Autor Tema: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda  (Pročitano 31072 puta)

Br@n@, mudri i 21 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #105 poslato: 08. Nov, 2024. 21:28 »
Moze, znam za jednog 1.4TGI 110ks, valjda oko 130 i nesto ks ima sa remapom.
Onda 1.5TGI sa 130 ide na oko 155ks.
Audi 2.0 g-tron 170 na oko 200ks itd.


Van mreže Stevke88

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #106 poslato: 04. Jan, 2025. 11:47 »
Ne bih da te plasim, ali ako ti u voznji na usponu ili bilo kada u voznji (bilo hladno ili ne) prebacuje na benzin, to nije nesto u redu.

Takodje, ako sam dobro razumeo, ti si rekao da ti bolje ide na benzin, to takodje nije normalno. Svaki auto sa FABRICKIM metanom ide bolje na metan nego na benzin. Deklarisana snaga auta (110ks za 1.4TGI) je merena na metan. Takva je mapa u racunaru da bolje ide na metan, jer mu je to primarno gorivo.

Isto tako, auto mora da pali uvek na metan, osim na temperaturama u minusu i posle tocenja metana.

Za sve tri pomenute stvari uzrok moze biti isti, a to je reduktor metana (ili senzor pritiska metana), metanske dizne ili elektro ventili na bocama (manje verovatno).
Mislim da mali broj ljudi zna da metanske dizne mogu da se ultrazvucno ciste i da cesto budu zrele za isto.

Ovo za olaksice si 100% u pravu. Umesto da imamo neke olaksice, mi imamo namete u vidu atesta i reatesta.

Pozdrav svima  :)
Nov sam član na forumu - planiram kupovinu Škode Octavije 1,4 G-TEC 110KS i u ovoj temi sam našao veliki broj odčičnih i saveta i komentara generalno.

AcoSK, kako nikad nisam vozio auto na metan jedno pitanje samo - spomenuo si da mora da se pali direktno na metan (sem kada je minus ili je sipan metan) - zanima me kako da znam da pali na metan (da li pokazuje na board-u to ili...)??

Na mreži AcoSkZapočeo temu

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #107 poslato: 04. Jan, 2025. 12:26 »
Sve sam radi, ti nemas mogućnost odabira goriva, ne postoji dugme da sam prebacis na benz i obrnuto (moze samo preko dijagnostike).
Kada je na metanu sija zelena lampica "CNG", kada ne sija onda je na benzinu.

Na mreži Br@n@

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #108 poslato: juče u 21:14 »
Pozdrav društvo!
Čini mi se da niko nije pominjao kolika je optimalna količina benzina u rezervoaru koja bi trebalo u svakom trenutku da bude u rezervoaru (pogotovo kod varijanti gde je rezervoar punog kapaciteta 50 litara) kako bi se benzinska pumpa u rezervoaru optimalno hladila, a opet da ne bude ni previše jer benzin je "kvarljiv", zna da degradira ako dugo stoji u rezervoaru, pogotovo što ne postoji mogućnost prebacivanja na benzin. Ovo mi je palo na pamet jer kod vozila sa pogonom na TNG je neretka situacija da benzinska pumpa zvekne ako se ne vozi povremeno na benzin i/ili ako benzin predugo stoji u rezervoaru. Pretpostavljam da je slična situacija i sa metanom.

Na mreži mudri

Odg: CNG u Srbiji i G-Tec Škoda
« Odgovor #109 poslato: danas u 14:16 »
Ja ga drzim na pola oko 20l. Jednom mesecno vozim i na benzin malo.
  • Vozi: Octavia 1.4 CNG