Autor Tema: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija  (Pročitano 15989 puta)

maradona i 8 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #60 poslato: 24. Dec, 2024. 11:40 »
Онда нема начина да се апликација повеже са возилом, јер у том "дугмету" је неки Шкодин хепек за комуникацију са возилом (вероватно нека SIM или тако нека картица која служи само Шкоди, за комуникацију и апдејт модула возила).

Уколико би негде другде био слот за SIM картицу то би било за возачеву употребу, односно да уметнеш своју картицу и онда уместо телефона користиш мултимедију за функције телефона.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže sgorostas

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #61 poslato: 08. Apr, 2025. 17:47 »
Instalirao sam MySkoda aplikaciju, ali ne mogu da povezem auto, ukucam 7cifreni brojcani kod i na kraju dobijem poruku da se nije moguce povezati sa serverom. Inace sam auto povezao na hot/spot. Sustinski ne mogu da aktiviram automobil. Danas sam kod ovlascenog prodavca kupio remote access i infotainment online koje samim tim ne mogu da aktiviram. Ako neko ima neko znanje i moze da pomogne znacilo bi
  • Vozi: Škoda superb kombi 2.0 190ks dsg

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #62 poslato: 08. Apr, 2025. 19:27 »
Испод је садржај маила који је мени решио проблем прошле године (јави резултат):
 
"Poštovani g. Željko,
 
Hvala Vam što ste nas kontaktirali.

Primili smo Vaš upit u vezi sa Connect uslugama i želeli bismo da Vam pomognemo u rešavanju ovog problema. Razumemo da ste koristili jednogodišnju besplatnu uslugu, a zatim obnovili licencu preko aplikacije i platili karticom. Proverili smo naš sistem i vidimo da su usluge aktivne. Međutim, primetili smo da Vašem vozilu nije dodeljen primarni korisnik. Ovo može biti razlog zašto imate problema sa aplikacijom. Molimo Vas pratite korake u nastavku.

Da biste bili sigurni da imate instaliranu najnoviju verziju MyŠKODA mobilne aplikacije na svom pametnom telefonu, deinstalirajte aplikaciju, očistite keš memoriju i kolačiće, restartujete mobilni uređaj i ponovo instalirajte mobilnu aplikaciju MyŠKODA:

- Prijavite se u aplikaciji,
- Ručno ponovo ubacite svoje vozilo u virtuelnu "garažu" sa VIN-om,
- Ako je nakon ponovnog instaliranja aplikacije Vaše vozilo tamo, uklonite ga i ponovo ga dodajte sa VIN-om.

Zatim morate imati 2 ključa sa sobom u vozilu. Preporučujemo parkiranje vozila pod vedrim nebom sa dobrom pokrivenošću internetom. Uključite paljenje, ali ne palite motor. Sačekajte malo dok "globus" ne pobeli:

- U meniju kliknite na "Korisnik",
- Dodajte novog korisnika sa istim akreditivima koji su korišćeni za prijavu u aplikaciju,
- Kada se korisnik učita, biće Vam ponuđeno da postanete glavni korisnik,
- Potvrdite i izvršite verifikaciju vlasnika sa 2 ključa,
- U slučaju da ova ponuda nije prisutna, ljubazno potražite Postani primarni korisnik u podešavanjima "Korisnik" ručno.

Ukoliko problem i dalje bude bio prisutan, dostavite nam sledeće informacije u odgovoru na ovu poruku kako bismo što preciznije mogli da odgovorimo na Vašu zabrinutost:

- Detaljan opis problema,
- Model Vašeg pametnog telefona i verzija njegovog operativnog sistema,
- Verzija mobilne aplikacije MyŠKODA koju ste instalirali na svom pametnom telefonu,
- Snimci ekrana ili fotografije problema (poruka o grešci) uključujuči vremensku oznaku (datum i vreme) poslednjeg pokušaja.

Hvala Vam na saradnji i razumevanju.

Ako imate dodatnih pitanja u vezi sa ovim, molimo vas da odgovorite na ovaj email. Molimo Vas da zabeležite broj vašeg slučaja 00158122.

Takođe nas možete kontaktirati putem:

Email: support@skoda-auto.com
Telefon: 0800 800 685
Web-sajt: www.skoda-auto.com"
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže sgorostas

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #63 poslato: 08. Apr, 2025. 21:11 »
Hvala. Probam sutra pa se javljam
  • Vozi: Škoda superb kombi 2.0 190ks dsg

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #64 poslato: 11. Apr, 2025. 21:41 »
Решио?
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži azimuth90

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #65 poslato: juče u 12:06 »
Ja sam isto nov u svemu ovome oko Skode. Juce sam se napatio oko povezivanja i pravljenja primarnog korisnika sa 2 kljuca,my skoda nalogom,s pinom itd. I uspeo sam da uparim vozilo i postanem primarni korisnik.
Sad me zanima, na pocetnoj stranici My Skoda sve usluge stoje da treba da se plate. Da li to zapravo radi kod nas i ima li svrhe ici preko onog Cubic ili kako se vec zove da se plati. Taj Cubic isto nudi i u prodavnici,preko njega da se plati.
Da li to sve ima smisla platiti,radi li sve kod nas ili je ograniceno?
Superb je 2020 godiste restyle,ako nesto znaci.
  • Vozi: Skoda Superb MK3 (2020 god)

Na mreži aldabic

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #66 poslato: juče u 13:57 »
Odes u bilo koji ovlascenu skoda auto kucu i platis, mialim da je oko 2-3000, traje godinu dana. Za te pare mozes da pratis potrosnju auta, da ga nadjes na mapi (ja to koristim da nadjem auto na parkimgu), mozes da ga preko aplikacije zakljucas, otkljucas, palis svetla i trubis.
  • Vozi: Skoda Superb

Na mreži azimuth90

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #67 poslato: juče u 13:59 »
E hvala. Bas cu da vidim to.
  • Vozi: Skoda Superb MK3 (2020 god)

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #68 poslato: juče u 14:05 »
Поред свега наведеног, у том најнижем-најјефтинијем пакету, имаш и дигитални сертификат, односно излиставање одрађених акција у овлашћеним сервисима, затим праћење сервисног интервала, подсетник за сервис, избор сервиса, ...
Виши пакети дају више могућности, а мислим да је једна од корисних опција и, да ли се зове ОТА или како год, апдејтовање да ли свих модула на возилу или само мултимедије и навигације.
Треба мало проучити опције пре одлуке.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži azimuth90

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #69 poslato: juče u 14:06 »
Aha. To bih onda sve dobio u skoda kuci. U sustini ne mogu odraditi sam i platiti vec moram otici licno?
  • Vozi: Skoda Superb MK3 (2020 god)

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: MyŠkoda aplikacija i servisna istorija
« Odgovor #70 poslato: juče u 14:10 »
Од прошле године су изгледа нешто променили, јер ја сам негде у јулу 2024е пакет платио картицом преко Интернета, и због тога је изгледа испао неки карамбол, а када сам дошао у АЦ Стојановић по помоћ, они су се чудили како сам успео платити картицом тако, јер по њима је та опција укинута пре пар месеци.
Укратко, за сада ми све ради, а колико се сећам мислим да се сада мора отићи у овлашћени и тамо купити тај сервис (што сада изгледа баш анахроно).
Али сврати негде у овлашћени па извиди ситуацију.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023