Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 42769 puta)

Srdjan tdi i 29 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Br@n@

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #210 poslato: 07. Feb, 2022. 23:12 »
Sve zavisi u kojim se uslovima odvija regeneracija, ako je otvoren put bez gužve zna i za desetak minuta i svega 7-8km, a može i duže od pola sata i da se nekad za to vreme i ne završi ako je gradska vožnja kreni-stani. Mislim da je pokretanje regeneracije u mestu Sizifov posao i ma kakve okolnosti bile da je bolje regeneraciju raditi u pokretu.

Što se tiče ručnog pokretanja regeneracije preko Cariste ili neke slične aplikacije primetio sam da kad je DPF napunjen preko 90% da diferencijalni pritisak ide preko 20hPa. Cenim da je toliki diferencijalni pritisak poguban na duže staze, a regeneracija se sama neće pokrenuti dok se DPF ne napuni preko 97%. E, sad da li je možda bolje pokrenuti ručno regeneraciju kada je DPF manje napunjen i samim tim kada je niži diferencijalni pritisak i time produžiti vek DPF-u ili se ranijim i češćim pokretanjem regeneracije na manjoj kilometraži i manjoj zapušenosti DPF-a dodatno skraćuje životni vek istog?

Van mreže neboland

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #211 poslato: 09. Avg, 2022. 11:05 »
Imam pitanje koje se odnosi na razlog učestalog prljanja dpf-a samim tim i za učestala pokretanja regeneracije:

Mašinski opran DPF pre 300km, sređene sve 4 dizne. Po VAG DPF app koja čita sa OBDII, pokazuje parametre koji odgovaraju vožnji (prikaže ikonice kada se sprema regenracija u rasponu od 0-24g, kada je temperatura spremna za spaljivanje, pritistak itd...).

Praksa mi je da vozim školski za čišćenje dpf, ne davim auto, nemam gradskih vožnji više od 20%. Prosečna km u vožnji je oko 15-30km, otvorenim putem.

Zašto se dešava prljanje intezivno da statistički mass soot g bude 1g, a onda u trenutku skoči na 18 ili 22g. Ne uvek, već po nekad u različitim uslovima vožnje?
Ispoštujem regeneraciju, koja sama završi kada spali čestice do 1%, ohladi dpf, ugasim auto tada.
Gorivo uvek sipam na NIS - njighov Gdrive Dizel, pun rezervoar, pre nego što priđe rezervi.

Da li je razlog intezivnijeg pokretanja regeneracije (na oko 40km) do samog DPF-a, ili nečega što prlja DPF, npr EGR, ili do lošeg senzora?

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #212 poslato: 09. Avg, 2022. 11:21 »
Verovatno Egr pravi problem, treba videti na dijagnostici pritisak koliki pravi.
  • Vozi: Passat

Van mreže Galaxy

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #213 poslato: 10. Avg, 2022. 12:42 »
@neboland

Koji motor i koliko predjenih kilometara?
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI, 81kw

Van mreže neboland

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #214 poslato: 10. Avg, 2022. 14:21 »
Pozdrav,

Testirao sam u vožnji otvaranje EGR-a kao i pritiska, radi kako treba sve.
Što se tiče godišta 2012. 1.6TDI.

Van mreže stg44

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #215 poslato: 09. Okt, 2022. 14:56 »
Nakon godinu peglanja i konstantnog smanjivanja kilometraze za regeneraciju /nekad 120, nekad ispod 100/ teska srca sam odlucio da se pozdravim s DPF.
Momci isjekli lonac, izvadili, kazu bas bio zapekao.
Odjavio DPF i EGR. Sad vise ne trzam kad ce krenuti da radi regen i koliko puta cu prekinuti. Nekad sam morao i po 3/4 puta.

Ono sto vidim je da auto lakse prima gas, i cini mi se manje i trosi.

Ima li jos neko da je ovo radio, kakva su iskustva dugorocno.

Kaze momak s tehnickog tesko je izmjeriti i odrediti da li auto ima ili ne dpf.

