Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 45231 puta)

mihajloalasp i 16 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #195 poslato: 25. Nov, 2021. 02:47 »
U slicnim intervalima kao sto su tvoji mi radi regeneraciju otkad sam uzeo auto, izludeh od nje, ocitavano na dijagnostici i rezultat je da je sve u redu, ne brini, ne bi trebalo da postoji ikakav problem ako ti je DPF zdrav tj. ako nije prepunjen. Sta je tu je, navika je cudo...
Doduse, ja se trudim da ga ispostujem da je uvek dovrsi do kraja i spusti obrtaje. :)
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #196 poslato: 25. Nov, 2021. 04:07 »
Evo da dodam svoje iskustvo i naravno upit za one koji imaju duze ovakav auto.

Prije 6mj kada sam ga uzeo primjetio sam da u gradskoj voznji regeneracija ide svakih cca 170-180km, jasni su znaci (obrtaju oko 950, inace 750).
Trudio sam se da ne prekidam ali je to nemoguce, ponekad prekinem i 2 puta, ali onda ako imam priliku vozim cca 25-30min i on to sam zavrsi.
Kada sam na otvorenom onda je na nekih 240-300km.

Prilikom kupovine covjek sa dijagnostike je rekao da pogresno ocitava pritisak ispred DPF i da mozda tako salje pogresan info da je zapusen.

Pa ako se neko vise razumije neka kaze da li je ovo normalno ili da mozda mjenjam taj senzor? Slikao sam, imaju 2 identicna ispod poklopca.
Hvala
Kad je do senzora stalno pali regeneraciju i upali lampicu, iz moje prakse je da auto posle 250.000km pali regeneraciju do 200km posle 300.000km na 100km iako je na dijagnoatici sve uredu teraj i nemoj da brines.
  • Vozi: Passat

Van mreže stg44

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #197 poslato: 27. Nov, 2021. 07:43 »
Hvala za info.
Isao sad malo duzu relaciju. Na 290km upalio.

Inace auto je presao 115.000 ali vjerovatno podosta gradske voznje.

Ima li ikakve koristi od onih aditiva? Liqui Moly i sl.
  • Vozi: Octavia A7 81KW

Van mreže Galaxy

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #198 poslato: 12. Dec, 2021. 21:35 »
Nov sam u ovome, ovo mi je prvi auto sa dpf-om.

Vozim ga aktivno par dana, i danas sam primetio da mi u leru ne radi "tiho" i potrosnja nije na 0,4, vec radi na cca 1000 o/min i potrosnja cca 0,9.

Skapirao sam da je dpf. Pokusao sa vcds, iscitao da je zaprljanost oko 22g. Na netu pronasao podatak da je max 60g. Vcds nije hteo da odradi regeneraciju, ukucao pogesno onu security sifru i odradim preko carista-e. Sada je na 8g

Koliko je zaravo min, koliki je optimum, odnosno normalno da bude zaprljanost dpf-a, a koliko je alarmantno. Pitam, jer uglavnom vozim gradsku voznju, pa cu ovo cesto kontrolisati.

Hvala
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI, 81kw

Van mreže stg44

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #199 poslato: 19. Dec, 2021. 23:51 »
Kod mene u leru 0.6 pri regeneraciji 0.8. Isti motor. Doduse zna nekad pasti na 0.5l ali ispod...nikad. Posebno zimi. Pored potrosnje prati obrtaje..bude skoro 1000 i iskljuci se start/stop a i ventilator se upali. Meni sad radi na cca 140km gradske voznje i to nakon zamjene ulja i filtera. Ranije do 180. Otici cu kod druga sto ima vcds da pogleda stanje pepela. Jucer sam uzeo neki dfp aditiv pa bas da vidim hoce li ista odraditi po pitanju intervala. Ne znam koliko ulogu igra vrijeme...npr sad je interval bio oko 7.5h. Kod mene je gradska voznja sa cca 20kmh prosjeka na 1000km :(
  • Vozi: Octavia A7 81KW

Van mreže Galaxy

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #200 poslato: 20. Dec, 2021. 10:47 »
Slična prosecna brzina i kod mene. 17-20km/h. Planiram i ja da kupim taj aditiv, Wynnis ili STP dpf cleaner.

Takodje sam hteo za par meseci da kupim onu Würth penu + vcds i isprem dpf. Prethodni vlasnik (moj kolega sa posla) se u opste ne razume u automobile, pa ni nema pojma kada se i kako ukljucivala regeneracija. Samo mi napomenuo da kad se upali lampica izadje na auto put.
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI, 81kw

Van mreže stg44

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #201 poslato: 20. Dec, 2021. 12:39 »
Kod mene se jos lampica nije nikad palila, mislim da je prilikom kupovine imao oko 20gr (ovo se ne sjecam bas 100% ali preko 30 nije, jer ovaj tip sto je provjeravao kaze da je uglavnom 1gr na 10.000km sto je meni nerealno), prethodni vlasnik je lik koji nikad nije cuo da postoji DPF. Moj problem je sto hocu da znam puno stvari, manje bi me glava bolila da radim kao i on: natoci gorivo, na 15.000 servis ulje i filteri.

