Autor Tema: Da je krenula regeneracija DPF-a?  (Pročitano 33964 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže brele

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #30 poslato: 24. Feb, 2016. 21:06 »
Složio bih se.
Ipak, ako se auto vozi samo na otvorenom i to autoputem, postavlja se pitanje kako se taj auto vozi ako se tako često radio regen.
1.6TDI na AP sigurno ne ide ispod 2000-2500 obrtaja, kako god da se vozi.

Lipovaccc, kakav je kolega vozač, kako vozi auto?
  • Vozi: Škoda Fabia mk2 1.2 htp

Van mreže pp1.4

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #31 poslato: 24. Feb, 2016. 21:10 »
Ako vozi 80km/h u petoj brzini broj obrtaja nece preci 1800.

Van mreže ИгоР

Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #32 poslato: 24. Feb, 2016. 21:17 »
Ako vozi 80km/h u petoj brzini broj obrtaja nece preci 1800.
Очигледан примјер лошег стила вожње. Штеди се гориво, умјесто ауто.
Ја у 4. возим 100-120 (око 4к о/мин) нарочито ако идем узбрдо. Низбрдо може и 5-а.
Иначе, могу возити 5. 40км/х без да штуца ауто и још да прими и гас и убрза. Мотор може, али ја не дам.

Van mreže pp1.4

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #33 poslato: 24. Feb, 2016. 21:22 »
Ako stalno tako vozi onda jeste lose.

Van mreže brele

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #34 poslato: 24. Feb, 2016. 21:23 »


Иначе, могу возити 5. 40км/х без да штуца ауто и још да прими и гас и убрза. Мотор може, али ја не дам.
Možeš, ali znaš i sam da nema nikakve potrebe - još se i zamajac bespotrebno opterećuje.
  • Vozi: Škoda Fabia mk2 1.2 htp

Na mreži lipovaccc

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #35 poslato: 24. Feb, 2016. 21:33 »
Složio bih se.
Ipak, ako se auto vozi samo na otvorenom i to autoputem, postavlja se pitanje kako se taj auto vozi ako se tako često radio regen.
1.6TDI na AP sigurno ne ide ispod 2000-2500 obrtaja, kako god da se vozi.

Lipovaccc, kakav je kolega vozač, kako vozi auto?

Pa vidi 5 brzinom vozi  oko 120 kad nije natovaren a kad je natovaren 5om  vozi oko 100 ...
Niko od nas ne štedi gorivo zato što smo dužni u dosta puta da moramo stići na mesto neko u određeno vreme onda se trkamo bukvalno čak nam je gazda reko da ce placati i kazne  :B=) ...
Kod nas ima u firmi 5 ovi kedija i svi se nešto muče sa DPF-om i gazda je rekao da nikada više neće uzeti dizela ... A sin od gazde vozi pasta B8 2.0 TDI 150ks on kaze da uopšte nije imao problema sa Dpf-om kaze da je za ovi 14k koliko je prošao samo nekoliko puta upalio regeneraciju . E sad ko je tu lud  :( :( :(
« Poslednja izmena: 24. Feb, 2016. 21:43 lipovaccc »
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže ИгоР

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #36 poslato: 24. Feb, 2016. 21:48 »
Дизелаш вара возаче јер је јак и даје лажан осјећај да може све на малом гасу и да му ништа не смета, али ево најбољи доказ за то је нов аутомобил, и то баш "аутомобил".
Лични примјер: 1.9 JTD Punto 2 је ишао као луд док га није средила женска рука и максимално опрезна женска вожња (што је сасвим нормално и за очекивати). Ишао је боље од сваке октавие, то је било зло од аута и чудо невиђено. Сада када сједнем то је већ друга прича, треба чистити лопатице турбине, сав је задављен, итд...

Van mreže brele

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #37 poslato: 25. Feb, 2016. 06:36 »
Svaki auto, tj. motor traži gas.
Naravno, ne konstantno i ne u crveno, ali svakako mu mali obrtaji (ispod 1800-2000) baš i ne pogoduju.

Imam primer sa drugim proizvođačem (Pežo).

