Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 62794 puta)

0 članova i 45 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Predrag92

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #405 poslato: 14. Avg, 2024. 09:11 »
Ljudi, juče sam radio mali servis. Da bi mi majstor rekao da postoji neki problem sa DPF-om kada ga je zakačio na dijagnostiku. Postavio sam sliku. Bilo mi je čudno kako do sada nije izbacio neku grešku za dpf. S obzirom da se vozi po gradu kuća, posao i obaveze posle posla. Ali vozim ga i van grada svaki drugi, treći vikend između 80 i 250 km(autoput) u jednom pravcu. U pitanju je Oktavia 2.0 150 ks,2019, prešla je 208.000km, automatski menjač. Kupljen od firme, vozen uglavnom po autoputu.
Da li neko zna da čita ovu grešku? Jel to znači da ne daje informacije ako se zapuši? Majstor mi je rekao da ga vozim 20 km x2, znači 40 km između 2.700 km i 2.800 km. Da li neko zna da pročita i ovu grešku za vodenu pumpu? Rađen je veliki servis na 198.000 i zamenjena jedna vodena pumpa. Koliko znam, ovaj model ima tri vodene pumpe.
  • Vozi: Skoda Oktavia 2.0 TDI DSG

Na mreži AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #406 poslato: 14. Avg, 2024. 12:44 »
Po ovome sve sto pise u tim greskama je crklo.
Ali za senzor diferencijalnog pritiska pise da nema komunikaciju, kao da nije spojen dzek, treba prvo to proveriti. A moguce da je crkao skroz na skroz.
Nego, sa tom greskom ne bi radio regeneracije, to mi je cudno malo (ako uopste znas da je radio?)
Treba proveriti koliko je grama u dpf-u, a i ocitati pritisak u istom, ako brljavi ili ne pokazuje nikakav pritisak, onda je definitivno problem u senzoru dif. pritiska.

NOx senzor ti je od Adblue-a (SCR) sistema, zna da crkne, a skup je.
A moda nesto u sistemu Adblue-a nije potpuno ispravno (adblue dizna, pumpa, nahvatala se skrama na dizni za adblue itd.) pa prikazuje gresku da efikasnost nije na zadovoljavajućem nivou.

Za senzor temperature goriva treba preko dijagnostike proveriti koju vrednost pokazuje. Moguce da je neispravan.

Elektricna pumpa rash. tecnosti verovatno crkla, samo videti koja tacno. Lako se moze ustanoviti.

Na mreži Zdushan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #407 poslato: 14. Avg, 2024. 12:53 »
Ovo je lako rešivo. Treba uraditi update DSG-a, nakon čega menja 2000-2100rpm. Takođe prestane da kilavi i na silu održava viši stepen na uzbrdici ili pri opterećenju ne bi li kao imao nižu potrošnju. I eliminiše taj problem da održava na 1200-1300, već je minimum 1500.
Slažem se i sa ovim što kaže @maradona .
Moze li više informacija o ovom apdejtu? Gde sta kako?
Ovo prvi put čujem, a nije da nisam pitao majstora il dva...
Znam za reset koji je lako odraditi, al brzo se vrati na staro.

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #408 poslato: 14. Avg, 2024. 15:25 »
Nažalost tamo gde bi trebalo najlakše da se odradi, a to je ovlašćeni servis, tu je najveća muka. Jer mora da postoji konkretan problem, da bi oni to uzeli u razmatranje...i obično na kraju odbiju da rade, nego nađu neko levo rešenje, ili nikakvo. Drugi način, je samostalno da se odradi ko ima ODIS (ja nemam, pa nemam dodatni info šta i kako). Treći način, kako sam sam odradio na ženinom autu, odvezao sam kod majstora koji je voljan da se time bavi, u mom slučaju BRU Motors. Za 50e odrade ECU motora i DSG-a na poslednju zvaničnu verziju. Ne pitah ga iskreno šta koristi, verovatno ima ODIS. Postoji i četvrti način, koji ne želim nikom...kada crkne mehatronik, novi dolazi sa poslednjim softverom.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Predrag92

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #409 poslato: 14. Avg, 2024. 17:12 »
Po ovome sve sto pise u tim greskama je crklo.
Ali za senzor diferencijalnog pritiska pise da nema komunikaciju, kao da nije spojen dzek, treba prvo to proveriti. A moguce da je crkao skroz na skroz.
Nego, sa tom greskom ne bi radio regeneracije, to mi je cudno malo (ako uopste znas da je radio?)
Treba proveriti koliko je grama u dpf-u, a i ocitati pritisak u istom, ako brljavi ili ne pokazuje nikakav pritisak, onda je definitivno problem u senzoru dif. pritiska.

NOx senzor ti je od Adblue-a (SCR) sistema, zna da crkne, a skup je.
A moda nesto u sistemu Adblue-a nije potpuno ispravno (adblue dizna, pumpa, nahvatala se skrama na dizni za adblue itd.) pa prikazuje gresku da efikasnost nije na zadovoljavajućem nivou.

Za senzor temperature goriva treba preko dijagnostike proveriti koju vrednost pokazuje. Moguce da je neispravan.

Elektricna pumpa rash. tecnosti verovatno crkla, samo videti koja tacno. Lako se moze ustanoviti.

