Autor Tema: Kupovina Karoqa - odabir opreme  (Pročitano 2994 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže 9800proZapočeo temu

Kupovina Karoqa - odabir opreme
« poslato: 13. Nov, 2019. 08:52 »
Pozdrav svima,

kupuje se novi Karoq i sada naravno treba odabrati koju opremu staviti.
Model će biti 1.0tsi sa Style paketom opreme (HR).
Nedoumica je za slijedeću dodatnu opremu:
- Alarma sa nadzorom unutrašnjosti
- Varijabilna podnica u prtljažniku
- Canton
- Digitalni kokpit
- Stražnja kamera
- Sportska sjedala
- nešto drugo što mi uopće nije palo napamet.
Bio jučer na test vožnji, baš Style paket sa dosta ovoga dodatnog iznad.
Digitalni kokpit mi se dosta sviđa jer klot cajgeri su mi ružni užas.
Canton nisam siguran, probao zvuk u Superbici sa Cantonom i bio mi bolji zvuk u Karoqu bez Cantona.
Varijabilna podnica...nemam pojma da li mi treba i da li se isplati. Ako vozim nešto duže tipa iz Ikea-e ionako će stati preko svega...valjda
Sportska sjedala, vozio se jučer na tvorničkim koja su vrlo dobra ali nekako su mi nakon par minuta bila čudna. U sportskima se nisam vozio ali ovo što sam se sjeo su mi vrhunska.
Stražnja kamera, neznam da li se čovjek navikne da je koristi i da li su senzori čisto dosta...?
Alarm, da li je taj tvornički sa nadzorom u klasi afetrmarket riješenja. Da li je isplativije staviti njega ili ne? Auto će stajati na ulici ispred stambene zgrade, ni garaže ni kuće nemam :)

Zahvaljujem unaprijed.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže djordje48

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #1 poslato: 13. Nov, 2019. 09:53 »
odlican izbor auta :bravo: bravo2 duplo dno u gepeku je dobro ako zelis ravnu povrsinu pri preklopu sedista bravo2. Mozes videti i da porucis preklop suvozacevog sedista, jeftino je, ako prevozis nekad neke duze stvari, kad vec nemas kozna sedista (627 kn + PDV). Ja imam polovan auto superb na koji ne mogu da ugradim kameru ako ne promenm multimediju, pa sam se navikao na senzore. Alii ako bih uzimao nov auto, kamera obavezno. Zlo ne miruje, nekad se dete moze zavuci ispod kola ili macka i sl. Ako posle doplacujes kameru, papreno je skupo, 600 evra je instalacija jer kamera ima prskalicu, barem na oktaviji mk3 ima prskalicu, tu je i motoric i 100 cuda

A ukrasne lajsne pragova (447 kn) :)  traze li kod vas na tehnickom prskalice ako imas LED farove?

A paket za lose puteve i pojacani zastitni rubovi blatobrana ;) i ja bi uzeo grejane mlaznice vetrobrana 189 kn :bravo:

I treba videti kakva su LED svetla pozadi, da li je serijski full led :(

Na mreži Nenad78

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #2 poslato: 13. Nov, 2019. 10:07 »
Uzmi grijanu šajbu i dodatno grijanje auta ako nemaš garažu kao ni ja.
Naravno fabričko webasto bilo bi još bolje ali mnogostruko skuplje,jer ugrije i motor pa nemaš hladni start.
Ali ne može pare i jare.
Odličan automobil,čestitam na izboru.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 1.5TSI DSG 2022

Van mreže zoranius

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #3 poslato: 13. Nov, 2019. 12:20 »
Super je savetovati i trositi tudje pare :)
Od svega nabrojanog ja bih uzeo digitalnu tablu, zadnju kameru i eventualno alarm. Sve ovo sam hteo kada sam kupovao Superb ali su rokovi isporuke bili predugi a priblizavao se odmor.
Ako vec hoces da das pare, ja bih se pre odlucio za jaci motor (1.5 Tsi ili 2.0 Tdi). A ako pare nisu problem, stavi sve sto ti se dopada. Bez svih tih zezalica se moze, ali uzivanje nema cenu.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže 9800proZapočeo temu

