Autor Tema: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva  (Pročitano 23586 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Markkoni

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #30 poslato: 17. Apr, 2017. 17:19 »
Pa sve OK, verujem da auto trosi malo, ali da trosi 4.5 lit./100 km pri 150 kmh putnoj brzini (ako sam dobro razumeo) je nerealno. Imao sam remapiran taj motor, doduse u drugom autu, otprilike znam sta moze, a sta ne. Pri 150 kmh mora da trosi 6+ lit. kako god da okrenes, pogotovo sto menjac nije nesto dugacak pa je pri 150 kmh malo iznad 3000 o/min.
U dosta slucajeva board posandrca posle remapa, ali ako si proveravao cep metodom onda dobro, samo mi je tesko da poverujem. :)

Sent from my SM-N910C  



Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #31 poslato: 17. Apr, 2017. 21:02 »
Ma da posandrca i ovako se desava . To je relacija Beograd-Mladenovac ako znas relaciju i nazad ima 60km autoput i 40ak magistala . na autoputu ga zgazim lepa a magistala ajd da kazem 100ka i kad stanem pokaze 4.5l prosek . A bas pre neki dan Novi Sad-Bg tempomat na 120 3.8l pokazao :)
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži Marko Curcic

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #32 poslato: 18. Apr, 2017. 09:58 »
Mare, evo ti moje grafike 1.9TDI 105ps... Nova Speed


Hvala Joco, to je to.
Htedoh da kazem na osnovu mog iskustva i onog sto sam video kod drugih, ista je 'grba' obrtnog momenta na PD motorima gde god radio mapiranje.


Послато са SM-J710F  


Na mreži hakkler

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #33 poslato: 18. Apr, 2017. 10:58 »
Treba maknut "2.0 tdi PD" iz naslova teme da ovih par zadnjih strana ima smisla..

3.1l 80-140km/h ...4.5l na 140-160km/h

Kolko na 70-80km/h ? Litru i pol? :D

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #34 poslato: 18. Apr, 2017. 17:54 »
Ko ne veruje moze slobodo da se provoza sa mnom ali da se kladimo naravno
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #35 poslato: 18. Apr, 2017. 18:05 »
https://www.youtube.com/watch?v=iH2uQYMWXRA potrosnja istog auta . Nije moj snimak

Slika je moja
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži hakkler

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #36 poslato: 18. Apr, 2017. 19:32 »
https://www.youtube.com/watch?v=iH2uQYMWXRA potrosnja istog auta . Nije moj snimak

Slika je moja
Glupost.. stavi na trenutnu potrošnju pri 105km/h a ne što je bc zapamtio unazad par sati po magistrali dok ste jedva išli :D

Btw imam ti takav svježi video gdje pri 200km/h + troši 4.4l :D

Inače je 12.0l

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #37 poslato: 18. Apr, 2017. 20:30 »
Glupost.. stavi na trenutnu potrošnju pri 105km/h a ne što je bc zapamtio unazad par sati po magistrali dok ste jedva išli :D

Btw imam ti takav svježi video gdje pri 200km/h + troši 4.4l :D

Inače je 12.0l

Snimak nije moj , koliko su oni po magistali isli moraces vlasnika snimka da pitas .
Koliko znam ovde je prica o prosecnoj potrosnji , a citaj gore na kojoj ruti trosi koliko trosi . Snimicu ja trenutnu bas na autoputu . Ovde sam izneo samo da mi je smanjio potrosnju remapom posto je o tome bila rec . Inace mene ne interesuje nesto iskreno koliko trosi , bitno mi je da ide . Stim trazim sebi 1.8t vrs , sa ovim dizelom se igram trenutno jer mi je neplanirano uleteo za neke sitne pare , a imam i delova da ih sklopim i od nule ne zna se . Ali odosmo duboko u off
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži hakkler

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #38 poslato: 05. Maj, 2017. 22:46 »
Ufff nisam Znao Za taj "Edit"...
Kad kazes imaš mapu,znaci li to da si ga cipovao??
Gde si mu radio remap,Revochip??


Sent from my iPhone  

Ovo je prikladna tema za tvoje pitanje..u potrošnji treba pisat o tome makar chiptuning je indirektno vezan i za to.
Remap je rađen davno..prije 100kkm ili ti 31.10.2008.
Bila noć vještica pa zapamtio datum. Mislim da onda Revo chip nije bio toliko aktualan..više tuneline..itd. Ugl. Octy je prošla kroz prste kod čovjeka koji je jedno vrijeme i radio za Škodu (mogao si jedno kratko vrijeme uzet chip uz novu škodu uz zadržavanje garancije) a i slovio je kao vrlo uspješan chip majstor u Zg.u uz veliko zadovoljstvo korisnika.
Više od pola Zg je bilo kod njega
Ugl. nije pd mašina al je u sklopu naziva topica..ovo je dijagram.




