Pretraga [Google]


Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 26407 puta)

0 članova i 13 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #285 poslato: Februar 07, 2023, 13:18:43 posle podne »
Aha, mislio sam da je prekine posle 10, 15min ako se ne stvore uslovi za regeneraciju.
Kako da znam da je zavrsio regeneraciju dok sam u voznji? Jel sme da se stisne kvacilo i drzi dok se auto vozi i dok je druga noga na gasu da bi se videli obrtaji ili kako vec?


Vremenom ćeš ukapirati koliko mu treba km za regeneraciju, obično je to od 20-25km. Prebaci na trenutnu potrošnju i videćes drastičan pad potrošnje kada završi regeneraciju. Nije potrebna velika brzina, dovoljno je 60km/h ili više na oko 2.000 rpm. Staviš u s-mod ako je automatik.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #286 poslato: Februar 07, 2023, 16:13:59 posle podne »
Evo ocitavanja preko VCDS dijagnostike. Juce kada je nakon sto je motor bio zagrejan, podigao je broj obrtaja (ne radi start stop i zvuk motora se promeni), izvezao sam ga na voznju na otvorenom nekih 30ak km (kada je odradio regeneraciju), i posle toga sam presao u gradu juce i danas jos nekih 50ak km, to se sve uklapa.

Sta mu znace ove vrednosti Soot Mass Calculated i Soot Mass Measured i kada bi trebalo da krene naredna regeneracija, koje vrednosti treba da dostignu ovi paramerti?

Ako se neko razume, da li su pritisci i ostali parametri u granicama normale i da li se ova vrednost pepela 57.6gr nikad ne moze izbaciti regeneracijom?

  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #287 poslato: Februar 07, 2023, 16:22:48 posle podne »
Određena količina pepela se vremenom akumulira i ne može se ništa uraditi. Kad dostigne granicu (ne znam tačno cifru, mislim da su mi jednom prilikom u servisu rekli da je 80g ali uzeti sa debelom rezervom) onda ide zamena (ili čišćenje, ako to neko uopšte ume da uspešno uradi).

A da, sad vidim sliku, to je OIL ash, dakle taj nikada ni ne sagoreva. Evo piše i limit: 80g

Ima u onom SSP što je Taljub pre neki dan okačio:

"During engine operation, a small amount of engine oil is always burned. Part of the burned engine oil is collected as ash in the particulate filter. This “oil ash” cannot be removed, even during active regeneration. For efficient operation, the ash limit should be checked with the diagnostic tester during an inspection. If this limit value is exceeded, the diesel particulate filter must be replaced."
« Poslednja izmena: Februar 07, 2023, 16:28:14 posle podne observer »
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #288 poslato: Februar 07, 2023, 17:53:50 posle podne »
Da, to je ok za pepeo. Nego ove akumuilirane vrednosti (cadji) gde pise da su 6g i 10g, kolika treba da bude njihova vrednost da bi se pokrenula regeneracija?
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #289 poslato: Februar 07, 2023, 20:59:19 posle podne »
Pod uslovom da i oni nisu opremljeni filterom za fine cestice ili GPF
Zasto? GPF se na tsi nece nikad zapusiti, tacnije posle 3x vise km. I regenerise se motornim kocenjem pri obrtajima oko 2500+ na zagrejan motor po potrebi. Dosta redje naravno. To se ne oseti u voznji i ne razredjuje ulje. Kod mene na 2.0tsi nisam nikad uocio da krece da koci motorom vec izbaci na neutral ili je u visokoj brzini da obrtaji i nisu pogodni za regeneraciju. Dakle, ne trazi je.
« Poslednja izmena: Februar 07, 2023, 21:04:44 posle podne fobia24 »

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #290 poslato: Februar 07, 2023, 21:15:13 posle podne »
Fobia, ne znam ni sam što se toga tiče. KIA već ima problema s time. Nekako nemam osećaj, da će sistem dugoročno biti bez problema.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #291 poslato: Februar 07, 2023, 21:27:33 posle podne »
Da, to je ok za pepeo. Nego ove akumuilirane vrednosti (cadji) gde pise da su 6g i 10g, kolika treba da bude njihova vrednost da bi se pokrenula regeneracija?