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #4 poslato: 13. Nov, 2019. 13:28 »
Hvala svima do sada.
Nemam namjeru voziti tolike stvari da mi treba preklopivo suvozačko sjedalo.
Isto ne bi trošio na razne lajsnice, dok se snađeš ode par tisuća.
Garažu nemam (za sada) ali računam pošto je novi auto da neće biti problema sa zagrijavanjem kao do sada sa starim Focusom.
Razmišljao sam za 1.5tsi ali prevelika mi je razlika, rađe bolja oprema i malo slabiji motor nego obrnuto.
Kako mi je 95% vožnje grad (kuća-posao) sa max 100 km/h rađe se vozim u boljoj opremi nego da sam malo brži.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže srlek

Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #5 poslato: 13. Nov, 2019. 15:48 »
Ja imam Karoqa Style Plus i sam sam dodao gomilu sitnih a i krupnih stvari, ali lično mislim da ne treba praviti kompromis na motoru da bi ustedeo za opremu, meni je bio primat motor 2.0tdi i DSG pa sve ostalo sto je moglo da upadne u budžet, bolji motor ne znaci brzi auto, već kvalitetniju vožnju ... ps. Obrati pažnju na probleme sa 1.5 motorima ... ja bi pre išao na slabijeg dizela ...


Sent from my iPhone
  • Vozi: Škoda Karoq 2.0TDI 4x4 150 StylePlus+

Van mreže Zarko

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #6 poslato: 13. Nov, 2019. 20:59 »
Ja imam Karoqa Style Plus i sam sam dodao gomilu sitnih a i krupnih stvari, ali lično mislim da ne treba praviti kompromis na motoru da bi ustedeo za opremu, meni je bio primat motor 2.0tdi i DSG pa sve ostalo sto je moglo da upadne u budžet, bolji motor ne znaci brzi auto, već kvalitetniju vožnju ... ps. Obrati pažnju na probleme sa 1.5 motorima ... ja bi pre išao na slabijeg dizela ...


Sent from my iPhone
Kakvih probelema ima motor 1.5??  Imao je na, početku onaj bag što je skakao ali su to uspešno rešili.

Sent from my SM-G973F  


Van mreže sale.kriminale

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #7 poslato: 13. Nov, 2019. 23:46 »
Isto ne bi trošio na razne lajsnice, dok se snađeš ode par tisuća.
Garažu nemam (za sada) ali računam pošto je novi auto da neće biti problema sa zagrijavanjem kao do sada sa starim Focusom.
Razmišljao sam za 1.5tsi ali prevelika mi je razlika, rađe bolja oprema i malo slabiji motor nego obrnuto.
Kako mi je 95% vožnje grad (kuća-posao) sa max 100 km/h rađe se vozim u boljoj opremi nego da sam malo brži.

Pozdrav druže. Pošto nisam mnogo pametan, trebalo mi je dosta vremena da ukapiram cenovnu filozofiju Škode (u Srbiji), koja se razlikuje od cenovne filozofije mnogih drugih brendova. Neki kupci kupuju svašta zato što tako žele bez velikih finansijskih ograničenja i ja to poštujem. Takođe, poštujem i onu kategoriju kupaca koji imaju ograničeni budžet i vode računa o odnosu uloženo/dobijeno. Ako spadaš u ovu drugu kategoriju kao ja, onda će ti ovaj post biti zanimljiv.

Gomila opreme koju Škoda naplaćuje u vidu opcija, kod drugih brendova je to minimalni paket opreme ali sa većom početnom cenom. Meni se čini da i sa tom većom početnom cenom opet plaćaš manje nego da uzmeš sve te opcije kod Škode. Međutim, problem je u tome što možda uopšte ne želiš da potrošiš toliko novca za novi auto pa i pored povoljnije kupovine drugog brenda ipak ideš na jeftiniju varijantu sa mnogo manje opreme te biraš Škodu.

