Autor Tema: Fabia 4, utisci, komentari, informacije  (Pročitano 12818 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži vlado985

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #105 poslato: 30. Maj, 2024. 15:01 »
Posle pezoa i citroena sve je precizno  =))
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Van mreže fobia24

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #106 poslato: 09. Jul, 2024. 04:36 »
@fobia24
Da li Mozes da izbacis cenovnik nove superb kod nas Jos uvek nema.
Preduhitrili me. Mada, iznenadilo me je kad su pre nekih mesec dana spustili fabiju za 3000e i sada startuje od 13999e. Sada dodje maltane najjeftiniji auto u klasi.

Na mreži zoranius

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #107 poslato: 09. Jul, 2024. 08:48 »
Ovde će bata Kole malo da poskida opremu, zakuka na situaciju i obezbedi nižu cenu. Još onda krene kao akcija i na te cene tako da bi trebalo da se dođe do 30000 početne cene.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže Filip BG

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #108 poslato: 09. Jul, 2024. 08:54 »
Spustili su cenu Fabije za 2100e, ali samo za osnovni motor 1.0 MPI 59kw (** kod „paketa“ Easy, koji je isti kao Essence, doplaćuje se garancija do 4 godine - 280e).
Ponuda verovatno namenjena flotnoj prodaji, ali nije loša ni za sopstveni auto.
  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #109 poslato: 09. Jul, 2024. 18:20 »
Spustili su cenu Fabije za 2100e, ali samo za osnovni motor 1.0 MPI 59kw (** kod „paketa“ Easy, koji je isti kao Essence, doplaćuje se garancija do 4 godine - 280e).
Ponuda verovatno namenjena flotnoj prodaji, ali nije loša ni za sopstveni auto.
Неку чудну гимнастику изводе!
По цени, тај Easy пакет питање да ли има све точкове!
Пре тачно годину дана Ф4 са тим 1.0 МПИ мотором и Амбитион пакетом, са металик бојом, је била око 16.700, а сада са сиромашнијим пакетом кошта исто, тако да је питање шта је појефтинило!
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #110 poslato: 11. Jul, 2024. 16:56 »
Svasta je iznad napisano pa ne znam da li sve da komentarisem.
Kao prvo cenovnik iznad je iz Slovenije i nema veze sa Srbijom. Koliko se secam slovenci (i svaka pojedinacna zemlja) za isti nivo opreme (sada Essence i Selection) prave drugaciji spisak opreme. Tako naprimer u Srbiji svi nivoi opreme (kada sam ja kupovao a mislim i inace) imaju rezervni tocak u punoj velicini (to je AC pametno izabrao) dok u nekim zemljama ni jedan nivo opreme nema rezervni tocak vec set za krpljenje... Tako zaboravite na cenovnik iz Slovenije... Koliko se ja secam AC ima dosta dobre cene (u odnosu na druge zemlje) za opremu koju nudi. Slovenci su takodje povoljni dok su u UK skloni dranju, hrvati takodje skupi za ono sto nude....itd.
Sto se tice menjaca kod F4, koliko sam citao recenzije 5-brzinski je odlican ali je 6-brzinski je znacajno bolji (ovaj drugi imam ja i potvrdjujem to, besprekoran je).
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Na mreži Remark78

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #111 poslato: 17. Okt, 2024. 10:24 »
Vozim povremeno službenu F4 1.0 tsi 95ks.

Motor može da ide baš dobro, kada se malo uđe u obrtaje, buka se ne povećava srazmerno obrtajima, nekako dugo ostaje tih, a ideeee.. Često mi se dešavalo da vozim npr. 80 u trećoj i da to i ne primetim.

Ono što mi se ne sviđa je start iz mesta, ma evo imamo ih skoro 2 godine ja još nisam naučio da krenem iz mesta, a da auto malo ne trza. To me užasno nervira.
Takođe, na malim obrtajima slabo vuče, ali to je sasvim normalno i očekivano s obzirom na kubikažu i OM.

Što se tiče potrošnje, prilično je štedljiv, ali opet ne delim baš toliko oduševljenje sa korisnikom Fbia, svakako bi dizel da postoji u F4 manje trošio. Potrošnja ove F4 je otprilike kao potrošnja moje privatne O3 1.6 tdi 85kW, koja je jača, veća, teža, ...
  • Vozi: Škoda Oktavija 1.6 tdi 116ks 2018.

Van mreže observer

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #112 poslato: 17. Okt, 2024. 10:35 »
Kad si već spomenuo trzanje, moram da dodam da je praktično nemoguće "krstariti po parkingu" prvom brzinom 5-10 km/h jer čim ubaciš u prvu visok ler gas ga tera na bar 15-20 km/h što znači da stalno moraš da ubacuješ/izbacuješ iz brzine (isto me je prilično nerviralo na Polu 1,6 TDI iz 2010). Kod 1.2 TSi je ler na oko 600 o/min pa je sve nekako rafiniranije.