  • Vozi: Octavia A7 81KW

Na mreži AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #216 poslato: 09. Okt, 2022. 22:22 »
Ne brini za tehnicki, samo da su dizne dobre i sve ispravno.
Dpf je prevara veka

Van mreže stg44

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #217 poslato: 10. Okt, 2022. 18:00 »
A valjda jesu. Inace ovo je knedla u grlu cini mi se. Strasno opterecenje i autu i vozacu. X puta sam vozao bez pptrebe da ne prekidam. Sad me briga ...stani..gasi...pali..vozi.
  • Vozi: Octavia A7 81KW

Na mreži observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #218 poslato: 11. Okt, 2022. 09:48 »
Ja sam i prodao svog dizelaša samo zbog DPF. Nije mi pravio probleme osim što me je nervirala regeneracija na svakih 500 km (jednom mesečno praktično) - meni je to bilo previše i rešio sam se đubreta. Nikad više dizel, što je zapravo šteta jer ih iskreno volim :)
Vrlo iritantno, da sam pre kupovine znao šta je to, ne bih nikad ni kupio dizel.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #219 poslato: 11. Okt, 2022. 10:18 »
Moja druga octavia RS 2009 tdi je imala skinut dpf kad sam je uzeo. Najnormalnije sam prosao tehnicki u Sloveniji. Nesto preko 347000km na  satu.

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #220 poslato: 11. Okt, 2022. 11:42 »
Ja sam i prodao svog dizelaša samo zbog DPF. Nije mi pravio probleme osim što me je nervirala regeneracija na svakih 500 km (jednom mesečno praktično) - meni je to bilo previše i rešio sam se đubreta. Nikad više dizel, što je zapravo šteta jer ih iskreno volim :)
Vrlo iritantno, da sam pre kupovine znao šta je to, ne bih nikad ni kupio dizel.
Ako se uzme u obzir da si prelazio 6.000km godisnje u startu je bila pogresna odluka dizel, ja prelazim 6.000km mesecno i vrlo dobro znam sve prednosti dizela.
  • Vozi: Passat

Na mreži tivan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #221 poslato: 04. Nov, 2022. 13:37 »
Nenaliva naftu u krater kod novijih modela, drugačije je to rešeno. Ima čak i neka "fora" gde posle određene kilometraza smanjuje kilometrazu za regeneraciju meni je posle 300.000km smanjio na otprilike 100km, a sve je u najboljem redu.

Nedavno sam izvukao iz motora oko 6 litara "ulja". Oktavia 1.6, MY16. Ne znam sto mislis tocno kad kazes "kod novijih modela" ali moja ocito da uljeva naftu di ne treba.
Ja ne znam kako je uopce motor ostao ziv sa toliko ulja koje je postalo sve samo ne ulje. Sasvim slucajno sam skuzio visok nivo, tko zna kolko sam vozio tako. I evo sve uredu sa motorom i autom, za sada. Samo sada ipak redovnije gledam nivo ulja + pratim DPF akcije. Smara me to uzasno i gledam da prodam auto iako mi je odlican.
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #222 poslato: 04. Nov, 2022. 13:55 »
@tivan
Moras da resis problem, nista neces dobiti zamenom ulja!
Na dobru dijagnostiku i da se vide svi parametri..
Imao sam isti problem zamenio Egr ocistio dpf i sve kao novo, da napomenem da auto na satu ima 400.000km
  • Vozi: Passat

Na mreži tivan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #223 poslato: 04. Nov, 2022. 14:20 »
@tivan
Moras da resis problem, nista neces dobiti zamenom ulja!
Na dobru dijagnostiku i da se vide svi parametri..
Imao sam isti problem zamenio Egr ocistio dpf i sve kao novo, da napomenem da auto na satu ima 400.000km

Mislis da ima neki problem, osim cestog prekidanja regeneracije? U servisu su mi rekli da je to moguc uzrok. Ja sam samostalno provjerio sta auto kaze preko OBD11, gledao sam i neke parametre u voznji i sve se cini uredu. Od kada sam zamjenio ulje i ne prekidam regeneracije, sad neka 2 mjeseca, ne povecava se nivo ulja, barem nisam primjetio na sipki.
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #224 poslato: 04. Nov, 2022. 14:55 »
Ne znam, ja moj nikada ali nikada nisam prekinuo sa regeneracijom isto je nalivao naftu. Kada sam otisao kod doktora za dijagnostiku konstatovao je da je neki pritisak koji pravi Egr u problemu, da dpf samo operem jer je u granicama zaprljanosti i da nije do njega. Meni je regeneraciju na kraju radio na 50km,ali ja dosta prelazim i do 200km dnevno, kada sam kupio nov Egr i ocistio dpf, vratio je regenariju na 200/250km i sve je kako treba.
  • Vozi: Passat



Pretraga foruma [Google]