Doduše meni je majstor samo spomenuo prvu i poslednju gresku, DPF i Pumpu. Ako sam te razumeo dobro, za ADBlue, tu mi izbacuje obaveštenje kada treba da se dolije. Ako mislis na taj senzor(laik sam, ne zameri).
Kod mene je 8 meseci, presao sam 10.000 km do sada, nisam video lampice da pali ili da slabo vuce, ili da radi regeneraciju.
Gde bi sve to mogao da proverim? Da li ima neko preporuku? S obzirom da mi je majstor samo rekao da ga vozim nekih 20 km x2 na određenim obrtajima i onda da ga pogleda opet. Nije uopšte predlozio to da mozda nije spojen uopšte ili da je jos neki gori problem. Dok je za pumpu rekao da mora da mu ostavim auto, da bi mogao da utvrdi koja pumpa ne radi.
  • Vozi: Skoda Oktavia 2.0 TDI DSG

Na mreži Ljuba

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #410 poslato: 14. Avg, 2024. 17:56 »
@Predrag92 za sve greske stoji "intermittent" iliti u prevodu povremen, zato ti nista nije izaslo na tabli. S obzirom da si od skora vlasnik pitanje je sta je pre tebe rađeno na autu pa je zabelezena ova vrsta greske. Hocu reci, ne mora uopste da ukazuje na kvar, i obicno crkavanje akumulatora ce da izazove greske koje ne postoje. Praksa je da se greske pobrisu pa posle nekog vremena opet uradi dijag da se vidi jel se nesto vratilo, a na kraju krajeva ako bude ozbiljno zasvetlece check engine.
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže Predrag92

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #411 poslato: 14. Avg, 2024. 22:02 »
@Predrag92 za sve greske stoji "intermittent" iliti u prevodu povremen, zato ti nista nije izaslo na tabli. S obzirom da si od skora vlasnik pitanje je sta je pre tebe rađeno na autu pa je zabelezena ova vrsta greske. Hocu reci, ne mora uopste da ukazuje na kvar, i obicno crkavanje akumulatora ce da izazove greske koje ne postoje. Praksa je da se greske pobrisu pa posle nekog vremena opet uradi dijag da se vidi jel se nesto vratilo, a na kraju krajeva ako bude ozbiljno zasvetlece check engine.

Hvala ti, malo si me utesio. Svakako cu pratiti. Imam servisnu knjizicu iz ovlascenog, ali sto ti kazes pitanje je sta se sve desavalo i da li su neke stvari radili van ovlašćenog.
  • Vozi: Skoda Oktavia 2.0 TDI DSG

Na mreži AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #412 poslato: 14. Avg, 2024. 22:15 »
Promeni obavezno tog majstora. Kakve veze ima da ga vozis 20km na odredjenim obrtajima pa bilo to tako i x5, strasno...
Ako je dpf radio regeneraciju npr. pre 50km i ako uzmemo u obzir da prosecno radi istu na svakih npr. 400km, onda tih 350km do regeneracije mozes da ga vozim kako hoce nista ne dobijas, ali bas nista.

Ovo gore ti je dobar predlog, obrisi greske i vozi neko vreme pa ga opet zakaci (kod nekog drugog majstora) i vidi da li se neka od gresaka vratila.

Van mreže Predrag92

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #413 poslato: 14. Avg, 2024. 22:20 »
Promeni obavezno tog majstora. Kakve veze ima da ga vozis 20km na odredjenim obrtajima pa bilo to tako i x5, strasno...
Ako je dpf radio regeneraciju npr. pre 50km i ako uzmemo u obzir da prosecno radi istu na svakih npr. 400km, onda tih 350km do regeneracije mozes da ga vozim kako hoce nista ne dobijas, ali bas nista.

Ovo gore ti je dobar predlog, obrisi greske i vozi neko vreme pa ga opet zakaci (kod nekog drugog majstora) i vidi da li se neka od gresaka vratila.

Da, i definitivno majstora koji ima bolju dijagnostiku. Hvala vam.
  • Vozi: Skoda Oktavia 2.0 TDI DSG

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #414 poslato: 14. Avg, 2024. 22:37 »
Promeni obavezno tog majstora. Kakve veze ima da ga vozis 20km na odredjenim obrtajima pa bilo to tako i x5, strasno...

Iskreno to je i meni prvo skrenulo pažnju, pomislih koja budalaština, ali nisam hteo da komentarišem, reko javiće se neko ko se bolje razume..
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Predrag92

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #415 poslato: 15. Avg, 2024. 09:06 »
Iskreno to je i meni prvo skrenulo pažnju, pomislih koja budalaština, ali nisam hteo da komentarišem, reko javiće se neko ko se bolje razume..

Da li ima neko preporuku za majstora? Vidim @wkobre da pise da si u Zemunu, i ja sam se skoro preselio. Da nemas neku preporuku za majstora na Novom Beogradu ili Zemunu? Mislio sam da se javim AC Stojanov.
  • Vozi: Skoda Oktavia 2.0 TDI DSG

Na mreži AleksandarAca

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #416 poslato: 15. Avg, 2024. 09:17 »
Nije ti Stojanov za neku preporuku.

Van mreže Predrag92

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #417 poslato: 15. Avg, 2024. 09:34 »
Nije ti Stojanov za neku preporuku.

Eto, zamalo da idem kod njih. Imas li Aleksandre ti neku preporuku?
  • Vozi: Skoda Oktavia 2.0 TDI DSG

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #418 poslato: 15. Avg, 2024. 09:43 »
Imam samo reči hvale za gospodina koji drži ovaj servis https://maps.app.goo.gl/7995nHQ2wYitrKpy5
Još par drugara je po mojoj preporuci prešlo kod njega, svi su zadovoljni  bravo2
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Predrag92

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #419 poslato: 15. Avg, 2024. 10:00 »
Imam samo reči hvale za gospodina koji drži ovaj servis https://maps.app.goo.gl/7995nHQ2wYitrKpy5
Još par drugara je po mojoj preporuci prešlo kod njega, svi su zadovoljni  bravo2

Hvala ti @wkobre . I ja sam za njega cuo.
  • Vozi: Skoda Oktavia 2.0 TDI DSG