Izmerena vrednost je na osnovu razlike u pritiscima koja se očitava senzorima a pretpostavljena ona koju ECU računa posredno preko potrošnje goriva i još nekih parametara. Obe vrednosti ne bi trebalo značajno da odstupaju jedna od druge.

Pogledaj onaj graf što sam postavio u manual-u. Aktivna regeneracija će se pokrenuti na 18-30 gr, posle toga pali lampicu za DPF. U praksi kod mene kreće sa regeneracijom na oko 24 gr. Verovatno je i kod tebe približno toliko, videćeš.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #292 poslato: Februar 07, 2023, 22:31:48 posle podne »
Izmerena vrednost je na osnovu razlike u pritiscima koja se očitava senzorima a pretpostavljena ona koju ECU računa posredno preko potrošnje goriva i još nekih parametara. Obe vrednosti ne bi trebalo značajno da odstupaju jedna od druge.

Pogledaj onaj graf što sam postavio u manual-u. Aktivna regeneracija će se pokrenuti na 18-30 gr, posle toga pali lampicu za DPF. U praksi kod mene kreće sa regeneracijom na oko 24 gr. Verovatno je i kod tebe približno toliko, videćeš.

Otkud 10gr odmah 60km nakon regeneracije? I opet pitanje, da li ako bi se oprao filter bi se to sporije punilo.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #293 poslato: Februar 08, 2023, 05:51:37 pre podne »
Izmerena vrednost je 6 gr a kalkulisana 10 gr. Nikad posle završene regeneracije ne padne na 0 gr, obično na 3-4 gr.

I ne bi se sporije punilo jer motor uvek oslobađa isto čadji po predjenom km. U gradskoj vožnji oko 100 mg/km (hladan motor, veća potrošnja) a na otvorenom 10-20 mg/km za 2.0 TDI.

Ako ces imati mirniju savest pošto vidim da misliš da je osnovni problem u filteru, operi ga ali nemoj biti razočaran ako ne bude drastičnih promena.
Nije problem u filteru nego u software kojeg ne možeš promeniti čišćenjem filtera.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #294 poslato: Februar 08, 2023, 08:06:15 pre podne »
Otkud 10gr odmah 60km nakon regeneracije? I opet pitanje, da li ako bi se oprao filter bi se to sporije punilo.
Vec sam ti rekao opusti se, pusti internet strucnjake. Ako mom i jos 5 auta 2016+ i preko 400.000km nije nista falilo nece ni tvom samo redovno ulje, gorivo na krstenoj pumpi i eventualno aditiv povremeno.
  • Vozi: Passat

Van mreže TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #295 poslato: Februar 08, 2023, 13:20:10 posle podne »
Mareska, svaka čast ako nemate nikakvih problema na +400kkm gradske vožnje.
Ja sam sa prošlim audijem imao problema sa EGR već na 160kkm. Gradska/otvorena 30/70%.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #296 poslato: Februar 08, 2023, 13:33:51 posle podne »
Da nikakvih, neko je promenio Egr ali tek posle 350.000km kao sto sam ja.
  • Vozi: Passat

Van mreže ivanius

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #297 poslato: Februar 08, 2023, 13:58:37 posle podne »
Da nikakvih, neko je promenio Egr ali tek posle 350.000km kao sto sam ja.

Mareska, hvala na povratnim informacijama. Da li ti je javljao neku gresku za EGR? I drugo, ako se ne varam ti si i ocistio DPF na 350.000km? Jel bilo nekih poboljsanja od tada?

Pozdrav
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 tdi 2017

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #298 poslato: Februar 08, 2023, 16:18:00 posle podne »
Da radio je regeneraciju na 50km u dpf servisu su mi rekli da nije do njega nego do Egr jer pravi visok pritisak i baca u regeneraciju. Ociscen dpf stavljen nov Egr i sad po gradu radi regeneraciju na 200km(maltane jednom dnevno u mom slucaju) na otvorenom ne znam na koliko.
  • Vozi: Passat

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #299 poslato: Februar 08, 2023, 16:57:54 posle podne »
Koliko ja mogu da zaključim ovde, vozači se dele na one koje regeneracija nervira i na one koji je ne registruju. Ali svakome radi nenormalno često. To je zlo koje degradira ulje, performanse i komfor manje aktivnih vozača. Sve rade da nam ogade SUS motore.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017