italije. Radi regeneracija, sve. Radi i sa ovim "narodskim" modelom otključavanja aplikacije. Radi i sa drugim aplikacijama bez ikakvih problema.

    Ma mnogo je bolje kad imam kontrolu nad tim, dešavalo mi se gomilu puta da zaređa par dana kad bukvalno ne vozim auto nego samo do prodavnice ili tu po gradu dva tri km. I onda čujem onaj ventilator, prekinuta regeneracija, jeza me uhvati.
    Pogotovo što sam pročitao da kod prekidanja regeneracije ostaje dizel u ulju i da hitno mora da se menja ulje. Napravili su to toliko glupo, bez ikakvog upozorenja barem da je regen aktivna pa makar i to pasivno,.. kao da žele da uništiš motor što pre.
    • Vozi: 2017 Superb 2.0TDI 4x4 L&K

    Van mreže Br@n@

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #160 poslato: 07. Jul, 2021. 18:49 »
    Da, to što su na svim vozilima VAG grupacije napravili da nema nikakvog obaveštenja na instrument tabli (toliko beskorisnih lampica, obaveštenja na MFD displeju, a za regeneraciju su smatrali da je nepotrebno) kada je u toku da li pasivna, da li aktivna regeneracija, čak ni povišeni obrtaji nisu merodavni jer hiljadu i jedna glupost može da izazove povišene obrtaje... tako da je ova aplikacija VAG DPF pravo otkrovenje i jedino merodavna za praćenje regeneracije. Je l uspeo neko da pokrene ručno regeneraciju na način koji @atlas382 opisuje pomoću Cariste i vgate-a?

    Na mreži AcoSk

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #161 poslato: 08. Jul, 2021. 01:19 »
    Ne samo VAG, nijedna marka vozila nema obavestenje o tome da je regeneracija u toku.

    Van mreže Br@n@

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #162 poslato: 15. Jul, 2021. 12:22 »
     Je l uspeo neko da pokrene ručno regeneraciju na način koji @atlas382 opisuje u par postova iznad pomoću Cariste i vgate-a i koliko je to pogubno po motor raditi ručno recimo kad znaš da ideš na otvoren put a nivo čađi je blizu maksimalne pri kojoj bi se svakako automatski pokrenula regeneracija?

    Van mreže atlas382

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #163 poslato: 16. Jul, 2021. 10:13 »
    Ako pitaš za A5, mogu odmah da ti kažem sa sa Caristom nećeš to moći. Opcije ne zavise od adaptera nego od auta.

    Pogledaj na
     https://caristaapp.com/vehicles
    Tu je spisak svih podržanih automobila i svih opcija koje možeš da uradiš. DPF regeneracija je pod "Adcanced Service".

    Ruku na srce, ja sam moju A5 2007 kupio novu, prevalio preko 300.000km i nikad nije imala problem sa DPF-om. Nikad se ventilator nije upalio. Mislim da je to mnogo izraženije kod novih modela i da su oni mnogo više osetljivi na te podatke, grame i gluposti.

    Za A5 se ne bih brinuo.
    • Vozi: 2017 Superb 2.0TDI 4x4 L&K

    Van mreže Br@n@

    Odg: Regeneracija DPF filtera
    « Odgovor #164 poslato: 16. Jul, 2021. 19:05 »
    Pitam za A5 Facelift I koliko vidim na linku koji si poslao baš pod Advanced service stoji da podržava DPF Regeneration, dok za A5 Prefacelift ne stoji ta opcija. Uglavnom ako sam te dobro razumeo nije bitan interfejs preko koga se koristi Carista aplikacija dokle god interfejs radi na određenom modelu iz VAG grupacije, odnosno sami fičeri (u ovom slučaju DPF regeneration) zavise od modela auta odnosno njegovog motornog računara. U prevodu DPF regeneration bi trebalo da može da se ručno pokrene na A5 Facelift preko Android aplikacije Carista i VGate interfejsa?!