Ugl..-3,5sek do 100 sa 22kw više (66 na 88kw)..krajnja brzina za +20,30km i cca 0,7l do 1l manje ako se umjereno normalno voziš..a to je teškooo :B=)

Ovdje je tema kolko koji IDE..a ne kolko troši ;)

Van mreže Chaki87

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #39 poslato: 07. Maj, 2017. 16:38 »
Slažem se sa tobom...bitno je kako autić ide :)
Inače vozio sam i ja tu staru skodu sa 66kw i dignuta je isto tako na oko 88kw..nebo i zemlja razlika....



Sent from my iPhone  
  • Vozi: Oktavija Scout 2.0 TDI 2007 i Oktavija VRS 2.0 TFSI 2006

Van mreže Chaki87

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #40 poslato: 07. Maj, 2017. 22:03 »
Ovo je prikladna tema za tvoje pitanje..u potrošnji treba pisat o tome makar chiptuning je indirektno vezan i za to.
Remap je rađen davno..prije 100kkm ili ti 31.10.2008.
Bila noć vještica pa zapamtio datum. Mislim da onda Revo chip nije bio toliko aktualan..više tuneline..itd.
Ugl..-3,5sek do 100 sa 22kw više (66 na 88kw)..krajnja brzina za +20,30km i cca 0,7l do 1l manje ako se umjereno normalno voziš..a to je teškooo :B=)

Ovdje je tema kolko koji IDE..a ne kolko troši ;)

Inače na ovoj tvojoj slici ne vidim merenje obrtnog momenta??
Ili "krive" pokazuju obrtni??
Dignut sa 260Nm na 415Nm??
I kvačilo ti je izdržalo svih 110k km??



Sent from my iPhone  
  • Vozi: Oktavija Scout 2.0 TDI 2007 i Oktavija VRS 2.0 TFSI 2006

Na mreži hakkler

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #41 poslato: 07. Maj, 2017. 22:58 »
Ne..donja linija je moment..umjereno dignut.
210nm je serijala ..na 255.7nm
Gornja linija je rast snage..ks do 4245 okretaja (sa 90 na 122ks ili 118.3ks) bez trzavica ;)

Van mreže ivanm

Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #42 poslato: 09. Dec, 2018. 19:20 »
Pozz drugari. Tema je stara ali odgovarajuca. Razmisljam se da cipujem Fabiu Vrs, a citao sam da ASZ motor koji imam veoma slican sa ARL od 110kw iz Golfa 4. Jedine razlike su sto ARL ima front intercooler, veci turbo i jace srafove na glavi motora. Turbina od ARL pasuje plug and play, tako da bih zamenom turbine i srafova mogao da odradim remap ma 180ks bez da bude bas ultra nategnuto? :) E sad, verovatno bi tu trebao i fmic da to bude kako treba. Arl u Golfu 4 ili Leonu ima bar fabricki fmic i to na fabrickih 150ks, a ovo bi bilo 180ks na smic
Seat sport style intercooler bi kod mene zahtevao i da skinem sistem za pranje xenona a cena je ova:
1.9 TDI Airtec Intercooler Seat Ibiza Skoda Fabia VW Polo Black Front Mount Kit https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F121356078960
« Poslednja izmena: 09. Dec, 2018. 19:26 ivanm »

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #43 poslato: 09. Dec, 2018. 19:31 »
Ko i sto sam ti rekao , mnogo zezanja da bi dobio 20ks plus od obicnog remapa na 160 , a pored toga ide i veci problem posle oko prodaje auta , jednostavno nece niko to sto je pakovano . Razmisli 2 puta pre nego sto se odlucis . Najpre probas obican remap pa tek posle modifikacije  :)
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži Marko Curcic

Odg: Chip tuning 1.9tdi PD i 2.0tdi PD iskustva
« Odgovor #44 poslato: 09. Dec, 2018. 20:09 »
Pravo govoriš Buco! Al' je svakako mnogo zabavniji automobil kad ga na taj nacin doradis a nije preskupo.
Samo obican stg1, cak i stg2 mozes bez menjanja turba, dizni i interkulera a to je vec 40+ks na fabrickih 130.
Kod mene stg2 radi 20kkm bez problema.

Послато са SM-J710F