0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
Ako vozi 80km/h u petoj brzini broj obrtaja nece preci 1800.
Иначе, могу возити 5. 40км/х без да штуца ауто и још да прими и гас и убрза. Мотор може, али ја не дам.
Složio bih se.Ipak, ako se auto vozi samo na otvorenom i to autoputem, postavlja se pitanje kako se taj auto vozi ako se tako često radio regen.1.6TDI na AP sigurno ne ide ispod 2000-2500 obrtaja, kako god da se vozi.Lipovaccc, kakav je kolega vozač, kako vozi auto?
Onda se postavlja pitanje, zbog cega sam VAG softer vec pri oko 1600 rpm uporno predlaze prebacivnje u visi stepen? Po toj "njihovoj" logici DPF ce se uvek brze prljati, cesce regenerisati i samim tim krace trajati. A ako je potrbno preko 2000 rpm u odredjenom konstantnom trajanju za pokretanje regeneracije, taj proces nece nikada ni otpoceti.