Ovo je K2 aditiv, pa bas da vidim hoce li se ista promjeniti sa intervalom kad potrosim ovaj rezervoar, nasuo 40l i ovu flasicu od 50ml.



  • Vozi: Octavia A7 81KW

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #202 poslato: 20. Dec, 2021. 13:28 »
Ne pali se lampica na autima posle otprilike 2013,ako se upali ne daj Boze već zacepljen. Znaci ulje redovno, gorivo na proverenim pumpama ponekad aditiv i nema brige.
  • Vozi: Passat

Van mreže stg44

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #203 poslato: 20. Dec, 2021. 15:36 »
Na tom sam i mislio, kad se upali dzaba aditivi i sl. Zreo je ili za zamjenu, za iskljucenje ili mehaničko čišćenje. Većina malo "provoza" na autuputu i ona se ugasi, ali to je već puno izgleda.
  • Vozi: Octavia A7 81KW

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #204 poslato: 20. Dec, 2021. 18:17 »
Ne nije isto kao kod starijih modela, kod novijih savršeno radi i u gradskim uslovima ako je upalio lampicu ima neki drugi problem zašto je došlo do toga. Pisao sam već da ima oktavija 1.6 5,6 godina starih sa skoro 500.000 idalje sve radi savršeno.
  • Vozi: Passat

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #205 poslato: 20. Dec, 2021. 19:48 »
Ako regeneriše na svakih cca 150-200 km to je daleko od savršenog i daleko mu lepa kuća. Svaka regeneracija je silovanje motora jer se ubrizgava nepotrebna dodatna količina goriva koja namerno ne sagoreva u cilindrima i samim tim može da prođe u karter i da degradira kvalitet ulja (kao što se i dešava, po brojnim žalbama da se "podiže" nivo ulja). Da su bar napravili rešenje sa petom diznom koja ubrizgava direktno u DPF, kao što neki proizvođači imaju (a ne ovo sranje sa produženim intervalom ubrizgavanja u motor) pa još i da im se prizna. Užasno tehničko rešenje i užasno razočarenje u V.A.G. Da sam svojevremeno znao šta kupujem, nikad ga ne bih uzeo. Ali 2010 (kada sam uzeo jednu od prvih serija 1.6 TDI-ja) niko nije znao ništa o DPF a najmanje o potencijalnim problemima.
Potpuno je nebitno da li pali lampicu ili ne, ono što se dešava u pozadini tog procesa je čista grozota.
« Poslednja izmena: 20. Dec, 2021. 19:53 observer »
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Filip1986

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #206 poslato: 20. Dec, 2021. 19:54 »
Da li je neko merio koliko minuta radi regeneracija?
U mom slucaju zna da radi dobrih dvadeset minuta, nekad cak i duze. Zavisi dal radi u mestu ili u pokretu.

  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TDI Ambition DSG

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #207 poslato: 20. Dec, 2021. 19:59 »
10-15 min max, ali kod starijih modela ni ne može da je radi u mestu (on drži i pokušava isto to vreme, ali posle  kada je ponovi prvom prilikom u vožnji, skontaš da je nije odradio nego da ju je samo prekinuo, s tim da je još uzaludnije protekla jer je džabe nalivao gorivo u leru)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #208 poslato: 20. Dec, 2021. 22:39 »
Ako regeneriše na svakih cca 150-200 km to je daleko od savršenog i daleko mu lepa kuća. Svaka regeneracija je silovanje motora jer se ubrizgava nepotrebna dodatna količina goriva koja namerno ne sagoreva u cilindrima i samim tim može da prođe u karter i da degradira kvalitet ulja (kao što se i dešava, po brojnim žalbama da se "podiže" nivo ulja). Da su bar napravili rešenje sa petom diznom koja ubrizgava direktno u DPF, kao što neki proizvođači imaju (a ne ovo sranje sa produženim intervalom ubrizgavanja u motor) pa još i da im se prizna. Užasno tehničko rešenje i užasno razočarenje u V.A.G. Da sam svojevremeno znao šta kupujem, nikad ga ne bih uzeo. Ali 2010 (kada sam uzeo jednu od prvih serija 1.6 TDI-ja) niko nije znao ništa o DPF a najmanje o potencijalnim problemima.
Potpuno je nebitno da li pali lampicu ili ne, ono što se dešava u pozadini tog procesa je čista grozota.
Nenaliva naftu u krater kod novijih modela, drugačije je to rešeno. Ima čak i neka "fora" gde posle određene kilometraza smanjuje kilometrazu za regeneraciju meni je posle 300.000km smanjio na otprilike 100km, a sve je u najboljem redu.
  • Vozi: Passat

Van mreže stg44

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #209 poslato: 10. Jan, 2022. 13:07 »
Da li je neko merio koliko minuta radi regeneracija?
U mom slucaju zna da radi dobrih dvadeset minuta, nekad cak i duze. Zavisi dal radi u mestu ili u pokretu.
20-35min, na otvorenom oko 20/22 a po gradu 25-35, ovo 35 sam jednom zaglavio u guzvi cca 5km/h i tad je bas dugo trajalo.
  • Vozi: Octavia A7 81KW



Pretraga foruma [Google]