0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
Ja koliko vidim prva dizna daje previse goriva, a to pre ima veze sa stanjem uloska. I koliko mi se cini piezo dizne su uzdrzljivije od "obicnih" sa solenoidom; barem sto se elektronskog dela tice.
Piezoelektricne dizne su mnogo brze usled cega je regulacija mnogo bolja nego kod solenoidnih dizni ali dugotrajnost, kao i za sve, zavisi od kvaliteta delova tj. u ovom slucaju pobudnog dela pretvaraca. Ne znam zasto nije moguc remont ovih dizni.
I za ovo navodno nema rezervnih delova, posto Bosch nije predvideo popravku u servisu vec samo fabricki remont.
Navodno kad je u plusu daje manje goriva, a ove u minusu vise... tako da kaze ako promenim prvu skocice vrednosti na ostalima...I za ovo navodno nema rezervnih delova, posto Bosch nije predvideo popravku u servisu vec samo fabricki remont. Kaze ako neko i remontuje koristi delove kineskih kopija dizni i nema novog kalibracionog koda vec se koristi postojeci i uglavnom motor radi jos gore nego pre... kaze uglavnom remont rade za vlasnike auto placeva...