Aleksandardimic85 i 22 gostiju pregledaju ovu temu.
Evo da dodam svoje iskustvo i naravno upit za one koji imaju duze ovakav auto.Prije 6mj kada sam ga uzeo primjetio sam da u gradskoj voznji regeneracija ide svakih cca 170-180km, jasni su znaci (obrtaju oko 950, inace 750).Trudio sam se da ne prekidam ali je to nemoguce, ponekad prekinem i 2 puta, ali onda ako imam priliku vozim cca 25-30min i on to sam zavrsi.Kada sam na otvorenom onda je na nekih 240-300km.Prilikom kupovine covjek sa dijagnostike je rekao da pogresno ocitava pritisak ispred DPF i da mozda tako salje pogresan info da je zapusen.Pa ako se neko vise razumije neka kaze da li je ovo normalno ili da mozda mjenjam taj senzor? Slikao sam, imaju 2 identicna ispod poklopca.Hvala
Ako regeneriše na svakih cca 150-200 km to je daleko od savršenog i daleko mu lepa kuća. Svaka regeneracija je silovanje motora jer se ubrizgava nepotrebna dodatna količina goriva koja namerno ne sagoreva u cilindrima i samim tim može da prođe u karter i da degradira kvalitet ulja (kao što se i dešava, po brojnim žalbama da se "podiže" nivo ulja). Da su bar napravili rešenje sa petom diznom koja ubrizgava direktno u DPF, kao što neki proizvođači imaju (a ne ovo sranje sa produženim intervalom ubrizgavanja u motor) pa još i da im se prizna. Užasno tehničko rešenje i užasno razočarenje u V.A.G. Da sam svojevremeno znao šta kupujem, nikad ga ne bih uzeo. Ali 2010 (kada sam uzeo jednu od prvih serija 1.6 TDI-ja) niko nije znao ništa o DPF a najmanje o potencijalnim problemima.Potpuno je nebitno da li pali lampicu ili ne, ono što se dešava u pozadini tog procesa je čista grozota.
Da li je neko merio koliko minuta radi regeneracija? U mom slucaju zna da radi dobrih dvadeset minuta, nekad cak i duze. Zavisi dal radi u mestu ili u pokretu.