Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 72546 puta)

Mareska, predrag.vh i 46 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #420 poslato: 15. Avg, 2024. 10:30 »
Nema na čemu  ;)
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Lale

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #421 poslato: 03. Feb, 2025. 13:39 »
Moja situacija sa vrs nakon sto je skinut dpf. Nikad se nije desilo da tako podigne obrtaje za 40.000 koliko je bio kod mene auto.

Na scout u se desavalo da tako dize obrtaje i bio je problem kako je upisana mapa za dpf, kada je odradjeno na drugom mestu sve je ok.

Buco, moze li savet gde skinuti dpf i remapovati komp u Bgd..! Hvala unapred!

Na mreži sebekkg

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #422 poslato: 08. Feb, 2025. 02:26 »
Možda freaks motosport u bg, a može npr i  safe chip tuning novi sad.

Na mreži Niske31

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #423 poslato: 05. Mar, 2025. 22:15 »
Danas mi je prilikom regeneracije izlazio plavi dim, ne konstantno nego pri jacem gasu, npr kad stanem i krenem u prvoj brzini sa jacim gasom, 2 3 puta mozda.. S obzirom da mi se to nije ranije desavalo, malo me brine, pa me zanimaju iskustva.. Da li je to normalno?

Inace na satu je oko 270k km, nemam puno problema sa dpf, pretezno je otvorena voznja, grad minimalno.

Hvala svima
  • Vozi: Skoda Octavia A6 FL 1.6 TDI 77kw 2012

Van mreže Goran Sd

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #424 poslato: 12. Apr, 2025. 21:35 »
Vlasnik sam Octavie 2017. g, 1.6 tdi, pravih 150000 hiljada, regeneraciju radi na 250-280 uglavnom gradske voznje i preko 300 otvorene voznje. Danas testirana sa VAG DPF  od pocetka do kraje regeneracije trebalo joj je 40km. Malo sam forsirao auto , oko 130 autoputem sve vreme cetvrtom brzinom. I ranije sam primetio da ako se auto vozi umereno treba mu oko 2o km za regeneraciju. Da li je to normalno ili nesto nije ispravno, senzori npr. Meni je logicno da ako se forsira treba brze da odradi regeneraciju.
  • Vozi: Skoda Octavia

Na mreži maradona

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #425 poslato: 13. Apr, 2025. 00:53 »
Po meni je totalna glupost nabijati obrtaje kad se radi regeneracija. Drži na 2-2.5k i to je to.
Kod mene je DSG tako da uopšte ne obraćam pažnju na obrtaje kad radi regeneraciju, samo vozim normalno i to je to.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Na mreži AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #426 poslato: 13. Apr, 2025. 12:10 »
Bas tako, dok radi regeneraciju treba normalno voziti na nekih oko 2000rpm, bez nekog gasiranja isl.
Na "punom gasu" se gasi post ubrizgavanje, pa je i to mozda razlog duze regeneracije (nikad motor na punog gasu ne moze da postigne temperaturu DPF-a kao sto se postigne post ubrizgavanjem).
Idealno je konstantno drzati jedne obrtaje/brzinu, bez motornog kocenja (jer se i tada prekida post ubrizgavanje).

Na mreži Urra

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #427 poslato: juče u 15:07 »
Posle par meseci posedovanja ove moje Oktavije i dosta odrađenih regeneracija, moja iskustva su sledeća:

- Kad auto odrađuje regeneraciju u toku vožnje, bilo da ga vozim na 2k, 2.5k ili 3k obrtaja, sa tih 23 i kusur grama količina čađi spusti se na 4.5-5.5 gr (a nivo zapušenosti filtera sa 100% spadne na 23-25%).

- Kad se regeneracija odrađuje na leru, nivo zapušenosti spadne na 3.5 gr čađi ili čak i manje (najmanje do sada bilo je 2.5 gr), a nivo zapušenosti filtera spadne na 11-13%. To da se regeneracija bolje odradi na leru me je baš iznenadilo.

Parametre sam pratio preko VAG dpf aplikacije.

Složio bih se da auto ne mora da se ganja u obrtaje više od 2-2.5k, jer se i na toj brojki temperatura penje na više od 600 stepeni Celzijusa (a koja je potrebna za regeneraciju). Takođe, nije bitna brzina u km/h, već broj obrtaja.

Jedno pitanje s moje strane - nivo pepela u mom filteru je na 44%, tako da ima još dosta dok se totalno zapuši. Ono što me buni je - ako je sve u redu, zašto u gradu radi regeneracije na svakih 130-180 km? Pritisak filtera na leru je ispod 10 bara (dok na gasu zna da ode na oko 190), a auto je do sada prešao pravih 160k km.
« Poslednja izmena: juče u 15:12 Urra »
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 TDI 2017

Na mreži maradona

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #428 poslato: juče u 19:16 »
Zato što gradska vožnja “guši” auto, malo kilometara, a puno vremena vožnje. Moje neko razmišljanje.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Na mreži Zdushan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #429 poslato: juče u 19:27 »
Upravo tako. Radni časovi su u pitanju, a ima i još neki faktor verovatno..
Meni je radio na oko 180km u gradu, a otkada sam promenio senzor dpf-a, radi mi na oko 230km. To je sam sada već definitivno utvrdio jer sam stalno pratio na koliko km radi. Neko je osporio da to može imati veze, ja iskreno pojma nemam, ali rezultati su takvi.

Na mreži AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #430 poslato: juče u 21:07 »
Zapravo, ako cemo najtacnije, radi po potrosenoj odredjenoj kolicini goriva.
Npr. na svakih 20l goriva radi regeneraciju. Npr. Ako je gradska voznja i potrošnja 10l/100km, radice na 200km reg, ako je otvoren put i potrosnja 5l/100km, radice na 400km.
Plus rad na leru u mestu smanjuje kilometrazu izmedju reg.