Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 62850 puta)

0 članova i 66 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #375 poslato: 11. Jul, 2024. 19:53 »
Probaj neki aditiv. Ako to ne uspe, ima nekoliko solucija: hemijsko čišćenje, vađenje ili softversko gašenje.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Milosh Loshmi

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #376 poslato: 11. Jul, 2024. 22:31 »
Inače auto vuče odlično, ne guši se, ne pali se lampica za dpf, da  nije povecanih obrtaja (i povecane temperature na auspuhu) sve bi bilo savršeno.
  • Vozi: Passat b6 2.0 tdi CR

Van mreže hirurg

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #377 poslato: 11. Jul, 2024. 22:34 »
Obrtaji se hoce podici ako alternator lose puni. Pa ako ne radi dobro senzor temp goriva, ako je egr los, ako su dizne lose, itd itd

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #378 poslato: 11. Jul, 2024. 22:36 »
Htedoh napisati i ja za alternator, @maradona je imao taj problem sa obrtajima, izluđivalo ga je dok nije sredio.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži maradona

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #379 poslato: 11. Jul, 2024. 22:42 »
Ako je u pitanju automatik isprati na kojim obrtajima ti šalta brzine, to je siguran znak da je regeneracija u pitanju. Ako šalta normalno, onda nije regeneracija, nego ko zna šta, možda kao alternator kod mene.
P.S Znam kako ti je trenutno, isto je i meni bilo dok nisam sredio to.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže Milosh Loshmi

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #380 poslato: 11. Jul, 2024. 22:55 »
Jeste automatik, a na kojim obrtajima menja ako je regeneracija, nisam tu primetio nista cudno, cini mi se da menja u niskim obrtajima, oko 2000, na S ide blizu 3000. A sto se tice drugih faktora za podizanje obrtaja da li bi se ponasali ovako da prilikom paljenja budu normalni, pa da se podignu posle voznje i spuste kad stojim u leru 5,6 min.
  • Vozi: Passat b6 2.0 tdi CR

Na mreži maradona

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #381 poslato: 11. Jul, 2024. 23:23 »
Pa npr kad nije regeneracija i vozim 55kmh, auto prešalta u D5 (menjač DQ250 6 brzina). Dok kad radi regeneraciju zna da mi drži u D4 na 60-70kmh.
Meni se svašta dešavalo sa obrtajima, nekad ih podigne odma, nekad posle 10 minuta, pa onda posle autoputa ih opet drži kako treba. Bukvalno nije bilo nekog pravila.
Naću tačno moju temu pa ti ostaviti link da pogledaš.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Na mreži maradona

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #382 poslato: 11. Jul, 2024. 23:28 »
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže Milosh Loshmi

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #383 poslato: 12. Jul, 2024. 00:39 »
Hvala, procitao sam, koliko sam razumeo tebi su ponekad obrtaji bili u redu posle voznje, meni nikad, bukvalno svaki put izmedju 900 i 1000. Na dijagnostici mi je diferencijalni pritisak 12,13 mbar sto je povecano, treba da bude ispod 10. Nema nikakvih greski na dijagnostici...
  • Vozi: Passat b6 2.0 tdi CR

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #384 poslato: 12. Jul, 2024. 04:00 »
Tebi je egr u problemu.
  • Vozi: Superb

Van mreže bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #385 poslato: 13. Jul, 2024. 17:44 »
Pozdrav svima, da li bi neko bio voljan da podeli iskustva ko je vadio DPF i softverski ga ugasio, u smislu da pokazuje na dijagnostici kao da je tu, ali da ne pokušava da radi regeneracije? Počeo je da mi pali regeneraciju na svakih 100km sto me zaista izluđuje i nemam više živaca da ga trpim, plus sto svaki put kada upali regeneraciju vozim 10ak km da bi se ugasila i time bespotrebno trošim gorivo, vreme itd. Da li neko ima servis za preporuku gde odraditi skidanje DPF-a sa sređivanjem softvera i koja je najbolja opcija? Da napomenem da je na dijagnostici sve u redu, dizne su odlične po parametrima.
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Van mreže hirurg

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #386 poslato: 13. Jul, 2024. 22:59 »
Ajd mi kazi samo zašto vozis jos a dosao si na destinaciju. Ja vjerujem da ti to ne radis sam od sebe vec da su ti to rekle neke pametne glave, medjutim nije to bas tako a i mozes se sam uvjeriti. Znaci auto pokreće radnju regeneracije kad se stvore uslovi za to i istu prekida kad jedan od uslova je prekrsen... Koji su uslovi? Pun je google odgovara. Ti pretpostavljam pratis podignute obrtaje i nerviras se. Nemas potrebe za to. Vozi i gasi auto kad stignes na krajnje mjesto. Regeneraciju ces odraditi na otvorenoj cesti. U gradskoj neces, a u leru kao sto neki rade nikad!
Jednostavno pusti to kraju i ne razmišljaj o tom.

Nasi ljudi su stvorili sebi teret i stres sa tim. Opusteno.

Na mreži hakkler

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #387 poslato: 14. Jul, 2024. 01:44 »
I u gradskoj..i u leru odradim. Kad mi se hoće.

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #388 poslato: 14. Jul, 2024. 05:50 »
Ajd mi kazi samo zašto vozis jos a dosao si na destinaciju. Ja vjerujem da ti to ne radis sam od sebe vec da su ti to rekle neke pametne glave, medjutim nije to bas tako a i mozes se sam uvjeriti. Znaci auto pokreće radnju regeneracije kad se stvore uslovi za to i istu prekida kad jedan od uslova je prekrsen... Koji su uslovi? Pun je google odgovara. Ti pretpostavljam pratis podignute obrtaje i nerviras se. Nemas potrebe za to. Vozi i gasi auto kad stignes na krajnje mjesto. Regeneraciju ces odraditi na otvorenoj cesti. U gradskoj neces, a u leru kao sto neki rade nikad!
Jednostavno pusti to kraju i ne razmišljaj o tom.

Nasi ljudi su stvorili sebi teret i stres sa tim. Opusteno.
Naprotiv svaki put kada u odredjenom momentu(pred sam kraj) regeneracije istu prekine,on nalije naftu u Karter. Otuda ta famozna pojava da nekome  TDI ne troši ulje.
  • Vozi: Superb

Van mreže hirurg

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #389 poslato: 14. Jul, 2024. 11:00 »
I u gradskoj..i u leru odradim. Kad mi se hoće.
Jesi siguran u to? Ja sam pratio na dijagnostici, i ugasi je. Na 3 vozila testirao. Passat audi i skoda.
Naprotiv svaki put kada u odredjenom momentu(pred sam kraj) regeneracije istu prekine,on nalije naftu u Karter. Otuda ta famozna pojava da nekome  TDI ne troši ulje.
Jedan mi je majstor (vazi za jednog od najboljih vagen ovaca) rekao da to prelivanje dolazi kad nesto nije ispravno i kad se radi prisilna regeneracija kako nije po protokolu. Nigdje se ljudi ne opterećuju sa tim kaonkod nas. Svabo kupi auti i radi servise i toci. Nikad nećeš vidjeti da neko sjedi u autu pola sata i ceka. A kod nas svaki drugi auto :)))