Испод је садржај маила који је мени решио проблем прошле године (јави резултат):
"Poštovani g. Željko,
Hvala Vam što ste nas kontaktirali.
Primili smo Vaš upit u vezi sa Connect uslugama i želeli bismo da Vam pomognemo u rešavanju ovog problema. Razumemo da ste koristili jednogodišnju besplatnu uslugu, a zatim obnovili licencu preko aplikacije i platili karticom. Proverili smo naš sistem i vidimo da su usluge aktivne. Međutim, primetili smo da Vašem vozilu nije dodeljen primarni korisnik. Ovo može biti razlog zašto imate problema sa aplikacijom. Molimo Vas pratite korake u nastavku.
Da biste bili sigurni da imate instaliranu najnoviju verziju MyŠKODA mobilne aplikacije na svom pametnom telefonu, deinstalirajte aplikaciju, očistite keš memoriju i kolačiće, restartujete mobilni uređaj i ponovo instalirajte mobilnu aplikaciju MyŠKODA:
- Prijavite se u aplikaciji,
- Ručno ponovo ubacite svoje vozilo u virtuelnu "garažu" sa VIN-om,
- Ako je nakon ponovnog instaliranja aplikacije Vaše vozilo tamo, uklonite ga i ponovo ga dodajte sa VIN-om.
Zatim morate imati 2 ključa sa sobom u vozilu. Preporučujemo parkiranje vozila pod vedrim nebom sa dobrom pokrivenošću internetom. Uključite paljenje, ali ne palite motor. Sačekajte malo dok "globus" ne pobeli:
- U meniju kliknite na "Korisnik",
- Dodajte novog korisnika sa istim akreditivima koji su korišćeni za prijavu u aplikaciju,
- Kada se korisnik učita, biće Vam ponuđeno da postanete glavni korisnik,
- Potvrdite i izvršite verifikaciju vlasnika sa 2 ključa,
- U slučaju da ova ponuda nije prisutna, ljubazno potražite Postani primarni korisnik u podešavanjima "Korisnik" ručno.
Ukoliko problem i dalje bude bio prisutan, dostavite nam sledeće informacije u odgovoru na ovu poruku kako bismo što preciznije mogli da odgovorimo na Vašu zabrinutost:
- Detaljan opis problema,
- Model Vašeg pametnog telefona i verzija njegovog operativnog sistema,
- Verzija mobilne aplikacije MyŠKODA koju ste instalirali na svom pametnom telefonu,
- Snimci ekrana ili fotografije problema (poruka o grešci) uključujuči vremensku oznaku (datum i vreme) poslednjeg pokušaja.
Hvala Vam na saradnji i razumevanju.
Ako imate dodatnih pitanja u vezi sa ovim, molimo vas da odgovorite na ovaj email. Molimo Vas da zabeležite broj vašeg slučaja 00158122.
Takođe nas možete kontaktirati putem:
Email: support@skoda-auto.com
Telefon: 0800 800 685
Web-sajt:
www.skoda-auto.com"