0 članova i 29 gostiju pregledaju ovu temu.
Ja sam i prodao svog dizelaša samo zbog DPF. Nije mi pravio probleme osim što me je nervirala regeneracija na svakih 500 km (jednom mesečno praktično) - meni je to bilo previše i rešio sam se đubreta. Nikad više dizel, što je zapravo šteta jer ih iskreno volim Vrlo iritantno, da sam pre kupovine znao šta je to, ne bih nikad ni kupio dizel.
Nenaliva naftu u krater kod novijih modela, drugačije je to rešeno. Ima čak i neka "fora" gde posle određene kilometraza smanjuje kilometrazu za regeneraciju meni je posle 300.000km smanjio na otprilike 100km, a sve je u najboljem redu.
@tivanMoras da resis problem, nista neces dobiti zamenom ulja!Na dobru dijagnostiku i da se vide svi parametri..Imao sam isti problem zamenio Egr ocistio dpf i sve kao novo, da napomenem da auto na satu ima 400.000km