0 članova i 13 gostiju pregledaju ovu temu.
Aha, mislio sam da je prekine posle 10, 15min ako se ne stvore uslovi za regeneraciju. Kako da znam da je zavrsio regeneraciju dok sam u voznji? Jel sme da se stisne kvacilo i drzi dok se auto vozi i dok je druga noga na gasu da bi se videli obrtaji ili kako vec?
Pod uslovom da i oni nisu opremljeni filterom za fine cestice ili GPF
Da, to je ok za pepeo. Nego ove akumuilirane vrednosti (cadji) gde pise da su 6g i 10g, kolika treba da bude njihova vrednost da bi se pokrenula regeneracija?
Izmerena vrednost je na osnovu razlike u pritiscima koja se očitava senzorima a pretpostavljena ona koju ECU računa posredno preko potrošnje goriva i još nekih parametara. Obe vrednosti ne bi trebalo značajno da odstupaju jedna od druge.Pogledaj onaj graf što sam postavio u manual-u. Aktivna regeneracija će se pokrenuti na 18-30 gr, posle toga pali lampicu za DPF. U praksi kod mene kreće sa regeneracijom na oko 24 gr. Verovatno je i kod tebe približno toliko, videćeš.
Otkud 10gr odmah 60km nakon regeneracije? I opet pitanje, da li ako bi se oprao filter bi se to sporije punilo.
Da nikakvih, neko je promenio Egr ali tek posle 350.000km kao sto sam ja.