Autor Tema: staro za novo - Fiat 500L  (Pročitano 3649 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zixZapočeo temu

staro za novo - Fiat 500L
« poslato: 29. Jul, 2014. 15:24 »
Da osvežim malo temu. Ode moj prijatelj na procenu staro za novo Fiat 500L, star 4 meseca, prešao 3500 km. Plaćen 11800€(nacionale sa mp3 plejerom i još nešto) i isti prodavac koji je i prodao proceni posle dve nedelje na 9200€. Razlog zamene nije ni nezadovoljstvo, ni nedostak, nema ogrebotine, već čovek traži veći auto.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.


Van mreže Filip

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #1 poslato: 29. Jul, 2014. 15:44 »
izvini ali kad se taj šampion posle 4 meseca od kupovine seti da mu je auto mali i treba da ga ošišaju, kao da pre nego što je pazario auto nije mogao da vidi gepek ili da pročita njegovu zapreminu
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže zixZapočeo temu

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #2 poslato: 29. Jul, 2014. 15:53 »
Razlog je veoma razuman i neočekivan. Treba mesta za još jednu bebu. Sada razmišlja o Dačiji logy. : )
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Van mreže Neba

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #3 poslato: 29. Jul, 2014. 18:07 »
Da osvežim malo temu. Ode moj prijatelj na procenu staro za novo Fiat 500L, star 4 meseca, prešao 3500 km. Plaćen 11800€(nacionale sa mp3 plejerom i još nešto) i isti prodavac koji je i prodao proceni posle dve nedelje na 9200€.
Malo me buni, jel 11800 cena novog 500L ? A posle 4 meseca i 3500km hoce da ga proda i procenjen je na 9200? Sta su onda ove dve nedelje ?

Mislim da ovo nije mnogo nerealno. Stavi se u poziciju prodavca automobila starog 4 meseca i razmisli u kom roku bi mogao da ga prodas ? Automobil star 4 meseca na mesecnom nivou vozio ga ne vozio gubi na vrednosti 100+ evra..
Takodje opste je poznato da cim izadjes iz salona auto je izgubio na svojoj vrednosti tj tesko ga mozes prodati.
NAravno tu ide i stavka "Zasto bi neko prodao  automobil star 4 meseca!?" ja bih se kladio da u 90% takvih slucajeva automobil ima neku falinku koja je razlog prodaje (naravno ima i onih 10% slucajeva koji si ti naveo ili je coveku hitno potreban novac ili je auto dobio na lutriji...)
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže zixZapočeo temu

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #4 poslato: 29. Jul, 2014. 18:46 »
Dve nedelje je čekao na procenu. Okolnosti su bile takve, da ga je odvezao na procenu zbog izmenjenih planova. Sada će posle svega sačekati povoljniji trenutak za prodaju. Treba dosta da doplati za drugi auto.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Van mreže nebojsar

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #5 poslato: 29. Jul, 2014. 19:26 »
Mislim da ovo nije mnogo nerealno. Stavi se u poziciju prodavca automobila starog 4 meseca i razmisli u kom roku bi mogao da ga prodas ? Automobil star 4 meseca na mesecnom nivou vozio ga ne vozio gubi na vrednosti 100+ evra..

Pogledaj weltauto I bmw polovne automobile pa vidi da li je nerealno, za 4 meseca 30% je bas mnogo.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Neba

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #6 poslato: 29. Jul, 2014. 21:25 »
Pogledaj weltauto I bmw polovne automobile pa vidi da li je nerealno, za 4 meseca 30% je bas mnogo.
Prvo u pitanju je Fiat i Srbija. Drugo nije 30% vec 22% sto je trzisna cena za 500L star godinu dana, kao i to da taj Servis koji odkupljuje ce auto preprodati dalje, ne zadrzava ga za sebe vec ce juriti kupca kojeg ako ne nadje u narednih 6 meseci biti na nuli. Dakle servis koji otkupljuje automobil ne radi za "hvala" vec za novac samo pogledaj iz tog ugla. Takodje on nudi novac odmah nema cimanja oko trazenje kupca i cekanja vec "odmah" nije isto imati 9200evra danas i za 6 meseci...
Ne znam... Nisam bas preterano upucen ali to je neko moje misljenje...
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže djordjebg

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #7 poslato: 29. Jul, 2014. 22:19 »
Sa konja na magarca, 500L je dusu dao za porodicu, vise je nego prostaran i ima solidan gepek. Ako mu treba prtljaznik neka kupi nosace i kupi kutiju. Mislim da ce napraviti gresku ako zameni 500L/.