Drugar uzeo dva ista auta za posao - 307 FL 2008. sa 1.6hdi motorom.

Jedan mažen i vožen ispod 1800 obrtaja, sem povremenog izlaska na autoput i produvavanja. Navodno zbog potrošnje.

Drugi vožen normalno, konstantno gas, ali ne gas u patos, nego najnormalnije, do 3000 obrtaja plafon.
Rezultati:
- prvom autu je potrošnja bila niža za nepun litar, oko 0,8lit, ali je zato auto ulenjen, nikako ne vuče, set kvačila spreman za zamenu posle nekih godinu i po tačnije 60-70k km, popaljene razne greške (oko senzora, filtera).
- drugi auto povlači jako lepo, nema nikakvih grešaka, kvačilo normalno, mekano, odvaja na pola.

Pa eto, ko voli, nek' izvoli.
  • Vozi: Škoda Fabia mk2 1.2 htp

Van mreže Peja

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #38 poslato: 25. Feb, 2016. 08:39 »
Onda se postavlja pitanje, zbog cega sam VAG softer vec pri oko 1600 rpm uporno predlaze prebacivnje u visi stepen? Po toj "njihovoj" logici DPF ce se uvek brze prljati, cesce regenerisati i samim tim krace trajati. A ako je potrbno preko 2000 rpm u odredjenom konstantnom trajanju za pokretanje regeneracije, taj proces nece nikada ni otpoceti.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže brele

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #39 poslato: 25. Feb, 2016. 08:55 »
Ne predlaže to prebacivanje i viši stepen samo VAG softver.
To predlažu i drugi proizvođaci.
Za Hyundai i Fiat sam siguran.

Valjda se forsira ta niska potrošnja, ne vidim drugu logiku.
  • Vozi: Škoda Fabia mk2 1.2 htp

Na mreži Markkoni

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #40 poslato: 25. Feb, 2016. 09:14 »
Ko prati to sto mu auto kaze sahranice ga za 100.000 km najvise. Budalastina najobicnija.
Otprilike ako koristis tako auto potrosnja i emisija ce biti u okviru navedenih vrednosti.

Sent from my SM-N910C  


Van mreže ИгоР

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #41 poslato: 25. Feb, 2016. 09:27 »

Onda se postavlja pitanje, zbog cega sam VAG softer vec pri oko 1600 rpm uporno predlaze prebacivnje u visi stepen? Po toj "njihovoj" logici DPF ce se uvek brze prljati, cesce regenerisati i samim tim krace trajati. A ako je potrbno preko 2000 rpm u odredjenom konstantnom trajanju za pokretanje regeneracije, taj proces nece nikada ni otpoceti.
Да би купио други након 5 година. Не мислиш ваљда да ће ти дати савјет како ауто да ти траје 20 година? То исто важи и за уљне интервале од 20-30к...о томе сам негдје већ писао на форуму.

Van mreže nkteam

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #42 poslato: 25. Feb, 2016. 09:46 »
Zato postoji automatik i ne razmisljas o saltanju brzina, jer nema ni najmanjeg razloga zasto bi vozac trebao da vodi racuna o stepenu prenosa (izuzetak su zaljubljenici koji to jednostavno vole, sto je skroz ok).

Ovako, ako cu kupiti auto i razmisljati u kojoj brzini je automobilu najlakse umesto da vozim svojim stilom, a onda i gledati kako treba da vozim na autoputu da bi se auto smilovao da upali regeneraciju DPFa, pa jos moram da ostanem sa njim na parkingu 10-15min da zavrsi regeneraciju DPFa ispada da sam ja tu da sluzim auto, a ne obrnuto.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže ИгоР

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #43 poslato: 25. Feb, 2016. 09:49 »
Е управо зато се на бензин вози, на гас грије, а на дизел оре :) :) :)...шала...

Van mreže brele

Odg: Da je krenula regeneracija DPF-a?
« Odgovor #44 poslato: 25. Feb, 2016. 09:51 »
U svakoj šali ima istine :)
  • Vozi: Škoda Fabia mk2 1.2 htp