nebra25, MAKS, darkman, dzudzubajac i 49 gostiju pregledaju ovu temu.
Prepoznaje i temperaturu i obrtaje i koriguje rad motora u odnosu na uslove.Zašto te pitam za taster, možda nisam dobro objasnio, naša dizelka pritiskanjem i puštanjem kvačila dodaje i oduzima gas, sama, tako da sama pravi klackalicu kad se polazi iz mesta, tako da se mnogo lakše preparkirava auto i manevriše. Desna noga može biti na kočnici, leva na kvačilu, za gasom nema potrebe (sam ga dodaje).Tastera ima možda i više ili ima više kolena, jer kad stisneš do kraja ler gas je normalan, tek kad počneš da puštaš papučicu i približavaš se spajanju kvačila, ler gas se podiže i bez gasa se vrlo spretno polazi iz mesta.Palo mi je napamet da ti je taj taster zaprljan ili se pokvario, te računar u autu nije svestan da li je kvačilo pritisnuto ili otpušteno. Ukoliko i 1.6 TDI ima taj taster, a sasvim moguće je da ga ima, možda je u njemu problem?
Nidzo, da li je u redu to podizanje gasa prilikom polaska? Kod očevog passat 7 se dešava ista stvar, pri polasku, ukoliko ne dirate gas, obrtaji se sami podigu do cca 1000 i auto krene bez ikakvih osecaja.
Tesko da ce dizel zbog bilo kog elek. potrosaca da podigne obrtaje na 1000rpm.I meni ovo lici na regeneraciju.