Na mreži bugarin

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #8 poslato: 29. Jul, 2014. 22:45 »
pa zavisi na sta se nameracio. ali meni 500l koji je pola metra kraci od octavie, i sa 200 litara manjim gepekom, nikako nije porodican auto. cak ni living verzija koja je ruzna ko engleske plemkinje.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže djordjebg

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #9 poslato: 29. Jul, 2014. 23:06 »
Sta ga znam, meni bi bio po meri. Pre svega mislim na prostranost unutra, gomilu pregrada itd. Gepek je takodje solidan. Oktavija je naravno odlicna samo 500L je vise gradski auto, nije bas da se putuje svaki dan na daleke pute.
Meni je menjac najveca zamerka kod 500L, grozno neprecizan.
Dacia, dovoljno mi je da vidim koliko brzo trule.
Living je zaista ruzan, tu se 100% slazemo. ;)

Van mreže fobia24

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #10 poslato: 25. Avg, 2014. 10:12 »
Kod 500L je pitanje i sama pouzdanost auta, o kojoj govore mnoge pritužbe vlasnika. Skoro je bilo u Vrelim gumama da je čovek kupio novog, prezadovoljan, odmah otišao u Gr i pokvario mu se motor. Pri tom je u pismu naveo da ga je normalno vozio po uputstvu. Ovlašćeni nije priznao kvar, već je rekao da je sipao loše gorivo. Ne verujem u ovo jer svi sipamo isto gorivo, na istim pumpama.
Ova procena mi je koliko-toliko realna imajući u vidu da se ne može očekivati da se dobije tržišna vrednost kod sistema staro za novo.

Van mreže skodilak

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #11 poslato: 25. Avg, 2014. 10:29 »
To je to automobil u prvoj godini( cim se registruje gubi d0 20 %). Tako i osiguranja racunaju osnovicu kasko polise.

Van mreže Turbo

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #12 poslato: 25. Avg, 2014. 11:48 »
Kod 500L je pitanje i sama pouzdanost auta, o kojoj govore mnoge pritužbe vlasnika. Skoro je bilo u Vrelim gumama da je čovek kupio novog, prezadovoljan, odmah otišao u Gr i pokvario mu se motor. Pri tom je u pismu naveo da ga je normalno vozio po uputstvu. Ovlašćeni nije priznao kvar, već je rekao da je sipao loše gorivo. Ne verujem u ovo jer svi sipamo isto gorivo, na istim pumpama.
Ova procena mi je koliko-toliko realna imajući u vidu da se ne može očekivati da se dobije tržišna vrednost kod sistema staro za novo.

Mislim da je kao auto što se tiče pouzdanosti korektan, tj. da recimo nije ništa lošiji od Škode(niti bolji, Fiat je uvek bio maher da napravi fantastičan manji automobil), ali da ge jebe naša "korisnička podrška" i postprodaja, tj. usled slabo zakonski regulisane oblasti, dileri mogu da rade šta hoće.
To što se čoveku pokvario auto je jedno(pokvari se i Airmatic na novoj S klasi na 5000km pređenih, zamene u garanciji na novom ML-u dva puta ceo menjač za manje od 60.000km), a to što servis odbija da ga popravi u garanciji je drugo. Treće je da je možda zaista krivica korisnika, a to ne znamo niti možemo da znamo.

Van mreže zixZapočeo temu

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #13 poslato: 22. Jan, 2015. 23:12 »
Otišao je 500l  (procenjen na 8500€), u zamenu za Toyotu verso (17500€) sa 7 sedišta, pre 15-ak dana. 
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI 2012.

Van mreže fobia24

Odg: staro za novo - Fiat 500L
« Odgovor #14 poslato: 23. Jan, 2015. 16:21 »
Lepo, a svakako mnooogo bolje od dačije! :bravo: Jel preuzeo toyotu odmah po predaji fiata ili čeka na isporuku?