Ne bih da budem pogrešno shvaćen ali opcije kao što su "elementi prtljažnika" u vidu plastičnih sitnica, pa dvostrana prostirka i svašta nešto su smešne stvari. Kakve su to opcije. Opcije su "mamipara" i treba ih pametno birati/eliminisati. Ako uzmeš jači motor , skuplji paket opreme i mnogo opcija kod Karoqa, onda ćeš dostići cenu sa kojom bi mogao kupiti nešto drugo i možda nešto bolje za svoje potrebe. Dakle, kod Škode imaš najbolji odnos uloženo/dobijeno samo ako kupuješ najslabiji motor (koji je dobar) i klot varijantu bez opcija. Opcije su precenjene. Sve dok se krećeš u gotovim paketima zadržavaš dobar odnos uloženo/dobijeno a čim kreneš u opcije taj odnos postaje lošiji za kupca. Ako uzmeš skuplji paket (Style) dobićeš deo opreme koju svakako želiš ali i deo koji možda nisi želeo. Ako kreneš sa jeftinijim paketom opreme sa ciljem da ostatak nadoknadiš opcijama, ulaziš u lošiji odnos U/D svakako. 

Sa druge strane, gotovo je nemoguće uzeti klotaru bez i jedne opcije. Svaka čast ljudima koji imaju takav mentalni sklop da to mogu. Ja ne mogu. Krajnji zaključak bi bio da se uzme klotara uz dodatak metalik boje, a od ostalih opcija tek po koja i ništa više. Motor 1.0 TSI je dobar motor i ako nisi trapav vozač i ako ga propisno održavaš, nema razloga da brineš. Takođe, ako nemaš garažu i držiš auto na parkingu, razumna je odluka da ne mora koštati kao garsonjera. Pametno bi bilo i ugraditi Zeder (mehaničku zaštitu).

Svako ima svoju filozofiju kupovine. Neki se neće složiti sa ovim ali ni ja nemam nameru da naturam svoje mišljenje kao jedino ispravno. Ovaj post može samo da inspiriše potencijalnog kupca na razmišljanje. Svako dobro.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže 9800proZapočeo temu

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #8 poslato: 14. Nov, 2019. 08:47 »
Hvala sale, točno moj tip razmišljanja.
Nije da imam neograničeni buđet, zato i mjerim 3 puta prije nego prerežem kredit u banci.
Neke stvari tipa digitalni kokpit ili Canton mi iskreno ne treba ali kad već uzimam auto za toliko novaca hoću da mi se sviđa i da mi ga je gušt voziti (ne mislim na brzinu već da mi je ugodno u njemu).
Moram još pogledati malo auto u salonu ali za sada extra oprema koju bi uzeo je: digitalni kokpit, sportski volan, Canton, sportska sjedala, alarm i stražnja kamera.
1.0tsi motor će mi biti dovoljan, malo se raspitao i jedino što svi serviseri predlažu je strogo pratiti servisne intervale ili čak možda malo ranije zbog zamjene ulja koje je kod tih mašina najbitnije.
Vozio sam i slabiji dizel u njemu, 1.6tdi i ništa specijalno, vrlo trom, da ne govorim kako dizelu sa DPF-om 100% ne odgovara moj tip vožnje, 2 puta dnevno 30-60min start-stop sa max 50 km/h.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže Maksimus

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #9 poslato: 14. Nov, 2019. 11:32 »
Meni je uvek bio utisak da povoljnost skode tek dolazi do izrazaja kod napucanih verzija,osnovne verzije su kod vise manje svih u hiljadu eura +- ,pritom skodini osnovni paketu su bas osnovni.

Skoda nije iza seata,seati su u enterijeru dosta ispod skode,ali imaju sporskije trimovane modele sa modernijim dizajnom,doduse imaju i manje modela.

Tako da vw dodje "premium",skoda dodje prakticnija i povoljnija alternativa,seat sportskija i jeftinija alternativa.

Dodatna oprema kod skode je povoljna,tako da napucavanje ne lansira cenu u nebesa. Ali takodje se slazem za obe konstatacije,od pazljivog citanja cenovnika (tako i meni fali par stavki koje sam mislio da dolaze standardno) do toga da nemam obicaj da dodajem opremu kojoj ne vidim primenu u mojoj voznji.

Ali ne bih tako lako ni iskljucivao konkurenciju,pogotovo Aziju. Iako imaju neka resenja koja iz evropske perspektive deluju prosto i jeftino(najbanalniji primer su prekidaci za stakla) prave jako pouzdane i povoljne automobile koji mogu dugo i dobro da sluze,a kad hoce mogu da naprave i odlicnu sportsku napravu(hyundai i30n,kia stinger koja je kod nas preskupa ali u Americi ide kao alva).

