Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 43877 puta)

A3 i 22 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #240 poslato: 04. Feb, 2023. 16:35 »
Sledeci put kad se parkiras ispred kuce, a on podigao obrtaje ugasi skroz ventilator grejanja malo dodaj gas i pusti. Spustice obrtaje, to se desava u zimskom periodu nije uvek regeneracija.
  • Vozi: Passat

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #241 poslato: 04. Feb, 2023. 18:41 »
Hvala Mareska, upravo citam post o tome i dok neki kazu da je normalno, moze da bude neki kvar poput:
1. Senzor temperature rashladne tecnosti
2. 5Q0 907 530 AE can bus gateway (veza izmedju akumulatora i alternatora)
3. žica sa donje strane alternatora
4. klapna EGR-a ili zaprljan EGR

Jel zna neko mozda nesto vise o ovome, na dijagnostici nema gresaka. Ponekad digne broj obrtaja na 1000 i nakon sto se motor zagreje a ventilator je iskljucen. Nekad kad ga ukljucim ujutru odmah je na 750 obrtaja (ne ide do 1000 pa da se onda spusti kad se zagreje motor).

Lici na neki senzor ili nesto od gore pomenutog?

Hvala
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Van mreže Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #242 poslato: 04. Feb, 2023. 19:26 »
Nista ne diraj, kazem ti to je normalna pojava u zimskom periodu, videces kad otopli nece se desavati.
  • Vozi: Passat

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #243 poslato: 04. Feb, 2023. 20:53 »
Ne diram nista onda :) Pratim. Ono sto me zanima zasto se kod nekih Skoda to desava a kod nekih ne? Isti motor, ili cak 1.6?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Na mreži Peja

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #244 poslato: 04. Feb, 2023. 21:27 »
Sonde mere pritisak gasova pre i posle DPFa.
Kako ECU ne zna da li je DPF pun pepela ili pun gareži koju treba da "regenerise", već samo meri razliku u pritiscima, pokrene se regeneracija.
Pri toj pređenoj kilometraži DPF je verovatno prilično pun pepela.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #245 poslato: 04. Feb, 2023. 21:49 »
Ovo je ocitano juce. U ponedeljak cu na original dijagnostiku.

Moze neko da pojasni ove brojke i  da li je filter i koliko zaprljan?

Pozdrav
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Na mreži TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #246 poslato: 06. Feb, 2023. 07:50 »
Sonde mere pritisak gasova pre i posle DPFa.
Kako ECU ne zna da li je DPF pun pepela ili pun gareži koju treba da "regenerise", već samo meri razliku u pritiscima, pokrene se regeneracija.
Pri toj pređenoj kilometraži DPF je verovatno prilično pun pepela.

Auto za tu kilometražu ima sasvim u redu ash-a (57 gr), sto znači, da bi tim tempom i stilom voznje koji je do sada imao dogurao do 350kkm, kada bi se trebao očistiti DPF. Kod njega će verovatno to biti pre jer ocigledno ima drugačiji režim voznje od prethodnog vlasnika.

Problem su kratke relacije, naročito sada po hladnom vremenu. Na 200km je sasvim normalno, da radi regeneraciju u takvim uslovima vožnje. I kada se parkiraš i posle dugog puta, da recimo krene da je radi sutradan. Jer pokreće je, kada čadj dodje na 18-24 gr. Na 30 gr pali lampicu. Na žalost, tako je. Nemoj samo da menjaš nesto bezpotrebno.
Sve ovo je tako "genijalno" osmisljeno, da tdi nije nikako za po gradu osim ako nisi baš mazohista pa da jednom nedeljno voziš auto po autoputu zbog regeneracije.

Koga zanima detaljno, str. 58-62.
https://pics.tdiclub.com/data/517/820433_EA288.pdf


« Poslednja izmena: 06. Feb, 2023. 07:55 TALJUB8595 »
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #247 poslato: 06. Feb, 2023. 13:54 »
Da li zbog ove kolicine pepela regeneracije mogu da budu cesce (tipa na 200km) a ako bi se filter ocistio bile bi na 500km, ili to nema veze?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Na mreži TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #248 poslato: 06. Feb, 2023. 14:25 »
Malo mozda ali nije vredno truda i rada. Ni priblizno toliko koliko očekujes.

Meni je isto na 200 km u gradu a na 400-500 na otvorenom.

  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #249 poslato: 06. Feb, 2023. 14:27 »
Kako znas kada ti na otvorenom radi regeneraciju?
  • Vozi: Passat

Na mreži TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #250 poslato: 06. Feb, 2023. 14:41 »
Na tri načina.
Prvo drastično podigne trenutnu potrošnju ali bas drastično, tipa 40 %. Velika većina voznje mi je na otvorenom konstantnom brzinom pa ne možeš a da ne primetiš. Od 5l ode na 8l recimo. Znači na ravnom putu i traje 20-25 km.
Drugo, više puta se podesilo, da na oko 400-500 km posle voznje autoputem nastavim magistralom i kada kod isključenja stanem, primetim dignuti rpm na 1.000. Bas juce bilo na oko 480 km (resetujem kilometražu posle zavrsene regeneracije). Znači više puta se pokazalo.
Trece, dijagostika je ovo više puta potvrdila jer me užasno nerviralo na početku.
Sada mi više ne smeta jer pored ovog za putovanja, koristim atmosferskog benzinca za po gradu.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #251 poslato: 06. Feb, 2023. 15:00 »
Sada mi više ne smeta jer pored ovog za putovanja, koristim atmosferskog benzinca za po gradu.

Ovo je ujedno i jedino trajno rešenje problema sa DPF
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #252 poslato: 06. Feb, 2023. 15:11 »
Na žalost ili na sreću, tako je.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Na mreži AleksandarAca

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #253 poslato: 06. Feb, 2023. 15:35 »
Da, izgleda da je to jedina kombinacija bez briga :)

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #254 poslato: 06. Feb, 2023. 18:07 »
Ne vidim zasto jer moj burazer ima O3 1.6tdi i vozi iskljucivo grad bez autoputa. Ne zna sta je regeneracija, ne razume se u kola ni osnovno. Sada ima blizu 100.000km i nikada nije signalizao lampicu.



Pretraga foruma [Google]