Ovo za 80 km/h u trećoj se i meni dešavalo ali ja volim imati otvorene prozore stalno pa sam mislio da moj utisak nije relevantan pa zato nisam ni spomenuo.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #113 poslato: 17. Okt, 2024. 15:20 »
Nazalost moderator je ugasio moju temu posvecenu F4 1.0 tsi sa 6 brzina. Tako se moja karijera na forumu neslavno zavrsila. Ipak ako nekog interesuje navedena Fabia moze u Garazi da pronadje skoro 20 strana i preko 150 komentara, evo i linka (nazalost dostupan samo redistrovanim clanovima):

https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=14869.msg142803;topicseen#new
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže observer

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #114 poslato: 17. Okt, 2024. 15:23 »
Pa nije ugašena, verovatno je bila samo privremeno zaključana zbog uređivanja.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #115 poslato: 17. Okt, 2024. 15:26 »
Kad si već spomenuo trzanje, moram da dodam da je praktično nemoguće "krstariti po parkingu" prvom brzinom 5-10 km/h jer čim ubaciš u prvu visok ler gas ga tera na bar 15-20 km/h što znači da stalno moraš da ubacuješ/izbacuješ iz brzine (isto me je prilično nerviralo na Polu 1,6 TDI iz 2010). Kod 1.2 TSi je ler na oko 600 o/min pa je sve nekako rafiniranije.

Ovo za 80 km/h u trećoj se i meni dešavalo ali ja volim imati otvorene prozore stalno pa sam mislio da moj utisak nije relevantan pa zato nisam ni spomenuo.

To sto pisete ne odnosi se na F4 tsi sa sest brzina koju ja vozim. Glatko se menjaju brzine. Glatko se i krece u prvoj brzini itd...
U leru je oko 850-900 o/min.
Druga stvar OM u vasoj F4 je 175 Nm a u mojoj 200 Nm...
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #116 poslato: 17. Okt, 2024. 15:29 »
Pa nije ugašena, verovatno je bila samo privremeno zaključana zbog uređivanja.

Mislim da je tema ugasena a sav materijal prebacen u Fabia-Garazu. Tako da nije ostalo ni jedne konkretne teme posvecene F4 1.0 TSI sa sest brzina...
Ma nema veze, u svakom slucaju zahvaljujem na saradnji pre svega Zeljku, tebi i jos nekoliko kolega...
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #117 poslato: 17. Okt, 2024. 19:05 »
Kad si već spomenuo trzanje, moram da dodam da je praktično nemoguće "krstariti po parkingu" prvom brzinom 5-10 km/h jer čim ubaciš u prvu visok ler gas ga tera na bar 15-20 km/h što znači da stalno moraš da ubacuješ/izbacuješ iz brzine (isto me je prilično nerviralo na Polu 1,6 TDI iz 2010). Kod 1.2 TSi je ler na oko 600 o/min pa je sve nekako rafiniranije.

Ovo za 80 km/h u trećoj se i meni dešavalo ali ja volim imati otvorene prozore stalno pa sam mislio da moj utisak nije relevantan pa zato nisam ni spomenuo.
Razlika u korist 1.2 potiče od većeg obrtnog momenta na najnižim obrtajima, zato sam i pitao kako se 1.0 ponaša u tom režimu.

Irelevantno je što je max. momenat isti..
  • Vozi: Superb 2.0TFSI DSG7 STYLE Plus 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Van mreže Karlheinz

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #118 poslato: 18. Okt, 2024. 10:42 »
Mislim da je tema ugasena a sav materijal prebacen u Fabia-Garazu. Tako da nije ostalo ni jedne konkretne teme posvecene F4 1.0 TSI sa sest brzina...
Ma nema veze, u svakom slucaju zahvaljujem na saradnji pre svega Zeljku, tebi i jos nekoliko kolega...
Nije ugašena niti zaključana, pratio sam je sve vreme i premeštena je u Garažu jer u njoj mahom pišeš o svom autu. Na tome ti svaka čast!
Za sva nova pitanja, probleme, diskusije treba otvoriti novu temu/diskusiju, tako je najbolje i takva su pravila i koncept ovakvih foruma.
Pisanje o svemu i svačemu u jednoj temi se ne podržava, iako ima par tema takvih na forumu.
Ljudi (više od 90%) takve mega teme uglavnom ne čitaju u celosti, već ih pretraga navede na nju, i onda u masi informacija, uglavnom gube vreme jer ih ne interesuje sve što u njoj piše, i kratko (par sekundi) se na njoj zadrže. To se lako vidi u tunelima poseta (funnels, GA), da ne objašnjavam dalje. A svaka replika može lako da odvede u off-topic, tj. novu zasebnu diskusiju.
Već sam X novih tema "izvukao" iz takvih diskusija u zasebnu temu, među poslednjima ove
https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=15490.0
https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=15424.0
a to ne bi trebalo da radim, da su se poštovala pravila foruma. Nije koncept ovog forum pravljem za tebe ili mene pojedinačno, nema blogova već je ideja drukčija, da svako vrlo lako i brzo može nešto napisati, pronaći ili pročitati - bez gubljenja mnogo vremena, što se na Netu vrlo mnogo dešava nažalost.
Svakako, možeš nastaviti da pišeš u garaži, ako želiš, ili otvoriti novu temu o nečemu specifičnom za Fabiju 4, kako bi se kasnije (sutra ili tek za 3 godine, svejedno) i drugi čitaoci mogli lako uključiti i prodiskutovati o tome.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #119 poslato: 18. Okt, 2024. 19:09 »
Karlheinz, hvala na opsirnim objasnjenjima. Zvuci razumno a ja protiv razumnog nikada nisam bio (ne svesno). Plus tvoj trud i vreme odvojeno za forum zasluzuju podrsku i postovanje. Sve najbolje!
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?