0 članova i 12 gostiju pregledaju ovu temu.
Hahaha taman posla da ne moze da se razgovara pri brzini od 130-140km/h. Pa i u mnogo mala auta koje imaju znatno losiju izolaciju nije toliko strasno. Dobro si primetio oko prostora , izmedju limuzine i karavana , a i ne verujem da ces svakog dana prenositi kutije pa bas nekoliko cm da ti prave razlike. Dobra odluka da uzmes benzin jer dizel nije najbolje resenje za kratke gradske relacije. Dodusa i superb nije najbolji izbor za grad , ali dobro. Na tvom mestu uzeo bi novi auto , ne bi trazio ni kozna sedista ni ventilacije, jer doplate nisu bas jeftine a i ne vidim neku svrhu da je must have. Sa superbom neces pogresiti posebno na duga putovanja.
Na toj brzini neces imati bas nikakav problem da komuniciras u autu. A cisto da znas od 2017te superb ima sistem koji mikrofonom snima glas prednjih putnika i pusta ga na zvucnike zadnjim putnicima,kao interfon ,sa idejom da se ljudi u autu lakse cuju. Doduse to nikad nisam koristio.
Pa nije bas tako. Kod mene se izuzetno slabo cuje motor na 160, moze to i kod jeftinih kanti, ne mora da se baca novac na BMW Za automatski menjac i sve ostalo se slazem - nedostatak kontrole (da i ne govorim da mi je bezveze da u kolima imam samo dve pedale, kao da vozim elektricni autic u luna parku). Ja volim da vozim a ne da budem vožen.Moj savet je karavan, mada je tačno da je limuzina lepša. Al kad god sam u nekoj dilemi, samo pogledam šta se vozi u normalnim zemljama - tamo karavani dominiraju u odnosu na limuzine. I samo novo.1.5 TSI je sasvim korektan motor, mada je to sve danas nuzno zlo. Idealno bi bilo da se danas moze kupiti nov atmosferski od 1.8 litara, ali to do neke nove apokalipse i povratka na konjske zaprege nece biti moguce
Zadnji bocni su mislim doplata u svim paketima za superba.Ali zato brake assist nije,svaki superb ga ima u standardnoj opremi i to je odlicna stvar.Za kozu te podrzavam,skroz drugaciji utisak u autu a i lakse odrzavanje. Definitivno komad opreme koji mnogo menja auto.Ja licno nikad nisam imao problem sa kozom leti,vruca je prvih par minuta kad je auto bio na suncu ali tu ti ventilacija nece pomoci ni 1%,kasnije klima odradjuje svoj deo posla. Takodje racunaj da sa ventilacijom dobijas rupicasta kozna sedsita koja su ipak teza za odrzavanje od klasicne koze,a i u zavisnosti od licnih preferencija nekome su i ruznija. Isprobaj,vidi sta ti lezi.Tu je naravno i alkantara,ona je prijatna za sedenje i lepsa od stofa ali nije ni blizu prakticna kao koza.
Tesko,automatik i dizlo...Al naravno kad dodje vreme bice oglasen prvo ovde.
Doci ces u situaciju da platis bar 25k auto star 3 godine,a za nesto vise mozes kupiti nov style plus 1.5 tsi. Iskreno uopste ne bih razmisljao.
Apsolutno se slažem sa @Maksimus_om ...Što se tiće poprečnih nosaća kod limuzinske verzije (imao na octaviji A5FL, a isti je princip i na superbu) oni se kaće na štok vrata i fiksiraju se sa šarafom koji ujedno i "španuje" sam nosać.Montaža/demontaža istih traje par minuta tako da tu i nema puno razlike između limuzina/karavan, jedina razlika je što na karavanskoj verziji možeš pomjerati poziciju poprečnih nosaća.Ja sam na oktaviju stavljao tri bicikla i nikada mi se nije desilo da zadnji poklopac dohvati točak bicikla, malo mi je smetala antena za srednje biciklo ali i to se riješi tako što se srednji nosač od bicikla malo ukosi ali kod Superba to ne može biti problem radi oblika antene .https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/zakladni-stresni-nosic-superb-iii-liftback/p/3V5071126 Ako ti se ne žuri sa kupovinom moj Superb je stigao kod dilera i trebao bi ga iduce sedmice preuzeti, a upravo ima ono što ti tražiš čak sam i nosaće naručio (jedino nema kožna sjedišta) pa da ti javim (1.5 TSI Style+ MT6 29k€)Evo par slićica sa "0" servisa..., a garažu otvaram kad preuzmem auto