Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 62776 puta)

0 članova i 38 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže tivan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #225 poslato: 04. Nov, 2022. 17:01 »
Meni je regeneracija od 150 do 300 km ovisno o rezimu voznje. Otvorena cesta bude oko 300 km interval, gradska i prigradska oko 150 do 200. Autocesta prosao sam preko 500 km u komadu i nije radio regeneraciju. Mislim da je kod mene samo bila rijec o tome sto sam na par mjeseci skroz zanemario taj usrani DPF jer mi je dosadilo pratiti kad radi kad ne radi. No sada kad sam vidio na koji to nacin moze eskalirati, ipak pratim. No da to sve skupa smara, to je. Uz to, puknuo sam unutra Datacol DPF ljetos jer navodno poboljsava izgaranje i pri gradskoj voznji, prevencije radi. Picim dalje. Ostaje mi samo sjecanje na onih 6L izvucenih, a navodno u motor ide 4,3L ulja... di je stalo ostalih 1.7 ne znam...ni sam nisam vjerovao svojim ocima kad sam to radio.
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #226 poslato: 04. Nov, 2022. 17:50 »
5l ulja staje kada se menja filter i bude na maksimumu. Dobro je ako je samo do toga bilo, na otvorenom putu ti nemas osecaj kada radi regeneraciju jer nikada ne pada ispod 1.000 obrtaja, u gradu tek mozes da primetis slikas pa izracunas kad upali sledeci put.
  • Vozi: Superb

Van mreže tivan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #227 poslato: 05. Nov, 2022. 13:11 »
Koristim VAG DPF aplikaciju tako da tocno vidim kad ce i sta ce (preporucam). Kad sam dosao sa mora upalio sam app da vidim stanje, bilo je na nekih 80% zapusenosti a zadnja odrađena preko vise od 500 km. Po tom sam skuzio da uopce nije pokretao, vjerojatno radi duge i brze voznje je do uredno odrađeno bas u voznji.
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #228 poslato: 05. Nov, 2022. 13:23 »
Meni je na O2 RS TDI 2009 skinut dpf i sve je super radio osim sto se nesto zaglupeo posle duze voznje na 140 da je radio kao regeneraciju u mestu. To se desilo prvi put posle 10.000km. Nakon gasenja se sve vratilo u normalu. Verovatno se ne moze trajno reprogramirati da se ne regenerise vise aktivno vec ga programom slazu da ima neke idealne parametre.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #229 poslato: 05. Nov, 2022. 16:56 »
Moja situacija sa vrs nakon sto je skinut dpf. Nikad se nije desilo da tako podigne obrtaje za 40.000 koliko je bio kod mene auto.

Na scout u se desavalo da tako dize obrtaje i bio je problem kako je upisana mapa za dpf, kada je odradjeno na drugom mestu sve je ok.
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže tivan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #230 poslato: 13. Dec, 2022. 16:34 »
Ako ima jos ovdje netko da prati DPF u voznji preko VAG DPF aplikacije, moze li mi napisati okvirno vrijednost sto pise gore desno u kutu (roza font) koliko mg/km mu auto baca van?

Meni ide do 200 mg ponekad, nekad padne na 110 npr...ali auto mi radi regenearaciju svako 150 km cca... nekad produlji ako idem van grada na kakvih 100 km udaljenosti... puno mi je to cesto pa razmisljam da nesto drugo nije smrdano na autu, dizna neka ili nesto...mada valda bi nekako primjetio da jest.
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI

Van mreže bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #231 poslato: 03. Jan, 2023. 14:04 »
Takvi su filteri na Octaviama, isti kao na golfovima, na 200-300km radi regeneraciju konkretno u mom slucaju, ako je suvi grad i guzva ume nekad na 150km da upali, ako su ti vrednosti pepela dobre, sve je okej.
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Na mreži observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #232 poslato: 04. Jan, 2023. 12:13 »
Joj ljudi pa to je sve zajedno užasno. Ne sumnjam da je to sa 200-300 km normalno kod novijih modela ali meni je i na 500 (prva generacija 1.6 TDI) bilo previše. Baš su unakazili u osnovi dobro projektovan motor.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #233 poslato: 06. Jan, 2023. 15:54 »
Ecu diktira vrednosti na kojima se pali regeneracija, filteri su drugaciji, i sve skupa jeste mucno, ali to nam je sto nam je, motor kao motor sjajan, na duze relacije se ne oseti. Najvise deprimira mene licno kada upali regeneraciju kada krenem na kratku relaciju, a uz to jos zurim, pa moram da ga izvozam ne bi li ugasio regeneraciju. Na novim A6-icama na primer na otprilike 600km pali regeneraciju sto je duplo od ovoga na Octaviama.
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #234 poslato: 07. Jan, 2023. 12:47 »
Kod mene na a6 je na oko 450-500km ako je otvorena vožnja.
Inace čisto gradska vožnja, još pogotovo zimi, oko ili ispod 200km.

Tih 600 km je možda čisto vožnje na otvorenom, po gradu ili kombinovano to jednostavno nije moguće.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #235 poslato: 11. Jan, 2023. 17:20 »
To bi značilo da nemamo muku samo mi sa Octaviama, što se tiče grada, za vožnju na otvorenom se i ne oseti kada su duge relacije u pitanju tako da to je sasvim u redu.
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #236 poslato: 12. Jan, 2023. 11:13 »
Naravno, da nije samo problem sa škodom.

Celi VW concern je tako koncipiran. Mogao bih da izmisljam kako je kod audija to bolje reseno ali verujte da nije. Ko drugačije kaže, ili izmislja ili ne obraća pažnju (svesno ili nesvesno).
Dodjem s puta od 1.000 km i on krene raditi regeneraciju u garazi.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #237 poslato: 04. Feb, 2023. 15:02 »
Pozdrav svima. Od skoro sam vlasnik Octavie 2.0 tdi 150ks 2017. Auto ima 250.000km, sve radi odlicno ali imam dileme oko regeneracije DPF.
90% mi je gradska voznja,. Desilo se da dodjem kuci i obrtaju su na 1000 iako je zagrejen motor, napravim krug i dok dodjem do autoputa, on je vec spustio obrtaje (prekinuo proces). Ja izvozim 25-30km i vratim se. Sutra, prekosutra ista prica.
SKoro sam izvozio 200km i samo sto sam stigao kuci vidim digao obrtaje i rade ventilatori, tad je zapoceo.
Sta je resenje za ovaj problem? Kako vi to radite?
Na dijagnostici pepeo je oko 58gr granica je na 80gr.
Razmisljam se da ocistim filter i zamenim EGR, ne znam da li ce to resiti problem da se reg ne radi na 200km nego na duzi vremenski interval.
Opet ostaje pitanje, mogu i 1 nedeljno da izadjem na autoput da izvozim 25, 30km ali dzaba sve to ako on ne odradi tad regeneraciju nego me to saceka u gradu i tako sve u krug.

Unapred hvala
Pozdrav
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #238 poslato: 04. Feb, 2023. 16:00 »
Kad je u toku proces pustis da odradi ili ga stimulises na 2500 obrtaja do 2900 recimo najmanje trecom brzinom. Na pocetak regeneracije ne mozes uticati, to nema veze gde si vozio. Ima veze u zavisnosti jel otvoreno ili grad samo na duzinu perioda izmedju regeneracija.

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #239 poslato: 04. Feb, 2023. 16:11 »
Sve to stoji, ali da li kad zapocne reg u gradu sta onda da se radi? Dok dodjes do autoputa on ce da prekine proces jer nisu se stekli uslovi?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017