0 članova i 43 gostiju pregledaju ovu temu.
Ovo je lako rešivo. Treba uraditi update DSG-a, nakon čega menja 2000-2100rpm. Takođe prestane da kilavi i na silu održava viši stepen na uzbrdici ili pri opterećenju ne bi li kao imao nižu potrošnju. I eliminiše taj problem da održava na 1200-1300, već je minimum 1500.Slažem se i sa ovim što kaže @maradona .
Po ovome sve sto pise u tim greskama je crklo.Ali za senzor diferencijalnog pritiska pise da nema komunikaciju, kao da nije spojen dzek, treba prvo to proveriti. A moguce da je crkao skroz na skroz.Nego, sa tom greskom ne bi radio regeneracije, to mi je cudno malo (ako uopste znas da je radio?)Treba proveriti koliko je grama u dpf-u, a i ocitati pritisak u istom, ako brljavi ili ne pokazuje nikakav pritisak, onda je definitivno problem u senzoru dif. pritiska.NOx senzor ti je od Adblue-a (SCR) sistema, zna da crkne, a skup je.A moda nesto u sistemu Adblue-a nije potpuno ispravno (adblue dizna, pumpa, nahvatala se skrama na dizni za adblue itd.) pa prikazuje gresku da efikasnost nije na zadovoljavajućem nivou.Za senzor temperature goriva treba preko dijagnostike proveriti koju vrednost pokazuje. Moguce da je neispravan.Elektricna pumpa rash. tecnosti verovatno crkla, samo videti koja tacno. Lako se moze ustanoviti.
@Predrag92 za sve greske stoji "intermittent" iliti u prevodu povremen, zato ti nista nije izaslo na tabli. S obzirom da si od skora vlasnik pitanje je sta je pre tebe rađeno na autu pa je zabelezena ova vrsta greske. Hocu reci, ne mora uopste da ukazuje na kvar, i obicno crkavanje akumulatora ce da izazove greske koje ne postoje. Praksa je da se greske pobrisu pa posle nekog vremena opet uradi dijag da se vidi jel se nesto vratilo, a na kraju krajeva ako bude ozbiljno zasvetlece check engine.
Promeni obavezno tog majstora. Kakve veze ima da ga vozis 20km na odredjenim obrtajima pa bilo to tako i x5, strasno...Ako je dpf radio regeneraciju npr. pre 50km i ako uzmemo u obzir da prosecno radi istu na svakih npr. 400km, onda tih 350km do regeneracije mozes da ga vozim kako hoce nista ne dobijas, ali bas nista.Ovo gore ti je dobar predlog, obrisi greske i vozi neko vreme pa ga opet zakaci (kod nekog drugog majstora) i vidi da li se neka od gresaka vratila.
Promeni obavezno tog majstora. Kakve veze ima da ga vozis 20km na odredjenim obrtajima pa bilo to tako i x5, strasno...
Iskreno to je i meni prvo skrenulo pažnju, pomislih koja budalaština, ali nisam hteo da komentarišem, reko javiće se neko ko se bolje razume..
Nije ti Stojanov za neku preporuku.
Imam samo reči hvale za gospodina koji drži ovaj servis https://maps.app.goo.gl/7995nHQ2wYitrKpy5Još par drugara je po mojoj preporuci prešlo kod njega, svi su zadovoljni