A od Nemackih automobila BMW bi eventualno bio na prvom mestu samo kad ne bi postojao Porsche  ;)


Van mreže 9800proZapočeo temu

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #10 poslato: 14. Nov, 2019. 14:27 »
Generalno, Style paket (barem u HR) je dovoljan svima, Full LED svjetla, Climatronic dual zone, parking senzori naprijed nazad, zakretni grijani retrovizori...i još dosta toga.
Jedino kad se već kupuje na dulji period, barem koliko traje kredit (7-10g.) da se uzme odmah nešto što mi se ili sviđa ili treba a ne za mjesec dana da se lupam u glavu šta nisam uzeo to ili to.
Mislim da ću izbaciti Canton i digitalni kokpit. Canton nije neka razlika, pogotovo ako zadampam vrata akustičkim materijalima. Gledao danas analogni kokpit i ajde, nekako ću ga progutati :)
Od opcija za sada ostaju alarm, zadnja kamera i sportski volan.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Na mreži observer

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #11 poslato: 14. Nov, 2019. 14:56 »
Ja malo drugacije gledam na sve to. Bitno mi je da se auto ne kvari, da ima dobru servisnu podrsku, da ne korodira i da je pasivno bezbedan (jaka sasija), da ne trosi preko 5 litara, da je stabilan i tih na velikim brzinama, da su materijali u kabini trajni i nefuserski spakovani (u principu ceo auto posle 10 godina bi trebalo da izgleda kao nov) i to je sve.
Zato mi je VW pobednik, za sada.

Nikad u zivotu nisam cak ni detaljno procitao spisak opreme. Automobile kupujem bukvalno za 1 dan, bez puno analize i premisljanja, uzmem sta je u tom momentu dostupno na lageru.
Pogledam da li ima ono sto mene zanima a to je prilicno rudimentarno ali zasnovano na "terenskom" iskustvu: rezervni tocak je npr obavezan :)
Ja mogu da zivim cak i bez klime, da se ja pitam, auti bi mogli biti jos jeftinijii u osnovnim paketima a ko zeli neka doplacuje sta god mu padne na pamet.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže 9800proZapočeo temu

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #12 poslato: 14. Nov, 2019. 15:40 »
mali mi je ekran na skodama kad je digitalni kokpit u pitanju...neko rece da je 10 inca na novoj oktaviji a obicno ide 12 inca. Inace, ne proiznajem TV ispod 65 inca, pa ja nisam referentan za velicine ekrana =)) :))

12" ide samo u Audi, ostali svi ispod imaju 10". Nije baš tako mali, stvarno vrlo lijepo izgleda u živo, da li mi treba je druga priča.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže Maksimus

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #13 poslato: 14. Nov, 2019. 18:28 »
Generalno, Style paket (barem u HR) je dovoljan svima, Full LED svjetla, Climatronic dual zone, parking senzori naprijed nazad, zakretni grijani retrovizori...i još dosta toga.
Jedino kad se već kupuje na dulji period, barem koliko traje kredit (7-10g.) da se uzme odmah nešto što mi se ili sviđa ili treba a ne za mjesec dana da se lupam u glavu šta nisam uzeo to ili to.
Mislim da ću izbaciti Canton i digitalni kokpit. Canton nije neka razlika, pogotovo ako zadampam vrata akustičkim materijalima. Gledao danas analogni kokpit i ajde, nekako ću ga progutati :)
Od opcija za sada ostaju alarm, zadnja kamera i sportski volan.
Ja bih se licno za alarm odlucio za aftermarket resenje,po pravilu su jeftinija a i bolje stite.
Ako ti se vec svidjaju sportski detalji jesi li bacio pogled na sportline? Ne znam koje su razlike u ceni itd ali izgleda simpaticno,videh malopre crni.

Van mreže djordje48

Odg: Kupovina Karoqa - odabir opreme
« Odgovor #14 poslato: 14. Nov, 2019. 18:59 »
Nazalost nema karoq sportline u 1.0 TSI opciji :( :-X



Pretraga foruma [Google]